Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 878 total)
  • Author

Härligt att du kommit igång ordentligt! Lycka till med deffen! :up:
    Min deff har T-minus 24 dagar! :D

Är starkt inne på dag 11 nu utan några som helst problem. Märker redan en ordentlig skillnad i spegeln så allt känns bra :)

[img=http://i43.tinypic.com/33f7o6f.jpg]Modo missar slutspel och får kämpa för att klara sig ifrån kvalserien. Skulle Modo åka ur elitserien så vet jag inte jag vad jag skall ta mig till. Det är är nog mer värt än att Timrå skulle vinna SM-guld. Sen att Djurgården nästan helt är borta från slutspelet är också helt underbart (förlåt Rasmus).

Skönt med gymledigt över helgen, var riktigt sliten i fredags men nu börjar suget komma tillbaka. Längtar redan efter ryggpasset imorgon. Ska precis till och äta lite pasta och någon form av köttfärssås som jag kokade ihop igår. Sedan blir det 60 min innebandy och ev. en promenad senare ikväll. Uppdaterar imorgon med lite Chins PBn ;)

Gustaf Lindberg wrote:
    [img=http://i43.tinypic.com/33f7o6f.jpg]Modo missar slutspel och får kämpa för att klara sig ifrån kvalserien. Skulle Modo åka ur elitserien så vet jag inte jag vad jag skall ta mig till. Det är är nog mer värt än att Timrå skulle vinna SM-guld. Sen att Djurgården nästan helt är borta från slutspelet är också helt underbart (förlåt Rasmus).

Hehe.. en sann sundsvallsbo har sagt sitt? :P Men nog skulle det vara väldigt trist för hela norrland om MoDo försvann? Vi har bara Skellefteå som är nåt annars… :whistle: Nä skämt åsido.

Christoffer Hedlund wrote:
    Hehe.. en sann sundsvallsbo har sagt sitt? :P Men nog skulle det vara väldigt trist för hela norrland om MoDo försvann? Vi har bara Skellefteå som är nåt annars… :whistle: Nä skämt åsido.

Det finns en blond kille som ser ut att vara ca 14 år i Modo’s klack som varje match står med ryggen emot spelet och försöker vara någon form av klackledare. Jag hatar honom så mycket att det inte finns några ord som räcker till för att beskriva känslan. Att veta att hans älsklingslag åker ut betyder mer än allt! :p

Skellefteå förresten, gick ju inte så bra för dem senast ;)

Kom precis tillbaka från innebandyn, oj vad jag sprang och vilka mål jag levererar. Lite för bra för den sporten faktiskt!

I feel your pain med axlarna. Jag har dåliga axlar som är på uppbyggnad nu! Kämpa på så hoppas vi att de håller…

Snyggt linne föresten, jag har ett jag med.:emo-thumb

Vart i Sundsvall tränar du Gustaf? :)
    Skulle varit kul med något pass när man har vägarna förbi Sundsvall!

Staffan_STB wrote:
    I feel your pain med axlarna. Jag har dåliga axlar som är på uppbyggnad nu! Kämpa på så hoppas vi att de håller…

Snyggt linne föresten, jag har ett jag med.:emo-thumb

Nej det är fan inte roligt med trasiga axlar. Nu fungerar mina hyfsat. Bröstträningen går sådär men går i alla fall. Ang. linnet så är det lite utav en självförtroende grej för mig. Trivs inte i så lite kläder bland folk pga. bristande fysik men försöker lära mig att inte tänka så. Så ibland åker t-shirten av(när det inte är så mycket folk på gymmet:D) och då så tränar jag i det där linnet. Tycker riktigt mycket om det.

Kebbie wrote:
    Vart i Sundsvall tränar du Gustaf? :)
    Skulle varit kul med något pass när man har vägarna förbi Sundsvall!

