Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 878 total)
  • Author

1.5 mils promenad, har en trygg ledning i tävlingen nu.

Mätte upp midjemåttet nyss och kan konstatera att det är det absolut minsta måttet någonsin(ja okej på dom senaste 4 åren), trots att jag är 4-5kg tyngre nu än för 2 år sedan tex.

Precis ovanför naveln mäter det just nu 84cm och på mitt problemområde (kärlekshantagen) mäter det 89cm.

För att ha någon slags referens kan jag slänga in denna, där jag på bilden till höger har ca 86-87cm ovanför naveln och 93cm runt kärlekshandtagen.

[img=http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs181.snc1/6020_1188389064437_1069629855_602618_1234168_n.jpg]Och det är ca 8v kvar innan jag tar en veckas semester från dieten?Kan det MÖJLIGEN vara så att Gustaf Lindberg KOMMER vara i form i sommar? Låter helt otroligt men, ja. Det ska han.

Syns en rejäl skillnad på magen!
    Även biccarna har blivit större!
    O dina ben ska vi inte prata om…. SWEET!!

Pixi wrote:
    Syns en rejäl skillnad på magen!
    Även biccarna har blivit större!
    O dina ben ska vi inte prata om…. SWEET!!

Och du ligger lite efter i utvecklingen rent mentalt då bilderna är 6 månader gamla och det bara var en referens ;D

Fint pass idag med, orkar inte redovisa allt men måste skriva upp detta så jag kommer ihåg det:

Hantelpress:
    10×17.5kg
    8×27.5kg
    5x35kg
    5x35kg
    5x35kg
    5x35kg
    4x35kg

PB på den serien med, skönt att fortsätta öka trots att jag tappat drygt 5kg. Kör på 35orna nästa vecka också då jag inte klarade sista setet.

Dips:
    6
    5
    6
    5
    5

Bjussar på lite kassa bilder istället för hela passet.

Gustaf Lindberg wrote:
    Och du ligger lite efter i utvecklingen rent mentalt då bilderna är 6 månader gamla och det bara var en referens ;D

Haha, nu ska du inte va sån! ;)
    Vet ju att du har större tuttar än på de bilderna :D

lyckats bra med midjan. :)

Ledig idag, började dagen med 1.4 mils promenad. Ont i knäet. Inte bra då jag ska köra ben idag. Lär få fokusera på vaderna, baksidan och köra skiten ur magen istället. Ska testa lite högreps i böjen dock.

Har fixat och donat massa hemma. Blev riktigt bra faktiskt. Nu sitter jag och avnjuter 750g kvarg, 30-50g havregryn och funlight som första måltid. 2.7kg julskinka i ugnen så blir nog en heeel del skinka sen :D

Du verkar sköta dieten djävulskt bra, creeds för det!

Blir inga problem för dig att toppa sommarformen med alla dessa mils promenader.

Lite bombning av latsen så ser du inte så långsmal ut i dubbel-bicpes…….Svepet på låren ser bra ut annars.

nible wrote:
    Du verkar sköta dieten djävulskt bra, creeds för det!

Blir inga problem för dig att toppa sommarformen med alla dessa mils promenader.

Japp, allt flyter på enligt planen just nu. Har inga planer på att ändra inriktning än i alla fall.

biffen669 wrote:
    Lite bombning av latsen så ser du inte så långsmal ut i dubbel-bicpes…….Svepet på låren ser bra ut annars.

Nu är ju bilden sen i Augusti och har verkligen prioriterat hela ryggen sedan dess så jag hoppas att det har hänt något. Latsen är verkligen mitt största problem. Svårt att få kontakt, kan inte få ut dom i poseringen heller. Men övning ger färdighet :) Tror det ser bättre ut ju mer midjan och kärlekshandtagen försvinner också då jag ser ut som ett B nu istället för ett V :)

Klad gymkille, knäet höll för lite högre belastning idag!

Knäböj
    20x20kg
    12x60kg
    10x100kg
    5x120kg
    5x120kg
    5x120kg
    5x120kg (glömde bältet, PB utan bälte haha)
    6x120kg

Dropset till 20 reps utfallsgång med 30kg på axlarna.

Benpress smalt fotfäste
    15x100kg
    16x100kg
    20x100kg

Sedan körde jag 10-12 set mage, 10 set vader och lite lårsparkar som jag inte orkar redovisa. Kan slänga upp ett sämre klipp från förra veckans rygg/bicepspass dock.

[youtube=WeExz7_c-ko]

Trenade lite idag igän.

Ett riktigt skönt pass, öppnade upp med en fin serie chins, orkar inte redovisa riktigt allt men skriver lite som jag själv vill komma ihåg.

Chins
    Uppvärmning med hjälpvikt
    5
    5
    5
    5
    6

PB! Klarade inte riktigt 5×5 serien senast. Dags att lägga på lite vikt tills nästa vecka.

9 set latsdrag i diverse olika former

3 set T-bar

3 set hantelcurl

2 set scottcurl

3 set fjantryggmaskin

3 set AA inspirerad ryggdrag med rep

Lite bicepscurlar i CC

Hade god jävla pump hela passet. Ser mer och mer ådror för varje vecka vilket såklart är roligt och motiverande.

Slänger in fjärde setet chins också. Dom kändes riktigt lätta idag. Ångrar nästan att jag inte drog en maxning i första setet. Får bli senare. Har förmodligen tappat lite vikt sedan förra passet då jag knappast lär byggt så mycket massa med detta kaloriunderskott. Aja.

Är dessa tävlingsstrikta för er?
    [youtube=SOgPTYU9D5o]

Fina chins :)

Faogel_jr wrote:
    Fina chins :)

Tack du store!

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.