Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 878 total)
  • Author

Släng upp bilden du la upp på Facebook, där ser man dina bjäss-armar!

2000 kcal låter gott, jag tror jag ligger på max 1500 för tillfället, men sen är jag sådär löjligt hardcore *fniss*

Ligger uppe i 100% armar tråden men kan väl svinga upp den här också då.

[img=http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs371.snc3/23843_1349420090112_1069629855_1073894_1982571_n.jpg]

Nu skulle jag behöva någon som pratade vett i mig. Jag har sådan sjuklig ångest. Jag känner mig som ett stort jävla fail. Har sådan jävla socialbrist så det är sjukt. Nu är jag bjuden på en sjukligt trevlig tillställning på lördag. Luleå – Timrå, vinner Timrå blir det slutspel.

Och vad är felet med detta då? Jo, att jag kommer dricka öl. Om det nu blir av. Hur kan det svänga från ena timmen till den andra? För 30 minuter sen så var jag bäst i världen och skulle aldrig mer slarva och nu överväger jag jävligt seriöst att dricka 5-6 öl på lördag.

Fyfan va sämst jag är. Helvete.

Tränade idag iaf, böjen kändes ok. Blev 3 set på 120kg. En 10a som mest. Nu ska jag gå och skämmas lite.

Gustaf Lindberg wrote:
    Nu skulle jag behöva någon som pratade vett i mig. Jag har sådan sjuklig ångest. Jag känner mig som ett stort jävla fail. Har sådan jävla socialbrist så det är sjukt. Nu är jag bjuden på en sjukligt trevlig tillställning på lördag. Luleå – Timrå, vinner Timrå blir det slutspel.

Och vad är felet med detta då? Jo, att jag kommer dricka öl. Om det nu blir av. Hur kan det svänga från ena timmen till den andra? För 30 minuter sen så var jag bäst i världen och skulle aldrig mer slarva och nu överväger jag jävligt seriöst att dricka 5-6 öl på lördag.

Fyfan va sämst jag är. Helvete.

Tränade idag iaf, böjen kändes ok. Blev 3 set på 120kg. En 10a som mest. Nu ska jag gå och skämmas lite.

Gå ut och ta dig ett par öl du, det är fortfarande långt till sommaren och vad gör ett par öl egentligen. Så länge det gäller öl så är det väl ingen större fara, det är väl när det blir öl, chips, godis, fyllemat som det rusar iväg.

hagsdoom wrote:
    Gå ut och ta dig ett par öl du, det är fortfarande långt till sommaren och vad gör ett par öl egentligen. Så länge det gäller öl så är det väl ingen större fara, det är väl när det blir öl, chips, godis, fyllemat som det rusar iväg.

Jo jag vet, men det är själva grejjen. Jag skulle ju vara bäst. Jag hatar att misslyckas.

Gustaf Lindberg wrote:
    Jo jag vet, men det är själva grejjen. Jag skulle ju vara bäst. Jag hatar att misslyckas.

105 kg bänk, 180 marklyft i ett pass är ju inte att misslyckas. Gå ut och fira lite, det blir garanterat lättare att fortsätta.

Gustaf Lindberg wrote:

Du mötte ju mig spritt språngande aspackad mitt under min diet i våras. Och det var inte enda gången jag var på lyset under min diet, men jag lyckades helt okej ändå.

Gå ut med dina kompisar och drick några öl du, finns gott om tid att bli snygg på!

Du är inte ensam om att komma och ”fuska lite” den matchen kan jag meddela dig. Fyfan vilken rysare det kommer bli, händer typ en gång per 10e år att 2st lag gör upp i en direkt avgörande match vem som går till slutspelet, då är det mer än rätt att unna sig lite tycker jag. Och några öl en lördag skadar verkligen inte överhuvudtaget om du sköter övrig kost och träning så pass bra dom du gör.

Må det bästa laget vinna på Lördag! ;)

hagsdoom wrote:
    105 kg bänk, 180 marklyft i ett pass är ju inte att misslyckas. Gå ut och fira lite, det blir garanterat lättare att fortsätta.

Jo men asso, grejen är den att jag åker till Uppsala om 3 veckor och ska göra samma sak. Sedan två veckor efter det blir det en vecka i sundsvall. Så det är inte direkt enda synden fram tills rutorna.

Men som jag mår nu så känns det iofs bättre att göra detta nu, och gå tillbaka till dieten på söndag istället för att hålla ut i två veckor till och sen lägga av helt. Aja, får sova på saken.

Tack för ert stöd även fast jag hellre vill att ni är mindre snäll och bara säger åt mig att sluta tönta mig och köra cardio istället för ölhävning.

nible wrote:
    Du mötte ju mig spritt språngande aspackad mitt under min diet i våras. Och det var inte enda gången jag var på lyset under min diet, men jag lyckades helt okej ändå.

Gå ut med dina kompisar och drick några öl du, finns gott om tid att bli snygg på!

Du var jävligt söt då btw. Tack.

Du är bäst!

Gustaf Lindberg wrote:
    Jo men asso, grejen är den att jag åker till Uppsala om 3 veckor och ska göra samma sak. Sedan två veckor efter det blir det en vecka i sundsvall. Så det är inte direkt enda synden fram tills rutorna.

Men som jag mår nu så känns det iofs bättre att göra detta nu, och gå tillbaka till dieten på söndag istället för att hålla ut i två veckor till och sen lägga av helt. Aja, får sova på saken.

Tack för ert stöd även fast jag hellre vill att ni är mindre snäll och bara säger åt mig att sluta tönta mig och köra cardio istället för ölhävning.

Alright, varenda jävla öl ska kompenseras med ett varv utfallsgång runt sportlife frölunda med 25 kg hantlar.

hagsdoom wrote:
    Alright, varenda jävla öl ska kompenseras med ett varv utfallsgång runt sportlife frölunda med 25 kg hantlar.

Deal. På riktigt :D

Skippa ölen och dra ut med dina polare ändå! Ta med en proteindrink eller något, kanske lite kyckling ;)

Fyfan vilka bjässearmar! Där blev jag helt paff.. Jag visste att du var vältränad men det där var ju awe…..wait for it….some! Riktigt imponerande :up:

Eftersom jag själv aldrig dricker längre så tänker jag förespråka detsamma. Strunta i ölen Gustaf, men gå ut och ha kul ändå! Visst kan du väl ha kul utan alkohol? Förstå va bra du kommer må om du struntar i ölen och har en förbannat kul kväll ändå :)

Till det viktiga då, oavsett om du dricker dem där ölen eller inte så kommer resultatet på din diet förmodligen att bli detsamma ändå. Se till att äta massor av protein och bra fetter tidigt under dagen så inte kosten bli lidandes, och sedan återställer du kroppen så gott det går innan du lägger dig också :up:

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.