- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2009 at 22:35 #497999Anonym anvandareMember
Jag förstår hur du tänker, jag har den där berömda hat-/ångestkänslan inför varje basövning men i mitten av sista setet känner man sig ändå som en kung!
Edit; Synd att du inte tog med kameran, det hade varit kul med lite bilder.
26 november, 2009 at 22:50 #498000Anonym anvandareMemberFail på den bilden jag precis la upp, ångrade mig.
26 november, 2009 at 23:02 #498001Anonym anvandareMember[img=http://i47.tinypic.com/34qpr9s.jpg]Kör en sämre bild på benen istället, blir fan inte bra ljus av dataskärmar och hur i helvete sitter kalsongerna, blöja deluxe. Aja.
När jag tänker efter är nog detta den sämsta bilden jag någonsin lagt upp.
26 november, 2009 at 23:10 #498002Anonym anvandareMemberdet finns ju lite svep där allt;)!
26 november, 2009 at 23:32 #498003Anonym anvandareMemberfina wheels
26 november, 2009 at 23:33 #498004Anonym anvandareMemberJa trots alla missade benpass och halvkasst djup i böjarna så är benen ok, ligger före övriga kroppen vilket tyvärr säger en del om min fysik överlag… Tack i alla fall.
27 november, 2009 at 16:58 #498005Anonym anvandareMemberDå var det helg, äntligen en ledig helg. En ledig helg på hemmaplan. Har inte varit hemma och ledig en helg nu på drygt en månad så det är skönt. Har ”dietat” i ca 2 veckor nu, kört ganska mycket kolhydrater för ovanlighetens skull så har inte ens tänkt på att jag dietat. Ska ladda med lite kolhydrater i helgen, bra som dåliga och sedan efter helgen blir det ca 50g om dagen och mycket mer fett. Kör så i två veckor sen blir det påfyllning i form av julbord och en fest som förhoppningsvis spårar ur till det grövsta.
Kosten fram till 12/12 kommer bestå av:
Lax
Ägg
Nötfärs
Kyckling
Kvarg
Ost
Mjölk
BroccoliVilket betyder att jag byter ut havregrynsgröten mot omelett till frukost, halverar riset till lunch och lägger till mer broccoli m. m.
Sedan kör jag morgoncardio de dagar jag börjar sent (varannan vecka). Its THE plan.
27 november, 2009 at 17:04 #498006Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Då var det helg, äntligen en ledig helg. En ledig helg på hemmaplan. Har inte varit hemma och ledig en helg nu på drygt en månad så det är skönt. Har ”dietat” i ca 2 veckor nu, kört ganska mycket kolhydrater för ovanlighetens skull så har inte ens tänkt på att jag dietat. Ska ladda med lite kolhydrater i helgen, bra som dåliga och sedan efter helgen blir det ca 50g om dagen och mycket mer fett. Kör så i två veckor sen blir det påfyllning i form av julbord och en fest som förhoppningsvis spårar ur till det grövsta.Kosten fram till 12/12 kommer bestå av:
Lax
Ägg
Nötfärs
Kyckling
Kvarg
Ost
Mjölk
BroccoliVilket betyder att jag byter ut havregrynsgröten mot omelett till frukost, halverar riset till lunch och lägger till mer broccoli m. m.
Sedan kör jag morgoncardio de dagar jag börjar sent (varannan vecka). Its THE plan.
Kämpa på och tänk på att köttbullarna egentligen är det godaste på julbordet!
Fan, dieta innan jul kanske vore nåt, då har man 4 veckor på sig…..
27 november, 2009 at 17:16 #498007Anonym anvandareMemberVa faan Gustaf, du har ju också så otroligt mycket bättre ben än jag! Nu är jag avundsjuk på dig också (lägger dig i den kategorin som har bättre ben än mig, dvs 95% av forumet)
Gillar upplägget med dietande innan julbord, funderar på samma sak bara för att få äta mer.
