- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 maj, 2007 at 23:39 #872816Anonym anvandareMember
blir säkrt bra det. kör på
17 maj, 2007 at 15:32 #872817Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Om drygt 4 timmar är det dags för (hård-)träning, funderar på om jag borde sova en liten stund till innan…. :lazy:Hur gick det då?! Vill veta ALLT!
17 maj, 2007 at 22:04 #872818Anonym anvandareMember:fun: :fun:
DUKTIGT!![/b]
:fun: :fun:18 maj, 2007 at 23:01 #872819Anonym anvandareMemberSchysst med en massa PB:n!
Hur mycket vill du gå ned i vikt förresten? Har du något långsiktigt mål, till exempel att tävla en vacker dag?
18 maj, 2007 at 23:33 #872820Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Jo, men jag kan ju lätt på PB:n i början. JP ökar ju hela tiden så…Vill och vill… 30 kg vore ju inte helt fel, MEN om jag samtidigt ska bygga upp mig så blir det nog inte så mycket totalt…
Jo, nån dag (inom 8 år) tänker jag stå på scenen! :emo-thumb
Jag håller också på att kapa lite kilon. Jag vill inte förlora för mycket muskler, samtidigt vet jag ju att det är oundvikligt att inte tappa några alls! Fin balansgång det där. Dock är tappa kilon min prio ett just nu. Om än i sakta lunk!
Härligt att ha målsättningar med träningen! :emo-thumb
20 maj, 2007 at 00:29 #872821Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Ja, du kanske ska hänga på?Hrm, ja, vi får se! Inget direkt sug som det är i dagsläget.
Är mest fascinerad av att läsa om alla målinriktade personer härinne på body:s forum, få inblick i andras träning och vardag.
But you’ll never know!
20 maj, 2007 at 09:44 #872822Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:När jag äntligen fått ordning på kameran och lyckats synka den med föräldrarnas dator kan jag slänga upp bilder på stylingen av min bil också… Gillar allt som är mjukt eller rosa… 😮Jag gillar också rosa, men så långt skulle jag aldrig gå Kohuvudena hade jag blivit rädd för! Men det ser..annorlunda ut, och sånt gillar jag :up:
20 maj, 2007 at 12:36 #872823Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Jag MÅSTE klara ett maxlyft i bänk på över 37 kg om jag ska ta mamma på mångkampens fys-grenar den 9 juli.Testat att öka till 30 och 35 med någon bakom stången?
Hoppas själv uppåt fort i vikterna sålänge man får lite hjälp på de sista repsen20 maj, 2007 at 16:08 #872824Anonym anvandareMemberGillar oxå rosa,men har ko skräck
Annorlunda21 maj, 2007 at 17:02 #872825Anonym anvandareMemberJojux wrote:Jag håller också på att kapa lite kilon. Jag vill inte förlora för mycket muskler, samtidigt vet jag ju att det är oundvikligt att inte tappa några alls! Fin balansgång det där. Dock är tappa kilon min prio ett just nu. Om än i sakta lunk!Härligt att ha målsättningar med träningen! :emo-thumb
Man kan faktiskt gå ned i vikt utan att tappa muskler överhuvudtaget. Det lyckas man genom att äta nyttigt och träna mycket tung styrketräning. Många rekommenderar vikter som är så pass tunga att man max klarar 5 reps.
21 maj, 2007 at 17:03 #872826Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Det visste jag inte att den var. Den kanske är det för att folk inte ska skriva i den under tiden eftersom jag ändå inte kan svara… Annars… En NY träningsjournal… Men du kan ju läsa min journal HÄR, eller hur!Varför blev du bannad från kolozzeum?
21 maj, 2007 at 17:13 #872827Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Sent igårkväll började jag bli tjock i halsen. Jäkla skit! Vårruset om drygt 18 timmar ju…Men förkylningar smittar så lätt och har men inte världens bästa immunförsvar heller så… Jag tillbringade ju helgen hos mina föräldrar och min pappa blev riktigt dålig idag och fick åka med ilfart till akuten i ambulans med hög feber och en infektion av något slag… Det var inte så farligt som vi trodde som tur var, men det är bäst att inte chansa om man får ont i vä. axel och det strålar ner i armen…
Själv åkte jag till Nyköping för att ställa ut Devil. Det var en inofficiell utställning med matchshow, det gjorde att han fick möta en Akita. Domaren dömer hunden som hund och olika raser tävlar mot varann. Han kom 2:a och fick HP (Herderspris). Det var soligt och varmt (perfekt för mina förkylningsbakterier att växa i) med det blåste rejält, därav frisyren på bilden…
Eftersom jag är tjock i halsen tänkt jag ta det lugnt och undika fysisk aktivitet. Har ju lärt mig av mina Den enda fysiska aktiviteten som blev idag var att springa ett par varv i ringen med devil och sedan köra min bil ca 25 mil hem till Karlstad… Men imorrn har jag ju dessutom ett konditionstest inplanerat.. Men det skulle inte ta många minuter….
Skippa de där konditionstestestet, vila hellre, blir du sjuk nu så får du vänta ett tag med att dra igång träningen, vila hellre, så du slipper hoppa över pass p.g.a att du tränat så att du blitt sjuk. Det gäller att kunna hejda sig!
Ha de bäst nu o krya på dig!
21 maj, 2007 at 17:13 #872828Anonym anvandareMemberDubbelpost
22 maj, 2007 at 11:33 #872829Anonym anvandareMemberTimme wrote:Man kan faktiskt gå ned i vikt utan att tappa muskler överhuvudtaget. Det lyckas man genom att äta nyttigt och träna mycket tung styrketräning. Många rekommenderar vikter som är så pass tunga att man max klarar 5 reps.Tack för tipset! Men jag ska testa min variant ett tag först.
22 maj, 2007 at 16:18 #872830Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Vilken är DIN variant?Min variant är att jag kör två spinningpass, ett styrketräning och ett volleybollpass i veckan. På styrkepasset kör jag rygg och mage för att komplettera den övriga träningen. I övrigt så försöker jag öka vardagsmotionen genom att cykla dit jag ska och gå några morgonpromenader. :nod
Jag vill inte bygga Rom på en dag! Utan mitt mål är att förändra mina vanor och min livsstil på lång sikt. År 2003-2004 gick jag ned 21 kg på 5-6 månader, och det gick för fort för mig. Huvudet hängde inte med, och nu hade jag i höstas sakta men säkert tagit mig upp på nästan samma vikt. Bromsade 4 kg ifrån. Nu är jag dock på väg ned igen och har gått ned 9 kg hittills. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.