Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 878 total)
  • Author
    anders172 wrote:
    Kör du med mixat grepp? Annars är det en idé.

Nej det gör jag inte, tycker det känns fruktansvärt obekvämt och absolut inte bättre. Men det är bara bra att greppet sviker för jag ska inte öka så fort i marklyft. Har en tendens att göra några bra lyft på 80kg sen tror jag att kan köra på 150kg direkt. Så nu får greppet tränas upp medan jag tekniktränar!

Vilodag idag, sjukt trött faktiskt. Blir cardio ikväll sen ska jag bara sitta framför datorn och ta det sååå lugnt. Grym träningsvärk i trapzen idag!

Cardiotajm![/b]

Häromdagen var jag och köpte ett par löparbyxor. Jag löper inte. Men tänkte tagga mig själv till att testa jogga lite lätt. Idag fick jag något infall så slet på mig mina tajts så jag såg ut som Usain Bolt. Jag såg ashäftig ut. Promenerade i raskt takt till motionsspåret som är 3km runt en sjö.

JAG SPRANG HELA VÄGEN![/b]
    Tror inte riktigt ni förstår hur stort detta är för mig då 10x10x100kg knäböj låter mer inbjudande för mig än att ens springa 1km. Inte nog med att jag tog mig runt på (enligt mig en) hyfsad tid, 14.52. Jag valde sedan att ta ett varv till gåendes. När jag kom fram till skidbacken som ligger i mitten av varvet så drog jag intervaller uppför. FAN va jobbigt det var.

Var ute totalt 1h 40min. Hyfsat cardiopass!

Good job! 14.52 på 3km är en rätt så bra tid för någon som inte springer:up:

Jag tycker fan det är en bra tid även för en som springer! ;)

Gustaf Lindberg wrote:
    Cardiotajm![/b]

Häromdagen var jag och köpte ett par löparbyxor. Jag löper inte. Men tänkte tagga mig själv till att testa jogga lite lätt. Idag fick jag något infall så slet på mig mina tajts så jag såg ut som Usain Bolt. Jag såg ashäftig ut. Promenerade i raskt takt till motionsspåret som är 3km runt en sjö.

JAG SPRANG HELA VÄGEN![/b]
    Tror inte riktigt ni förstår hur stort detta är för mig då 10x10x100kg knäböj låter mer inbjudande för mig än att ens springa 1km. Inte nog med att jag tog mig runt på (enligt mig en) hyfsad tid, 14.52. Jag valde sedan att ta ett varv till gåendes. När jag kom fram till skidbacken som ligger i mitten av varvet så drog jag intervaller uppför. FAN va jobbigt det var.

Var ute totalt 1h 40min. Hyfsat cardiopass!

Grattis!!! Själv hade jag nog dött om jag försökt springa den rundan!! Är bilderna från rundan? Fint var det iaf!

Bra jobbat!
    Du sprang ju i ett tempo som innebär under 5 min/km, det ska du absolut inte skämmas för!
    :up:

Tack ska ni ha alla, ja bilderna är från rundan. Nu när jag får så bra respons på min löpning måste jag ju nästan springa ett par gånger till ;D

Var precis ut på lite morgoncardio, drack bara en proteinshake och tog lite mineraler innan och det slog på ganska hårt efter ca 30 minuter. Blev riktigt tung i huvudet och benen kändes som bly. Men nu har jag laddat med 500g kvarg, 150g jordgubbar och funlight så nu börjar orken komma tillbaka!

Vägde in mig på 89.1kg idag, -0.5k sedan förra veckan och -5.9kg totalt under denna lilla minidiet som pågår fram till 7e Augusti. Tappat totalt 7 cm runt magen också.

Ikväll är det första ”ätarmåltiden” då jag tänkte ladda lite med kolhydrater via en tacobuffe.

Armar, mage och vader idag. Samt en tacobuffe. Gott, avrundades med en glassbuffe också haha.

oj oj oj va mycket jag åt, aja. Cardio imorgon :)

biteline is teh shied

2½ timme cardio idag totalt, 80 minuter innan frukost och 70 minuter på kvällen. Har hunnit med att träna ett pass idag också, bröst och axlar. Gick ok. Haft mycket energi under dagen från all mat igår kväll men kände mig ändå ganska svag under passet. Var trött i armarna efter gårdagens pass.

Kände på 21kgs hantlarna för första gången i hantelpress för axlar, ingen smärta alls och det blev 5 rep. Kul om jag skulle kunna öka lite där.

Slänger in en kass bild från passet och en bild på dagens middag.

[edit] Haha, såg nu i efterhand att mitt face ser fan morphat ut. Inte den skarpaste kameran på en Sony Ericsson K810i :D

GLASS BUFFÈ PÅ BITELINE!?!?!
    aaamaagad!

Kebbie wrote:
    GLASS BUFFÈ PÅ BITELINE!?!?!
    aaamaagad!

Aa, den är inte nådig heller. Mjukglass med 6 olika strössel och typ 6 olika toppingar… Kan fan inte ens tänka på det utan att bli sur för att jag blir så sugen!

Riktigt bra framsteg du gjort!! Fifan.. Inte dåligt. Bra tid på 3km också! :) Springer du ofta elr?

Jojjep91 wrote:
    Riktigt bra framsteg du gjort!! Fifan.. Inte dåligt. Bra tid på 3km också! :) Springer du ofta elr?

Nej det var första gången jag någonsin gjorde det frivilligt typ. Har väl varit med på någon fysträning med hockeyn då vi blivit tvingade att löpa men då har jag alltid skyllt på astma eller bihåleinflamation ;D

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.