Välplanerat från dit håll iaf! :up:
27 november, 2009 at 18:08 #498008Anonym anvandareMemberDet är egentligen ingen dietande. Efter att ha läst mycket av Lyle McDonald så har jag insett en hel del uppenbara saker.
Något som jag verkligen tagit till mig är att för att få en sjyst form så krävs inte en 10 veckors diet. Det krävs en förändring av livstilen och synen på mat annars sliter man sig till den där jävla formen och sen 4 veckor efter är man tillbaka och är fet igen. Försöker helt enkelt bara ställa om tankarna lite. Vill jag se bra ut på stranden så ska det inte vara en cpdeff som börjar i april utan det är en diet som börjar nu och fortsätter så länge jag vill vara i form (om jag kommer i form). Jag ser jävligt långsiktigt på allt nu. Istället för att deffa alldeles för hårt i 4 veckor och sen GRISÄTA på en ätardag så kör jag lite lugnare diet och unnar mig någon måltid här och där.
Sammanfattat, istället för att tänka att jag ska väga 80kg den första juni och börja deffa så jag har precis 10-12 veckor på mig så har jag redan nu börjat dra igen lite och äta normalt. Och ser inte sommaren som en slutstation då jag ska vara i form utan jag tror jag vill vara det hela tiden
Fan va jag inte ska vila från träningen, då sitter jag bara här och skriver en jävla massa dynga.
Utlovar en bättre benbild då den är är tagen från en skitvinkel i bajsljus. Ev. att det gör så att det ser lite bättre ut auhauhau.
27 november, 2009 at 18:14 #498009Anonym anvandareMemberVad är det för bok/böcker du läst? Behöver lite ny lektyr
27 november, 2009 at 18:19 #498010Anonym anvandareMemberhagsdoom wrote:Vad är det för bok/böcker du läst? Behöver lite ny lektyrHåller på med Flexible Dieting nu, av Lyle Mcdonald alltså. Har The ultimate Diet 2.0 och The ketogenic Dieting av samma författare som bara väntar på att bli läst. Jag gillar honom. Inte så mycket kommersiellt dravel om vad man ska äta och när utan mer psykiskt vilket har varit mitt problem.
27 november, 2009 at 19:03 #498011Anonym anvandareMemberMed det tankesätter har du kommit ytterligare ett steg närmare en PT-karriär. Nästan alla kan skriva ner ett kostupplägg, räkna på energiinnehåll, räkna på klientens energiförbrukning, därefter applicera kostupllägget på klienten och följa viktminskningen.
Vad som däremot är svårt är den psykiska och grundläggande biten med att förändra folks kostvanor i grunden. Speciellt de som har jojobantat i 20 år men alltid återgår till de gamla vanorna efter att pulvret är slut.
29 november, 2009 at 10:50 #498012Anonym anvandareMemberTräningsledigt i helgen som sagt. Blev dock en promenad igår (första gången jag såg solljus i gbg sedan i september). Allmänt mysig dag, blev jul på liseberg och sen hyrde vi Bruno som för övrigt var den sämsta film jag sett på ett par år. Överdrev inte påfyllningen så mycket igår. Blev dock en jävla massa kolhydrater men skippade lösvikten på kvällen och njöt av lite andra saker som jag saknat; toast, mjukbröd, yoghurt och flingor bl.a. Blev iofs en del godis på liseberg men har verkligen inte varit några sjuka mängder som det brukar bli när jag fyller på.
Köpte två böcker igår också, Allt om kosttillskott av Paulun och Fitness för honom av Kim Justin (Zeke, RIP).
Idag blir det lite spring i affärer sedan ska jag sitta bland alla andra 15 åriga tjejer och skrika mig hes till New Moon… -.-
29 november, 2009 at 12:33 #498013Anonym anvandareMemberWtf………. Bruno.. dålig..??
Du måste ha såndär tråkig vuxen humor;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.