Då var det dags för comeback

Home Forums Dagböcker Då var det dags för comeback

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 93 total)
  • Author
    Jan Hansson wrote:
    Mmm han är där 4-5 dagar i veckan. Har inte orkat skriva här på sistone. Mycket nytt jobb med min målarfirma + träningen sen stupar jag i soffan oftast. Hur går det med din träning? Hörde du sökt ny spons :p Dom ringer till mig och frågar skall du veta :emo-thumb

He he… Jag trodde inget annat Jan!
    Hoppas Du har orken, viljan och hälsan att satsa till hösten!
    Skulle vara riktigt spännande att se Dig i form LIVE!
    Du har ju utan tvekan en bra fysik som verkligen hör hemma på scenen!
    & sisst Du tävlade var ju innan vi lärt känna varandra så det ska som sagt bli RIKTIGT SPÄNNANDE!

Tävlar för byggmusler.nu detta året
    ( Hoppas att Du i alla fall har lite possitivt att säga om mig he he he :p )

Vem tänkte Du tävla för?

Tar mig ev. ner till Ystad närmsta veckan, kanske kan vi ta ett pas ihop!

Ha det ”sketabra”

MVH: Andreas… :emo-thumb

Andreas Malm wrote:
    He he… Jag trodde inget annat Jan!
    Hoppas Du har orken, viljan och hälsan att satsa till hösten!
    Skulle vara riktigt spännande att se Dig i form LIVE!
    Du har ju utan tvekan en bra fysik som verkligen hör hemma på scenen!
    & sisst Du tävlade var ju innan vi lärt känna varandra så det ska som sagt bli RIKTIGT SPÄNNANDE!

Tävlar för byggmusler.nu detta året
    ( Hoppas att Du i alla fall har lite possitivt att säga om mig he he he :p )

Vem tänkte Du tävla för?

Tar mig ev. ner till Ystad närmsta veckan, kanske kan vi ta ett pas ihop!

Ha det ”sketabra”

MVH: Andreas… :emo-thumb

ha Ha jag pratade possitivt om dig så det gick ju bra. Hmmm har gått och skadat handleden så nu blir det bara benträning i någon vecka. Hoppas det läker vid vila även om jag måste jobba ändå. Det sliter ju lite men inte som träningen. Hör av dig om du skall ner. Jag tränar säkert på helgerna. Vardagar vet jag aldrig när jag slutar så det kan bli lite närsom då. Lättare att planera ett helgpass. :ike: Jag kommer att tävla för Team Sockerbullen om handleden läker snart

As kul Janne skall följa din utveckling, får köra en vadslagning igen..gick ju bra för en av oss sist iallafall !!!

Kör hårt….

Pelle Eriksson wrote:
    As kul Janne skall följa din utveckling, får köra en vadslagning igen..gick ju bra för en av oss sist iallafall !!!

Kör hårt….

Ha Ha ja hur gick det då? Påminn mig :D Får nog åka upp och hälsa på dig snart. Längesen vi sågs. Kör du på något eller är du bara blekfet som jag?

ja då var man igång med överkroppen igen. har bara kört benpass någon vecka pga lätt skada i handleden. Kunde/kan inte pressa alls så jag började med ryggen idag. det gick bra och kände inget i handleden.

RYGG

Breda latsdrag 3 set
    Smala latsdrag 3 set
    Sittande rodd 3 set
    Lätta marklyft 3 set
    Extension 3 set

Kändes riktigt bra idag. Sugen på att träna för en gångs skull. :up:

Fick en ledig Måndag idag så jag passade på att köra lite ben vid lunch.

BEN
    Sittande vadpress 3 set
    45 grader vadpress 3 set

Legextension 4 set
    Hacklift 4 set

Kände mig som en fridrottare idag med vikterna så jag stretchade tom :p Lite väl tung fridrottare dock , 120 kg idag. Undrar om man blir grövre eller tjockare???

Du är flitig du:p

Jan Hansson wrote:
    Fick en ledig Måndag idag så jag passade på att köra lite ben vid lunch.

BEN
    Sittande vadpress 3 set
    45 grader vadpress 3 set

Legextension 4 set
    Hacklift 4 set

Kände mig som en fridrottare idag med vikterna så jag stretchade tom :p Lite väl tung fridrottare dock , 120 kg idag. Undrar om man blir grövre eller tjockare???

Jag skulle vilja se dig hoppa höjdhopp:p:D Jan banan oj oj oj det hade lätt blivit årets höjdpunkt (t.o.m STÖRRE än melodifestivalen och det säger inte lite) hehe:D

JohannaH wrote:
    Jag skulle vilja se dig hoppa höjdhopp:p:D Jan banan oj oj oj det hade lätt blivit årets höjdpunkt (t.o.m STÖRRE än melodifestivalen och det säger inte lite) hehe:D

Kunde hoppat över dig offseason för det är lättare än att gå runt om :p men just nu imponerar formen måste jag säga

snuttan347 wrote:
    Du är flitig du:p

Tack. Den gamla gubben gör så gott han kan 😮

på 2 veckor pga handleden och det gick riktigt bra men körde inga tunga pressövningar. Lite triceps hans det med också.

BRÖST:
    Sittande bröstpress relativt lätt 3 set
    Flyes 3 set
    Peckdeck 3 set

TRICEPS:
    Puchdown med rak stång 4 set
    Kickback 3 set

das war alles

Jan Hansson wrote:
    Kunde hoppat över dig offseason för det är lättare än att gå runt om :p men just nu imponerar formen måste jag säga

Haha sååå tjock har jag fan aldrig varit ditt UFO:nono:.. I vanliga fall hade jag gett all cred till coachen som hjälpt mig grymt mycket och som har stått ut med mig under så här lång tid fast jag har varit en riktigt bitch, men just nu förtjänar han verkligen INTE det så jag tar på mig all cred själv hehehe (tror nog att coachen bli småsur nu:whistle: )..

Igår Lördag körde Mia och jag till Trelleborg och tränade och umgicks med vänner. Riktigt trevligt att komma ifrån lite. Passade på att köra ett ryggpass.

RYGG:
    Breda latsdrag 3 set
    Smala latsdrag 3 set
    Sittand rodd 3 set
    Sittande drag 3 set
    Extension 3 set

15 min på löpbandet innan det vara dags för en god middag hos Anders och Jelena på stadshotellet ihop med deras vänner från Alingsås Hälsostudio

ja då var det dags igen. Har inte varit här inne och skrivit på ett tag men träningen har gått sin gilla gång 3-4 dagar i veckan. Nu tänkte jag lägga i en ny växel from nu. Känns som jag har motionerat färdigt. Kör igång på 124 friska kg så får vi se vart det hamnar i höst.:whistle:

Då börjar det väl bli lite dags för bilder, va??? :pop:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.