Dag för dag hos Ronja

Home Forums Dagböcker Dag för dag hos Ronja

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 178 total)
  • Author

Lycka till med träningen och viktminskningen och grattis till jobbet :)

Kör hårt och hoppas att du kommer trivas med det nya jobbet!

Ska följa dig!:) Och lycka till på vägen….//FIA

Lycka till med träningen!

Är JP lika trevlig i verkligheten som i skrift?:P

Stabil muskel ökning OCH fett förlust!! :buttrock:

kör hårt!! kommer kika in här lite oftare
    hoppas du når till scen!

Kämpa på för det går ju helt åt rätt håll !!! Skit bra gjort hittills :D

:buttrock: :buttrock:

Bra jobbat tjejen, det är skönt att se att värdena går åt rätt håll. Kämpa på! Hoppas att det inte är något med din arm, sånnt är ju lite vanskligt!
    Kämpa nu på i samma takt så kommer detta bli grymt bra

Combatgirl wrote:
    Åh, vad underbart! Gjorde en BIA-mätning ikväll… Muskelmassan har ökat, igen! Fast bara med 0,2 kg… :) Men jag har totalt 25,2 kg muskler på/i kroppen. Fettet börjar ÄNTLIGEN släppa! 0,6 kg mindre sedan förra mätningen! Den totala viktminskningen från förra gången var 0.9 kg på 2 veckor…

Nu ikväll har jag tränat BodyCombat och slagit ur mig all ilska. Det gick bra fram till den näst sista låten, då var det som om ALL muskelstyrka försvann i vänsterarmen… den lydde liksom inte, det var jätteläskigt! :( Att jag förlorat känseln i vänsterarmen/handen har hänt många gånger efter armbrottet, jag är van… men vad hade hänt om jag kört tung bänkpress nu?? :| Jag ska kolla min arm på fredag (nervundersökning).

Jag körde med pulsklocka, men glömde dessvärre att stoppa den direkt efter passet, så medelpulsen sjönk ju och kaloriförbrukningen hann ju ticka på lite till…

Medlepuls: 138
    Maxpuls: 185
    Kaloriförbrukning: 443 kcal

Går framåt här, kör hårt och lycka till!:)

Lycka till hos läkaren idag.. Bra jobbat på alla dina pass igår :) Du tränar ju massvis! Jag är imponerad över hur du hinner och orkar.
    kram

Combatgirl wrote:
    Vill man upp på scenen får man slita hårt, men vem är det som bestämmer att det är fel med hjälp??? :|

Fick höra en kommentar nyss ”Så köper alltså en plats till scenen?! Du betalar pengar för en PT för att han ska sköta allt åt dig!”

Precis, men är det inte JAG som gör jobbet då? Det är ju iaf JAG som lyfter vikterna, stoppar i mig det jag ska, och sliter… Det är ju inte så att en PT tränar ÅT en…

Ibland blir man bara så arg på folk…:yikes:

Jag tycker du är duktig som håller i! Sen de me att ”köpa” en plats på scenen haha, den vet nog ingenting, de är ju som du säger att du sliter och så, du får ju bara instruktioner om hur du ska göra, aja men de finns knäppt folk te allt! Kör hårt bruden!:)

bry dig inte om vad andra säger.. iaf om de är negativt ^^.. en PT visar hur du ska göra. men de är fortfarande du som gör de!! bry dig inte om den/dem som är avundsjuka på din motivation och disciplin

Combatgirl wrote:
    Vill man upp på scenen får man slita hårt, men vem är det som bestämmer att det är fel med hjälp??? :|

Fick höra en kommentar nyss ”Så köper alltså en plats till scenen?! Du betalar pengar för en PT för att han ska sköta allt åt dig!”

Precis, men är det inte JAG som gör jobbet då? Det är ju iaf JAG som lyfter vikterna, stoppar i mig det jag ska, och sliter… Det är ju inte så att en PT tränar ÅT en… :nono:

Ibland blir man bara så arg på folk…:yikes:

Ähh skitsnack! Det enda du köper är hjälp och hjälp får alla inom denna branchen. Väldigt får som ställer sig på scen själva utan någon form av coach.
    Dum kommentar bara!
    Kämpa på tjejen, du har kommit långt bara med viljan?

Combatgirl wrote:
    Att återhämta sig efter ett träningspass och låta musklerna vila var ju viktigt… :emo-thumb

Men är det någon som har påpekat det där med sömn? :

sömn är viktigt, se på Jay Cutler 10 timmar sover han varje natt ;)

Combatgirl wrote:
    Men vafaen! Någon :) moderator har VÄNT på min mening och gett den en HELT annan innebörd! Så får man INTE göra! :nono:

Undrar just vem det kan vara..?:P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 178 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.