- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2010 at 23:21 #498224Anonym anvandareMember
okey segt det där. har själv inget korsband bortagen nedre minisk och ett slitet ledband:P
5 mars, 2010 at 12:47 #498225Anonym anvandareMemberDå har snart ytterliggare en arbetsvecka passerat. Nu med ny kost. Är extremt motigt just nu. Börjar tröttna på kyckling, broccoli och ägg som står för ca 80% av intaget varje dag. Kesella och de 40g havregryn jag äter varje kväll känns som en efterrätt och därför är det extra tungt att från och med måndag ta bort 10g havregryn (kommer dricka en proteinshake mindre också). En total sänkning på ca 150kcal om dagen på en redan tuff diet.
Ska dock få äta lite på tisdag då det är thaibuffe med jobbet. Ska bli skönt att äta lite så man orkar med träningen.
Tror vågen kommer visa sin lägsta notering på väldigt länge på måndag för nu börjar jag själv se förändring på formen. Nej nu väntar två timmars jobb innan jag gör helg för att sen möta upp en vän som kommer på besök från Skåne.
5 mars, 2010 at 15:47 #498226Anonym anvandareMemberSe till att variera maten Gustaf, annars blir det självklart jobbigt. Det finns massor av mat där ute som passar
sig bra under diet!Bara för att jag är så snäll så ger jag dig lite exempel.
Istället för kyckling;
Kalkon
Älg-, rådjur, hjort- och renkött
Tonfisk
Torsk/Pollock
Lax
Räkor
Magert nötkött
Skinka
Mager ost
Fettkällor;
Valnötter
Mandel
Oliv-, linfrö och rapsolja
AvokadoKalorisnålt;
Brysselkål
Gurka
Sallat (alla sorter)
Selleri
Sparris
Lök (alla sorter)
FruktIstället för havregryn;
Ris, basmati
Fullkornspasta
Quinoa
RågbrödDu vet säkert redan om alla dessa varor, men ibland kan det vara skönt att ha en exempellista
Fortsätt kämpa! ..och unna dig en ätardag med mycket kolhydrater i slutet av veckan om du känner för det :up:
5 mars, 2010 at 18:21 #498227Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Fortsätt kämpa! ..och unna dig en ätardag med mycket kolhydrater i slutet av veckan om du känner för det :up:Tack Jag vet att variation förnöjer men har kört rätt slappt i 5 veckors tid. Nu ska jag köra såhär i alla fall i Mars månad. Kommer givetvist byta ut kyckling mot kött osv men det är enkelt och billigt. 30 dagar är inte så mycket Bara 25 kvar
6 mars, 2010 at 12:43 #498228Anonym anvandareMemberSlänger in den här med, trots att ni inte förtjänar den.
[img=http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs036.snc3/12429_1345291866909_1069629855_1063480_6475547_n.jpg]
6 mars, 2010 at 13:06 #498229Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Slänger in den här med, trots att ni inte förtjänar den.Bra bröst, bra armar, helt ok form (bättre än min) kass posering, varsågod
Edit: tack för passningen idag
6 mars, 2010 at 13:10 #498230Anonym anvandareMemberFormen börjar ju ta sig redigt bra, håller med om kass pose men jag kan inte bättre så skall vara tyst om det, skall bli kul att se dig tävlings-deffad!
6 mars, 2010 at 13:11 #498231Anonym anvandareMemberHåller med ovanstående, härlig form
6 mars, 2010 at 13:13 #498232Anonym anvandareMemberFan nice form mannen och jag gillar verkligen hur bröstet kommer fram, du kan jättegärna få byta mot mina mjölkspenar . Keep up the good work. MVH cesse
6 mars, 2010 at 13:17 #498233Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:Bra bröst, bra armar, helt ok form (bättre än min) kass posering, varsågodEdit: tack för passningen idag
Haha du såg ju den falska sanningen idag på gymmet. Allt är inte bra utan systemkamera och fuskljus. Passning och passning, du kör ju för tungt för att jag ska orka med
fredrik92a wrote:Formen börjar ju ta sig redigt bra, håller med om kass pose men jag kan inte bättre så skall vara tyst om det, skall bli kul att se dig tävlings-deffad!Jao tävlingsdeffad skulle vara intressant om man någonsin blir. Troligt, troligt.
Faogel_jr wrote:Håller med ovanstående, härlig form8-10kg kvar skulle jag gissa på. Känns småtungt.
Steppen1983 wrote:Fan nice form mannen och jag gillar verkligen hur bröstet kommer fram, du kan jättegärna få byta mot mina mjölkspenar . Keep up the good work. MVH cesseHade störst bröst i klassen hela högstadiet, om man räknade med tjejerna också. Då tränade jag dock inte…
6 mars, 2010 at 13:49 #498234Anonym anvandareMemberJag tycker formen ser riktigt bra ut, 8-10kg till och du kommer vara hard as stone alltså :up:
Mycket fina tuttar 😮
6 mars, 2010 at 17:14 #498235Anonym anvandareMemberRiktigt nice bild. Bra armar och bröst, och för att inte tala om benen… Lite extra poseringsträning på det med så blir det suveränt! :up:
Ser ut som en nice lägenhet förövrigt. Puss
6 mars, 2010 at 17:53 #498236Anonym anvandareMemberFormen ser ju riktigt bra ut redan nu om det är en bra sommarform du jagar.
Inga planer på att tävla när du ändå deffar och håller på? :up:
6 mars, 2010 at 18:35 #498237Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Riktigt nice bild. Bra armar och bröst, och för att inte tala om benen… Lite extra poseringsträning på det med så blir det suveränt! :up:Våga vägra poseringsträning. Tack övrigt babe. Du är dock fortfarande snyggast.
Ser ut som en nice lägenhet förövrigt. Pus
Tommy Ivarsson wrote:Formen ser ju riktigt bra ut redan nu om det är en bra sommarform du jagar.Inga planer på att tävla när du ändå deffar och håller på? :up:
Njae, speedos är inte riktigt min grej. Skulle annars vara roligt att ställa upp bredvid dig och förödmjukas! :p
7 mars, 2010 at 10:04 #498238Anonym anvandareMemberBra där Gustav.. hörrö.. jag finns på cardiomaskinerna.. du kan ju sällskapa ibland haha ! Nice form !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.