Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 878 total)
  • Author
    Gustaf Lindberg wrote:
    Förresten så fick jag en kommentar idag på gymmet som jag blev glad av. Stod och körde lite shrugz också kommer det en skitsöt tjej vid namn Hagsdoom och sa att jag hade fina axlar.

Hahaha vafan.
    Men dom är väldigt fina. 😮

haha ”skitsöt tjej”.

Bra marklyft Gurra :)

hagsdoom wrote:
    Hahaha vafan.
    Men dom är väldigt fina. 😮

Tack :D

nible wrote:
    Bra marklyft! Men du får ge dig på en maxning snart istället för att reppa på alla vikter, roligare att köra svintungt istället. :)

Maxade två veckor i rad för någon vecka sedan. Kan inte hålla på och göra ettor hela tiden.

Niclas Holgersson wrote:
    haha ”skitsöt tjej”.

Bra marklyft Gurra :)

Tankz baby!

Stabila deff-PB! :emo-thumb

Ett tips är att absolut inte tänka att det är deff! Gå in på gymmet med samma tankar som under bulk eller kaloribalans, dvs att du är där för att öka i precis allt och bli nöstan arg på dig själv om du inte gör PB i vart och varannat pass.

Finns inget bättre sätt att hålla ångan uppe och behålla samt öka i muskelmassa under deff! ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Stabila deff-PB! :emo-thumb

Ett tips är att absolut inte tänka att det är deff! Gå in på gymmet med samma tankar som under bulk eller kaloribalans, dvs att du är där för att öka i precis allt och bli nöstan arg på dig själv om du inte gör PB i vart och varannat pass.

Finns inget bättre sätt att hålla ångan uppe och behålla samt öka i muskelmassa under deff! ;)

Japp, jag tror inte på att förlora massa under diet. Man kan bygga ändå så att bara gå runt och underhållsträna finns inte.

Gustaf Lindberg wrote:
    Japp, jag tror inte på att förlora massa under diet. Man kan bygga ändå så att bara gå runt och underhållsträna finns inte.

Helt rätt!!!
    Har man inställningen att man kommer att tappa och endast underhållstränar så blir det just så, att man tappar styrka och volym.
    Då tappar man lätt motivationen oxå, vilket ytterligare sabbar både diet och träning.

Gustaf Lindberg wrote:

Maxade två veckor i rad för någon vecka sedan. Kan inte hålla på och göra ettor hela tiden.

Måste ha missat de maxningarna. Hur mycket tog du då?

nible wrote:
    Måste ha missat de maxningarna. Hur mycket tog du då?

Nöjde mig på 180kg.

21/6-28/6 Ayia Napa, då ska jag vara i min livs form! Resan bokad och betald.

Planen är att från och med 21 april dieta fram tills det ser riktigt jävla bra ut. Och fram tills dess så håller jag mig runt 87kg.

Favorit i repris?!

Ayia Napa 2009:

Hittade en viss bodymedlem i alkoholruset.

Enda jag åt å hela veckan som inte innehöll alkohol.

Livet är en fest.

Gud skapade denna ädla dryck

Dendär gröna festisen som har någon slags taggig frukt på bilden?
    Håller mer såfall.

Jag är så jävla snygg ikväll så att jag ska absolut ligga med mig själv när jag kommer hem. Tja.

Glöm inte kondom. Puss

Luktar man gott om man känner sig tvingad att duscha innan gymmet?

Fyfan.

Jag känner mig förutom jävligt äcklig väldigt plufsig vilket resulterar i en snabb ketodiet i tre dagar så jag hinner få bort lite vätska innan jag ska iväg på en liten nöjestrip igen. Vad gör man inte för att komma i den tajtaste skjortan.

10 ägg
    600g kyckling
    500g broccoli

Fint

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.