Dag för dag hos Ronja

Home Forums Dagböcker Dag för dag hos Ronja

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 178 total)
  • Author
    Fighterbabe wrote:
    Jo, visst svettas jag, det gör jag allt. Ibland är jag väl trött efteråt…

Jag tror det att man måste höra något positiv väldigt många gånger från olika personer innan man tar till sig av det, men om EN peron säger något negativt så tar man jättehårt på det… men det kanske bara är jag som funkar så? : Ska försöka att inte ta så hårt på det hon säger, men det är svårt, ”Mammor har ju alltid rätt” Eller? :|

Men… Jag får väl ta å lyssna på ”Pappa JP” istället… Han har mycket vettigt att komma med! :nod

Ja,det där känner jag igen!Det är lätt att ta åt sig det negativa ibland,men det går att arbeta bort.I grunden handlar det ju om sitt egna självförtroende.Bara att tänka positivt gör så mycket mer än man tror.I början kanske man inte tror ett dugg på sina positiva tankar som tex ”jag är jättebra!”Men tänker man så och säger det högt för sig när man tittar sig själv i spegeln varje morgon,börjar man tillslut verkligen tro på det oxå!
    Och du,mammor har inte alltid rätt.Har stor erfarenhet på det området,tro mig..Har i stort sett sagt upp bekantskapen med min mamma.Hon fick en chans men tog den inte.
    Nu behöver ju inte du gå så långt.Din mamma är säkert bra på andra sätt:)
    Försök att prata med henne öppet.Säg att hon gör dig illa genom att inte tro på dig!Du är ju hennes dotter och man ska lyfta och stödja sina barn,inte trycka ned och låta dem falla.
    Stå på dig!

Grattis.
    Kul att du lyckades trycka på i bänkpressen till slut :D

Fighterbabe wrote:
    Tack! :)

Men det är ju inte jag som bestämmer, det är ju JP som gör… 😮 :)

Äsch, inte JP som lyfter :emo-thumb
    Kanske blir ett helt set med 40 innan tävlingen?

Låt ingen säga något annat till dig :nono: 👿

DU ÄR GREAT BRUDEN![/b] :nod

Hoppas hundutställningen går bra! :up:

Hoppas du haft en fin helg!
    Ta hand om dig! /J.

Shit vilket författarskap!
    Bra!
    Träningen då? Tell us! /J.

Fighterbabe wrote:
    Jovars, hundutställningen var rolig och givande iaf… :nod

Tack, du med! ;)

Hoppas den gick BRA! /J.

Blir det någon träning idag?:) Keep on fighting!

Kan man inte få se dom bilderna? det lär ju ha blivit endel så att säga.

600 böjar… behövs inte sägas mer :buttrock:

kan du gå nu? :O[/b]

Ser ut som om allt flyer på BRA! Kämpa på! /J.

Fighterbabe wrote:
    Det är kart jag kan gå! :| Jag tränade koreografi, inte benstyrka… Hade inget tyngre än golvmoppen över axlarna, men visst känns det lite ändå, det gör det…. :nod Sedan är ju en sån person som inte kan få träningsvärk… Eller ja, ytterst, ytterst, sällan och då krävs det MASSOR! (mer än vad JP lyckats pressa mig till) :|

oj då.. tror inte jag skulle orka 300 benböj med kv ^^

vem är den där JP?? alla skriver om han.. men jag vet fan inte vem de är :|

Fighterbabe wrote:
    Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats få in filmsekvenserna på en CD-romskiva. Jag har DVD-brännare, köpte en DVD-skiva idag som jag skulle kunna bränna på… Men nädå! 👿

Först fick jag inte ens filmerna i datorn, jag gav upp och ringde mitt ex. Känns sådär lagom kul, men han hjälpte mig iaf. 😮

Sedan visade han lite snabbt hur man skulle göra för att bränna in på DVD och stack sedan iväg på sin dagliga 2-milsrunda… När jag väl skulle bränna in dem på DVD som film så gick det inte att göra om filformaten, jag försökte på alla möjlig sätt, men man behövde något annat program för det…

Hur som helst så har jag filerna på en CD-rom skiva och man kan titta på dem i Windows mediaplayer… Hoppas bara att Hanna godkänner det ändå, det står ju trots allt att filmen ska skickas in som VHS eller DVD :

Aaaaahhh! Dagens teknik gör mig tokig ibland!!! :frust:

Mitt X är en av mina allra BÄSTA vänner, vi är som syskon! Helt toppen BRA!
    Ha de! /J.

Fighterbabe wrote:
    Jag gjorde ett konditionstest för några veckor sedan och har nu fått resultatet på det. Syreupptagningsförmågan var 4,2 liter/minut. Vilket motsvarade elittränad. :yahoo: VO2Max blev dock ett genomsnitt på 43, ett genomsnittligt värde för tjejer i min ålder… (Eftersom man delar det med antal kilo) 😮

Jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med resultatet.:emo-thumb Med tanke på att jag låg på 2,7 för ett år sedan och hade ett VO2Max på 28… :nod

wow, vilken skillnad !!! grymt ju

Hej tjejen! har kollat din journal till o från ett tag nu. Du verkar kämpa på riktigt duktigt med träningen! men jag blir mer o mer nyfiken på hur din kost ser ut? du nämnde nånstans i början att du äter runt 2000 kcal, men kan vi inte få veta lite närmare om ditt kostupplägg? tex hur matschemat ser ut en vanlig dag? har du någon form av ätardagar? osv
    by the way, tråkit med armen.. :( hoppas det funkar att träna iallafall!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 178 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.