Just nu tränar jag på Friskis&Svettis. Finns en del fördomar mot just den kedjan men av alla de gym jag tränat på(ca 5st) så håller jag friskis som klar 2a. Det enda som verkligen saknas är väl en hacklift men tack vare avsaknaden av den maskinen så har jag börjat köra knäböj mer seriöst så det är ju positivt. Skulle vara kul att träna med lite nya människor någon dag. Kramfors är ju inte så långt borta så bara att hojta till när du passerar Sundsvall :)

Har ju faktiskt tränat idag också. Ett riktigt kisspass el grande. Hade fokus på något helt annat och det blev faktiskt ett riktigt dåligt pass för första gången på länge.

Chins
    8st (iofs pb för i år men sen var det inte mkt mer att hämta)
    10st ostrikta, gick inte alls ner i bottenläge. Med flit faktiskt.

T-bar
    12x15kg
    12x25kg

Sittande rodd
    15x35kg
    3x10x50kg

Latsdrag (några set framför och några bakom)
    4×35-50kg

Ben imorgon, förhoppningsvis blir det ett bättre pass. Hoppas på en 6a på 100 i böjen. Får se hur det blir med den saken :D

Stark jobbat på chinsen du med… De är inte lätta men när man lyckas klämma ut några så känns det.
    Ska vi säga först till 20 rep vinner :D

Staffan_STB wrote:
    Stark jobbat på chinsen du med… De är inte lätta men när man lyckas klämma ut några så känns det.
    Ska vi säga först till 20 rep vinner :D

Det låter ju bra förutom att du redan gör dubbelt så många som mig. Får nog börja lägga in ett extra pass chins i veckan ;)

Gårdagens kisspass skulle försvinna från mina tankar. Fick lite andra saker ur skallen imorse också så var riktigt taggad att göra ett bra pass. Det blev bra också!

Knäböj
    15x20kg
    10x50kg
    8x80kg
    6x100kg PB! (2 reps+)

Direkt efter setet på 100kg körde jag utfall fram och tillbaka i gymmet, först ett varv med 20kg i famnen sedan direkt på egen kv. Blev totalt 20 reps på varje ben.

Sen blev det ytterligare ett set böj och då blev det 10x80kg om jag inte minns helt fel. Fick hjälp på dom 2-4 sista repsen. Direkt från böjen till att köra utfall med 15kg i famnen, sedan köra ett varv till på kv. Återigen 20 reps på varje ben.

Efter detta så dog jag faktiskt. Men efter 5 minuters gråtande på en bänk och lite vatten så tog jag mig i kragen och körde 2 set högreps i benpressen.

Benpress
    20x100kg
    20x120kg

Sen dog jag igen. Men lyckades på något sätt få kraft att avsluta med 3 set baksida.

Liggande lårcurl
    12x110kg
    10x130kg
    8x150kg (Pb, bryr mig dock inte ett skit om vikterna i maskiner osv men vet att jag aldrig kört över 130 förut).

Avslutade passet med att köra 8 set mage(sit ups med extra vikt och muslimen). Förväntar mig farlig träningsvärk imorgon för helt seriöst, jag vet inte vad som hände på detta pass. Har aldrig haft denna intensitet och motivation förut. Brukar börja grina efter några set knäböj men idag gick det fan riktigt bra. Svettades som fan vilket var grisskönt. Ska fortsätta köra såhär, intensitet, dropset och grejer.

(ber om ursäkt för struligt inlägg men jag skrev bara passet rakt igenom som det gick till utan någon vidare struktur)

Det är ju bara att gratta!! Riktigt bra!:up:
    Håll i motivationen till nästa pass. Det var inga dåliga reps antal på endel övningar.-. Killer:ph34r:

Exemplarisk dag igår. Maten sköttes (iofs likt alla andra dagar), träningen flöt på riktigt bra samt att det blev över 2½ timme cardio. Träningsvärken är fin idag, får se vad det blir för aktiviteter idag. Är lite småsugen på att träna men det är faktiskt vilodag idag..

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.