- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 september, 2009 at 09:22 #497864Anonym anvandareMemberPixi wrote:oj oj oj… och allt detta på en VARDAG. :nono:
Eller hur, det håller inte!
Fast det fixar vi Gurra Grus
16 september, 2009 at 12:32 #497865Anonym anvandareMemberGrymma hantelpressar. keep kötting
16 september, 2009 at 13:07 #497866Anonym anvandareMemberDu är ganska förstörd i huvudet min vän. Dock diggar jag pizza, B&J och lösgodis. Hur gick det igår då? När vi pratades vid hade du fått ner B&J, halva pizzan och inte ens gått in på lösgodiset..
16 september, 2009 at 18:33 #497867Anonym anvandareMemberAllt är slut. Möjligen att några vidriga godisar ligger kvar hemma i skålen. Min bror plockar godisar som inte finns typ, usch.
Sitter just nu mitt ute i ingenstans på ett tåg som inte har ström så snart dör batteriet också. Suttit här 1 timme nu och nu väntar vi på att ett nytt lok ska komma och dra tillbaka oss till Borås och sedan har vi inte fått någon information om hur vi ska fortsätta.
Men men, vad är inte en kväll på ett värdelöst tåg…
18 september, 2009 at 20:03 #497868Anonym anvandareMemberOckså var man återigen inne på 4e ölen, 6 more to go. Är inte livet underbart?
18 september, 2009 at 20:32 #497869Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Också var man återigen inne på 4e ölen, 6 more to go. Är inte livet underbart?Näe… räcker väl fint med de 4a!?
18 september, 2009 at 20:47 #497870Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Också var man återigen inne på 4e ölen, 6 more to go. Är inte livet underbart?10öl.. hur många reps, klunkar… kör då på varje öl, set mena jag? :devil: haha
19 september, 2009 at 12:30 #497871Anonym anvandareMemberLåt mig presentera, världens bästa wingman.
Att en simpel mening som ”Har du träffat Henke” får min gode vän Henrik att hångla med en random brud (som iofs var för ful för att spela Hajen i skräckfilmerna) men iaf. Ni tjejer är så dumma. Så naiva. Jag älskar det.
Optimal kväll igår, då min ekonomi är nere på under noll blev det en budget utgång och trots detta så var det en av de roligaste på länge, trots att Sir Kjellberg vägrade visa sig ute på gatorna trots SMS! Kvällen avslutades med en kebabtallrik efter att jag gjort ett fynd på 350:- på golvet på olearys, slutade alltså +141kr totalt efter dricka och kebab.
Nej idag är jag kung. Låt mig vara det. Tack.
20 september, 2009 at 23:30 #497872Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Också var man återigen inne på 4e ölen, 6 more to go. Är inte livet underbart?Vore jag din far skulle jag vart stolt!
21 september, 2009 at 01:56 #497873Anonym anvandareMemberFår se hur det blir med träningen denna vecka, ska på utbildning måndag-fredag. Förhoppningsvis kommer jag till något slags gym och hinner köra ett eller två helkroppspass. Sedan börjar det seriösa igen i början av oktober. Grr.
27 september, 2009 at 11:59 #497874Anonym anvandareMemberDags att tagga till nu, JAJJAJAÄAJÄAJAJÄASJÄJSAÄDJADJAÄJÄAÄJAÄJAÄAJ!!!!!!!!
[youtube=ZXJA0ZLkcgY]
27 september, 2009 at 12:07 #497875Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Låt mig presentera, världens bästa wingman.Att en simpel mening som ”Har du träffat Henke” får min gode vän Henrik att hångla med en random brud (som iofs var för ful för att spela Hajen i skräckfilmerna) men iaf. Ni tjejer är så dumma. Så naiva. Jag älskar det.
Optimal kväll igår, då min ekonomi är nere på under noll blev det en budget utgång och trots detta så var det en av de roligaste på länge, trots att Sir Kjellberg vägrade visa sig ute på gatorna trots SMS! Kvällen avslutades med en kebabtallrik efter att jag gjort ett fynd på 350:- på golvet på olearys, slutade alltså +141kr totalt efter dricka och kebab.
Nej idag är jag kung. Låt mig vara det. Tack.
Tur att du hade en bra kväll iaf…!!
27 september, 2009 at 19:45 #497876Anonym anvandareMemberSeg dag idag.
Tränade axlar,biceps,mage och körde drygt 45 min cardio. Smärta i hälen och skavsår i röven satte stopp, hade tänkt att köra en timme.
Får fan inte i mig någon mat idag. Tänkte försöka ligga runt 2000 kcal men nu har jag inte ätit mer än 1000 kcal. Tänkte äta kvarg nu på kvällen men tryckte i mig lite för mkt koffein för en timme sedan för att hålla mig vaken så nu mår jag illa och det blir nog inte mer mat idag.
28 september, 2009 at 06:17 #497877Anonym anvandareMemberOmicut fatburner är fan ingen höjdare att få ned! Fyfan.
29 september, 2009 at 06:32 #497878Anonym anvandareMemberKörde framsidaben igår, blev totalt ca 20 set. Tänkte köra baksida/vader men var så jävla nära på att spy så får ta det på ett annat pass. Instruerade en arbetskamrat som var grymt duktig. Hon gjorde allt jag sa och lite till.
Hade ingen riktigt passare så fick nöja mig med:
8x120kg
6x130kgi böjen som tyngst, båda seten var ganska lätt.
Idag väntas jobb och sedan bröst och triceps! Ev. mage om träningsvärken släppt något.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.