- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2010 at 18:07 #498389Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Och där var smärtan i knäet tillbaka.. Satt vid datorn i 10 min sen skulle jag såklart flexa lite i spegeln innan jag gjorde den planerade omeletten och där var den. Som en kniv i ryggen, som ett mjukt paket under granen, som en finne i pannan på skolfotograferingen, som en för tidig utlösning med en för snygg brud.
Blir långa badshorts på stranden i år….
Tråkigt läge..
Är det benpasset generellt som gör ont i knät, eller bara en viss övning? Jag tänkte, bensparken kan ju ofta vara en bov till knäsmärta om man kör den ”för tungt”.
6 april, 2010 at 18:10 #498390Anonym anvandareMembertråkigt att höra om knät det där är fan i mig jävla trist. Hoppas du kan peppa och köra resten av kroppen iallafall men jag förstår att det känns hårt. MVH cesse krya på dig
6 april, 2010 at 18:20 #498391Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Tråkigt läge..Är det benpasset generellt som gör ont i knät, eller bara en viss övning? Jag tänkte, bensparken kan ju ofta vara en bov till knäsmärta om man kör den ”för tungt”.
Vet inte. Misstänker att det är böjen/benpressen. Kör bensparken ytterst lätt och väldigt höga repsantal. Testar att ta bort böjen helt från och med nästa pass.
13 april, 2010 at 17:56 #498392Anonym anvandareMemberTränade idag. Har varit väldigt sporadiskt på slutet. Tänkte bara skriva in min markserie för att ha den uppskriven.
Körde marklyft som andra övning efter fyra riktigt tunga set med fullt magasin i sittande rodden.
Marklyft
10x50kg
5x90kg
8x140kg
6x140kg
6x140kgKändes bra som fan. Aldrig gjort en 8a på 140kg men aldrig prövat reppa loss heller. Hade säkert några fler. Hade sån jävla sjuk pump i ryggen efter detta så jag kunde inte stå, inte sitta, inte ligga. Höll på att avlida. Högg till oroväckande i ryggen idag på jobbet också. Det låste sig och ilade i hela ryggen i säkert 20 sekunder. Inte så smart att gå och lyfta en stång från backen med taskig teknik då kanske. Men det kändes gott.
Fyfan vad jag sväller upp så fort jag inte dietar. Jag har verkligen noll koll på kosten om jag inte är stenhård. Eller vad sägs om en viktuppgång från 86.6kg för någon vecka sedan till att väga in 96.2kg på gymmet idag?
Åker till Sundsvall imorgon , blir borta 6 dagar och sen är alla ursäkter, undanflykter och allt annat förbi.
Nu är det dags att sluta tönta. 9 veckor till cypern, snyggast på stranden sa vi ju?!
13 april, 2010 at 18:25 #498393Anonym anvandareMemberKom igen nu!!!1111
13 april, 2010 at 19:09 #498394Anonym anvandareMemberDet är bara till att börja knata 37 mil i månaden igen så rinner det nog bort
14 april, 2010 at 06:48 #498395Anonym anvandareMemberBlir nog fler mil i maj.
30 april, 2010 at 15:55 #498396Anonym anvandareMemberHur går det för dig? Såg på fejjan att du gjorde 6×160 i mark? NICE!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.