- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2007 at 22:37 #872861Anonym anvandareMember
TRÅKIGT det där med armen duu! Hoppas du kan finna en lösning som funkar ASAP! Fokus framåt, no turning back! :nono: :up:
Har ett mail att besvara dig, bara det att jag har haft mkt på jobbet och varit lite segis [/b]:o
31 maj, 2007 at 22:53 #872862Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Ja, jag som trodde att de ”i värsta fall” bara skulle behöva frilägga nerven om den låg ikläm… Men så lätt var det alltså inte
ASAP? (Jag och förkortningar på forum )Nänä, jag ska försöka föreställa mig hur min arm är om 15 år istället…
Ja, jag väntar ju…
as soon as possible
lycka till
31 maj, 2007 at 23:42 #872863Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Ja, jag som trodde att de ”i värsta fall” bara skulle behöva frilägga nerven om den låg ikläm… Men så lätt var det alltså inte
ASAP? (Jag och förkortningar på forum )Nänä, jag ska försöka föreställa mig hur min arm är om 15 år istället…
Ja, jag väntar ju…
Ännu ett hinder på vägen som jag är säker på att du kommer klara av! :up:
ASAP = As Soon As Possible
Man lär sig något nytt varje dag eller hur?! :nod1 juni, 2007 at 06:49 #872864Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:”Mellanmål före styrkträning” Ska jag äta det även före annan (konditions-)träning eller ska jag äta annorlunda då? Någon här som tränar även annat än styrketräning? Hur skulle ni ha gjort?De dagar jag bara kör kondition brukar jag äta ngt typ 2 h innan, annars skulle jag förgås av hunger! Fast ibland går det bra ändå…
Det där känner man väl av hur det passar för varje individ. FÅr du inte håll eller tycker det är obehagligt så ät det innan!
Det finns ju inga definitiva svar på den frågan
Senaste jag hörde var att man ska äta ngt med långsamma kolhydrater då det sägs öka andelen fett som förbränns under aktiviteten men det är inget jag skulle haka upp mig på!1 juni, 2007 at 06:56 #872865Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Nu när jag har fått reda på att mitt VO2max var mycket högre än vad det var vid förra testtillfället (för över 1 år sedan) 28, mot nu; 43. så ändrade jag ju de inställningarna i min pulsklocka.Min pulsklocka mäter kaloriförbrukningen. Men till det behövs väl bara längd, vikt, kön och ålder? Att jag nu ändrat VO2max, kommer det påverka mätningen av kaloriförbrukningen (i klockan)…
Jag vet inte hur jag ska förklara (jag är nog för trött) . Självklart styrs inte den verkliga kaloriförbrukningen av klockan, men jag undrar mest vilken funktion VO2max är till för i min pulsklocka??? :nerd:
VO2max har ju ett linjärt samband med HFmax, så det kommer nog påverka din kaloriförbrukning enligt klockan. Det visar ju det största aeroba arbetet du kan utföra, din mjölksyretröskel. Att den höjts är ju jättebra, vilket gör att din HFmax också höjts, vilket kommer leda till att din klocka kommer beräkna att du jobbar på en lägre intensitet än tidigare. Ju mer otränad man är detsto jobbigare är det för kroppen och mer energi går åt. Så din klocka kommer nog visa på lägre energiförbrukning.
1 juni, 2007 at 20:02 #872866Anonym anvandareMemberMega superduper duktigt! :worship: :nod
4 juni, 2007 at 08:34 #872867Anonym anvandareMemberBRA jobb!
/J.5 juni, 2007 at 06:39 #872868Anonym anvandareMemberIbland går saker inte enligt planerna men det blir bra ändå i slutändan, som din träning. :nod
Passar på och gratulerar[/b] till det nya jobbet också! :fun: :up:5 juni, 2007 at 06:47 #872869Anonym anvandareMemberStort grattis till nya jobbet!! :yahoo:Vad exakt är det du ska göra?[/b]
:friends: /Frida5 juni, 2007 at 15:43 #872870Anonym anvandareMemberHaha…. bara så du vet: så blir JP aldrig 100% nöjd, haha det är det som gör han till världens bästa coach och PT you know!
KUL att du fick NYA PB:n idag baby!
Keep up the good work! /J.6 juni, 2007 at 07:47 #872871Anonym anvandareMemberBRA jobbat och grattis till jobbet, kanske du besöker säffle i sommar. jag jobbar ju på Ica du vet!
Nu har jag nyss tränat ett pass, blir att glassa i solen all day long too day! Ha de grymmast baby! /J.6 juni, 2007 at 11:50 #872872Anonym anvandareMember:emo-thumb Grattis till alla PB:n!!
6 juni, 2007 at 14:21 #872873Anonym anvandareMemberRisk för upprepning x 1000 men du är ju så duktig! :up:
8 juni, 2007 at 04:53 #872874Anonym anvandareMemberGrattis till alla PB:n!
oh yea, vi lär ses i sommar!trevlig helg baby! /J.
8 juni, 2007 at 08:32 #872875Anonym anvandareMemberTitta framåt gumman för nu händer det bra saker med din kropp mest hela tiden med tanke på hur aktiv du är! :up:
Jättesöt avatar![/b] :ph34r:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.