- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 april, 2007 at 13:05 #872756Anonym anvandareMember
de läser din journal ju så va glad tjejen:P
23 april, 2007 at 13:21 #872757Anonym anvandareMemberDu verkar inte ha någon lust att vara kvar på forumet eftersom du sitter och trashar moderatorerna i din journal.
23 april, 2007 at 13:58 #872758Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Jo, det är just det jag vill, men jag vill vara på BÅDA!Vad har det med att du sitter och hittar på saker om hur BODYs forum modereras?
23 april, 2007 at 14:10 #872759Anonym anvandareMemberva glad att du inte blev bannad . Man dissar inte modsen är du sur så finns det PM funktion :emo-thumb
visa respekt om du vill ha det också23 april, 2007 at 14:12 #872760Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Det är samma moderator. Kanske inte DU då, jag vet inte om du är moderator på kolozzeum också? Hur som helst så var det ju någon moderator HÄR som ändrade på mitt inlägg…Då ska vi reda ut detta:
Ändringen stod jag för.
Andledningen var att det som stod i originaltexten vare sig var sant eller hade någon relevans i sammanhanget.
Dessutom är det inte så god ton att prata illa om personer på deras hemmaplan.
Du får acceptera eller komma med synpunkter som övertygar oss. Oavsett är det vi som har sista ordet.
Dra inte in en kontrovers på Kolo hit till Body, även om det till viss del finns personer som verkar på båda ställena.
Peace!23 april, 2007 at 14:15 #872761Anonym anvandareMembermitt råd:
ligg lågt, träna och sköt kosten…
…kom sedan tillbaka om 3 månader 7-10 kg lättare.
det skulle få oss alla här att tappa hakan och bli imponerade!23 april, 2007 at 14:16 #872762Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Det var precis där jag fick höra att de hade SÅÅÅ mycket annat att göra än att svara på PM, och du kan man ju fundera på hur de har tid att läsa journalen?Lägg ner nu. Om en mod inte ansett sig ha tid för stunden att besvara PM innebär det inte att det är så för oss alla, hela tiden. Som sagt lägg ner nu. Det var faktiskt du som drog igång detta genom att dissa, såvitt jag vet helt oförskyllt. Har vi gjort något fel mot dig, så ska jag vara den förste att både utreda, besvara och offentligt förklara vårt misstag. Tvivla inte en sekund om det.
23 april, 2007 at 14:17 #872763Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Jaha, så det var du?!I knew it!
23 april, 2007 at 14:31 #872764Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:RIKTIGT så snabbt går det inte om man samtidigt ska bygga muskler… Totala viktskillnaden sedan 1/2 är ca 2½ kg. men då är det 2,4 kg mindre fett och 1,5 kg mer musklerdet går så snabbt om man vill!
att bygga muskler och gå ner i vikt är ingen bra kombination. speciellt inte om målet är att gå ner 20 kg eller mer.
ta en sak i taget!
på 6-12 månader skulle du kunna få enormt bra resultat, om du verkligen vill!23 april, 2007 at 20:38 #872765Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:det går så snabbt om man vill!
att bygga muskler och gå ner i vikt är ingen bra kombination. speciellt inte om målet är att gå ner 20 kg eller mer.
ta en sak i taget!
på 6-12 månader skulle du kunna få enormt bra resultat, om du verkligen vill!Håller med Jonas. Jag vet att man gärna vill bygga och går ner i vikt samtidigt,men det tar tid! Jag gick ner i vikt först (från 70 till 55) , sen började jag bygga. Men du gör det som du tycker fungerar på dig. Kämpa på nu bruden!
23 april, 2007 at 20:43 #872766Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Fick höra en kommentar nyss ”Så köper alltså en plats till scenen?! Du betalar pengar för en PT för att han ska sköta allt åt dig!”Fråga honom vad han jobbar med! Fråga sen om han gått någon utbildning för att få jobbet. Även om det är skattemedel som betalt hans utbildning så har han ju gjort samma sak
24 april, 2007 at 14:07 #872767Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Kosten funkar bättre nu än vad den gjorde för en månad sedan. Jag äter 2-3 ggr så mycket nu mot då , och det är NU jag börjar gå ner i vikt… SAMTIDIGT som jag ökar muskelmassan… :bb:Förut tränade jag runt 10 timmar/vecka, kondtion/gruppträningsklasser. Men åt runt 1500 kcal/dag. Gissa om jag var stolt de dagar jag hade kört 3 pass och gjort av med ca 1600 kcal, mer än vad jag fått i mig under dagen! Då MÅSTE jag ju bara gå ner i vikt! Men det funkade inte så…:nono:
ok :emo-thumb
25 april, 2007 at 11:15 #872768Anonym anvandareMemberTråkigt att vara sjuk:/ Krya på dig nu!
25 april, 2007 at 11:31 #872769Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Tack!Men det är skillnad på sjuk och sjuk, jag måste bara acceptera läget…
Jo de e svårt, me njag brukar alltid tänka såhär: Om jag tränar nu så kan det innebära att jag måste ställa in fler träningar än om jag vilar idag, med andra ord: jag kommer inte kunna träna på ett tag.
Svårt att tänka så men man gör så gott man kan!
26 april, 2007 at 10:19 #872770Anonym anvandareMemberDuktigt av dig att komma iväg trots mensvärken..! Va kuuul med pumputbildning, det har jag med funderat på ibland men jag vetinte om pump är mn grejj.. o kan man inte motivera sig själv tilla tt köra det blir det ju svårt at tmotivera andra… Lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.