Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 878 total)
  • Author

okey segt det där. har själv inget korsband bortagen nedre minisk och ett slitet ledband:P

Då har snart ytterliggare en arbetsvecka passerat. Nu med ny kost. Är extremt motigt just nu. Börjar tröttna på kyckling, broccoli och ägg som står för ca 80% av intaget varje dag. Kesella och de 40g havregryn jag äter varje kväll känns som en efterrätt och därför är det extra tungt att från och med måndag ta bort 10g havregryn (kommer dricka en proteinshake mindre också). En total sänkning på ca 150kcal om dagen på en redan tuff diet.

Ska dock få äta lite på tisdag då det är thaibuffe med jobbet. Ska bli skönt att äta lite så man orkar med träningen.

Tror vågen kommer visa sin lägsta notering på väldigt länge på måndag för nu börjar jag själv se förändring på formen. Nej nu väntar två timmars jobb innan jag gör helg för att sen möta upp en vän som kommer på besök från Skåne.

Se till att variera maten Gustaf, annars blir det självklart jobbigt. Det finns massor av mat där ute som passar
    sig bra under diet! :)

Bara för att jag är så snäll så ger jag dig lite exempel.

Istället för kyckling;
    Kalkon
    Älg-, rådjur, hjort- och renkött
    Tonfisk
    Torsk/Pollock
    Lax
    Räkor
    Magert nötkött
    Skinka
    Mager ost

Fettkällor;

Valnötter
    Mandel
    Oliv-, linfrö och rapsolja
    Avokado

Kalorisnålt;
    Brysselkål
    Gurka
    Sallat (alla sorter)
    Selleri
    Sparris
    Lök (alla sorter)
    Frukt

Istället för havregryn;
    Ris, basmati
    Fullkornspasta
    Quinoa
    Rågbröd

Du vet säkert redan om alla dessa varor, men ibland kan det vara skönt att ha en exempellista :)

Fortsätt kämpa! ..och unna dig en ätardag med mycket kolhydrater i slutet av veckan om du känner för det :up:

Nic Nordin wrote:
    Fortsätt kämpa! ..och unna dig en ätardag med mycket kolhydrater i slutet av veckan om du känner för det :up:

Tack :) Jag vet att variation förnöjer men har kört rätt slappt i 5 veckors tid. Nu ska jag köra såhär i alla fall i Mars månad. Kommer givetvist byta ut kyckling mot kött osv men det är enkelt och billigt. 30 dagar är inte så mycket :) Bara 25 kvar ;D

Slänger in den här med, trots att ni inte förtjänar den.

[img=http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs036.snc3/12429_1345291866909_1069629855_1063480_6475547_n.jpg]

Gustaf Lindberg wrote:
    Slänger in den här med, trots att ni inte förtjänar den.

Bra bröst, bra armar, helt ok form (bättre än min) kass posering, varsågod :D

Edit: tack för passningen idag :)

Formen börjar ju ta sig redigt bra, håller med om kass pose men jag kan inte bättre så skall vara tyst om det, skall bli kul att se dig tävlings-deffad!

Håller med ovanstående, härlig form :)

Fan nice form mannen och jag gillar verkligen hur bröstet kommer fram, du kan jättegärna få byta mot mina mjölkspenar :). Keep up the good work. MVH cesse

Peter_Eriksson wrote:
    Bra bröst, bra armar, helt ok form (bättre än min) kass posering, varsågod :D

Edit: tack för passningen idag :)

Haha du såg ju den falska sanningen idag på gymmet. Allt är inte bra utan systemkamera och fuskljus. Passning och passning, du kör ju för tungt för att jag ska orka med ;)

fredrik92a wrote:
    Formen börjar ju ta sig redigt bra, håller med om kass pose men jag kan inte bättre så skall vara tyst om det, skall bli kul att se dig tävlings-deffad!

Jao tävlingsdeffad skulle vara intressant om man någonsin blir. Troligt, troligt.

Faogel_jr wrote:
    Håller med ovanstående, härlig form :)

8-10kg kvar skulle jag gissa på. Känns småtungt.

Steppen1983 wrote:
    Fan nice form mannen och jag gillar verkligen hur bröstet kommer fram, du kan jättegärna få byta mot mina mjölkspenar :). Keep up the good work. MVH cesse

Hade störst bröst i klassen hela högstadiet, om man räknade med tjejerna också. Då tränade jag dock inte… ;D

Jag tycker formen ser riktigt bra ut, 8-10kg till och du kommer vara hard as stone alltså :up:

Mycket fina tuttar 😮

Riktigt nice bild. Bra armar och bröst, och för att inte tala om benen… Lite extra poseringsträning på det med så blir det suveränt! :up:

Ser ut som en nice lägenhet förövrigt. Puss

Formen ser ju riktigt bra ut redan nu om det är en bra sommarform du jagar. ;)

Inga planer på att tävla när du ändå deffar och håller på? :up:

Niclas Holgersson wrote:
    Riktigt nice bild. Bra armar och bröst, och för att inte tala om benen… Lite extra poseringsträning på det med så blir det suveränt! :up:

Våga vägra poseringsträning. Tack övrigt babe. Du är dock fortfarande snyggast.

Ser ut som en nice lägenhet förövrigt. Pus

Tommy Ivarsson wrote:
    Formen ser ju riktigt bra ut redan nu om det är en bra sommarform du jagar. ;)

Inga planer på att tävla när du ändå deffar och håller på? :up:

Njae, speedos är inte riktigt min grej. Skulle annars vara roligt att ställa upp bredvid dig och förödmjukas! :p

Bra där Gustav.. hörrö.. jag finns på cardiomaskinerna.. du kan ju sällskapa ibland haha ! Nice form !

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.