- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2008 at 22:28 #765395Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Mmm han är där 4-5 dagar i veckan. Har inte orkat skriva här på sistone. Mycket nytt jobb med min målarfirma + träningen sen stupar jag i soffan oftast. Hur går det med din träning? Hörde du sökt ny spons :p Dom ringer till mig och frågar skall du veta :emo-thumb
He he… Jag trodde inget annat Jan!
Hoppas Du har orken, viljan och hälsan att satsa till hösten!
Skulle vara riktigt spännande att se Dig i form LIVE!
Du har ju utan tvekan en bra fysik som verkligen hör hemma på scenen!
& sisst Du tävlade var ju innan vi lärt känna varandra så det ska som sagt bli RIKTIGT SPÄNNANDE!Tävlar för byggmusler.nu detta året
( Hoppas att Du i alla fall har lite possitivt att säga om mig he he he :p )Vem tänkte Du tävla för?
Tar mig ev. ner till Ystad närmsta veckan, kanske kan vi ta ett pas ihop!
Ha det ”sketabra”
MVH: Andreas… :emo-thumb
6 mars, 2008 at 14:08 #765396Anonym anvandareMemberAndreas Malm wrote:He he… Jag trodde inget annat Jan!
Hoppas Du har orken, viljan och hälsan att satsa till hösten!
Skulle vara riktigt spännande att se Dig i form LIVE!
Du har ju utan tvekan en bra fysik som verkligen hör hemma på scenen!
& sisst Du tävlade var ju innan vi lärt känna varandra så det ska som sagt bli RIKTIGT SPÄNNANDE!Tävlar för byggmusler.nu detta året
( Hoppas att Du i alla fall har lite possitivt att säga om mig he he he :p )Vem tänkte Du tävla för?
Tar mig ev. ner till Ystad närmsta veckan, kanske kan vi ta ett pas ihop!
Ha det ”sketabra”
MVH: Andreas… :emo-thumb
ha Ha jag pratade possitivt om dig så det gick ju bra. Hmmm har gått och skadat handleden så nu blir det bara benträning i någon vecka. Hoppas det läker vid vila även om jag måste jobba ändå. Det sliter ju lite men inte som träningen. Hör av dig om du skall ner. Jag tränar säkert på helgerna. Vardagar vet jag aldrig när jag slutar så det kan bli lite närsom då. Lättare att planera ett helgpass. :ike: Jag kommer att tävla för Team Sockerbullen om handleden läker snart
6 mars, 2008 at 17:39 #765397Anonym anvandareMemberAs kul Janne skall följa din utveckling, får köra en vadslagning igen..gick ju bra för en av oss sist iallafall !!!
Kör hårt….
7 mars, 2008 at 08:22 #765398Anonym anvandareMemberPelle Eriksson wrote:As kul Janne skall följa din utveckling, får köra en vadslagning igen..gick ju bra för en av oss sist iallafall !!!Kör hårt….
Ha Ha ja hur gick det då? Påminn mig Får nog åka upp och hälsa på dig snart. Längesen vi sågs. Kör du på något eller är du bara blekfet som jag?
16 mars, 2008 at 14:49 #765399Anonym anvandareMemberja då var man igång med överkroppen igen. har bara kört benpass någon vecka pga lätt skada i handleden. Kunde/kan inte pressa alls så jag började med ryggen idag. det gick bra och kände inget i handleden.
RYGG
Breda latsdrag 3 set
Smala latsdrag 3 set
Sittande rodd 3 set
Lätta marklyft 3 set
Extension 3 setKändes riktigt bra idag. Sugen på att träna för en gångs skull. :up:
17 mars, 2008 at 14:28 #765400Anonym anvandareMemberFick en ledig Måndag idag så jag passade på att köra lite ben vid lunch.
BEN
Sittande vadpress 3 set
45 grader vadpress 3 setLegextension 4 set
Hacklift 4 setKände mig som en fridrottare idag med vikterna så jag stretchade tom :p Lite väl tung fridrottare dock , 120 kg idag. Undrar om man blir grövre eller tjockare???
17 mars, 2008 at 17:59 #765401Anonym anvandareMemberDu är flitig du:p
17 mars, 2008 at 19:51 #765402Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Fick en ledig Måndag idag så jag passade på att köra lite ben vid lunch.BEN
Sittande vadpress 3 set
45 grader vadpress 3 setLegextension 4 set
Hacklift 4 setKände mig som en fridrottare idag med vikterna så jag stretchade tom :p Lite väl tung fridrottare dock , 120 kg idag. Undrar om man blir grövre eller tjockare???
Jag skulle vilja se dig hoppa höjdhopp:p:D Jan banan oj oj oj det hade lätt blivit årets höjdpunkt (t.o.m STÖRRE än melodifestivalen och det säger inte lite) hehe:D
18 mars, 2008 at 10:03 #765403Anonym anvandareMemberJohannaH wrote:Jag skulle vilja se dig hoppa höjdhopp:p:D Jan banan oj oj oj det hade lätt blivit årets höjdpunkt (t.o.m STÖRRE än melodifestivalen och det säger inte lite) hehe:DKunde hoppat över dig offseason för det är lättare än att gå runt om :p men just nu imponerar formen måste jag säga
18 mars, 2008 at 10:04 #765404Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Du är flitig du:pTack. Den gamla gubben gör så gott han kan 😮
18 mars, 2008 at 19:55 #765405Anonym anvandareMemberpå 2 veckor pga handleden och det gick riktigt bra men körde inga tunga pressövningar. Lite triceps hans det med också.
BRÖST:
Sittande bröstpress relativt lätt 3 set
Flyes 3 set
Peckdeck 3 setTRICEPS:
Puchdown med rak stång 4 set
Kickback 3 setdas war alles
18 mars, 2008 at 20:16 #765406Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Kunde hoppat över dig offseason för det är lättare än att gå runt om :p men just nu imponerar formen måste jag sägaHaha sååå tjock har jag fan aldrig varit ditt UFO:nono:.. I vanliga fall hade jag gett all cred till coachen som hjälpt mig grymt mycket och som har stått ut med mig under så här lång tid fast jag har varit en riktigt bitch, men just nu förtjänar han verkligen INTE det så jag tar på mig all cred själv hehehe (tror nog att coachen bli småsur nu:whistle: )..
23 mars, 2008 at 11:28 #765407Anonym anvandareMemberIgår Lördag körde Mia och jag till Trelleborg och tränade och umgicks med vänner. Riktigt trevligt att komma ifrån lite. Passade på att köra ett ryggpass.
RYGG:
Breda latsdrag 3 set
Smala latsdrag 3 set
Sittand rodd 3 set
Sittande drag 3 set
Extension 3 set15 min på löpbandet innan det vara dags för en god middag hos Anders och Jelena på stadshotellet ihop med deras vänner från Alingsås Hälsostudio
13 maj, 2008 at 07:35 #765408Anonym anvandareMemberja då var det dags igen. Har inte varit här inne och skrivit på ett tag men träningen har gått sin gilla gång 3-4 dagar i veckan. Nu tänkte jag lägga i en ny växel from nu. Känns som jag har motionerat färdigt. Kör igång på 124 friska kg så får vi se vart det hamnar i höst.:whistle:
13 maj, 2008 at 12:53 #765409Anonym anvandareMemberDå börjar det väl bli lite dags för bilder, va??? :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.