Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 878 total)
  • Author

Bra jobbat!
    Idag är det rygg for min del, blir bla lite chins & T-Bar så du kan ju ta en titt ikväll och se
    om du krossat mig eller blivit krossad :p

Bra jobbat kompis! Glad som tusan för din skull att det går bra med din diet. Fortsätt kämpa på så ska jag följa endå mer.

Syns något.

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig. Skulle ha hunnit tränat massvis med pass innan jag far till sthlm på onsdag men en kraftig smäll på veteranhockeyn i söndagskväll stoppar mig. Armbågen samt svanskotan är helt blå samt att jag legat med huvudvärk i 2 dygn utan att kunna sova ordentligt. Har även jobbat med denna fruktansvärda huvudvärk och ska snart iväg och jobba 8 timmar till. Får se, huvudvärken känns bättre idag men dom påstår att jag har fått en lättare hjärnskakning så jag tror inte det gör så jättemycket om jag vilar från träningen nu innan jag åker. Undra hur optimalt det är att dricka sprit 2 dagar efter att man har fått hjärnskakning.

Idag väntar som sagt jobb, sen ska jag ut till min kära mor som har bokat en tvättid då det var fullt hemma hos mig. Blir käk där också, brukar alltid bli tacos, kycklingfilé eller lövbiff. Me like. Sen ska jag hem och packa ihop lite saker i lägenhet och packa inför resan. Städa behövs också. Sen ska jag sova något så fruktansvärt mycket. Tack för alla kommentarer. Återkommer tisdag nästan vecka :)

Idag ska jag äntligen träna! Är sjukt trött och sliten men ett litet pass blir det allt. Tror jag kör lite axlar eller biceps. Får se hur det ser ut på gymmet!

Shit var har du hållit hus? Har inte sett några inlägg på ett tag. Har du hammnat i Tv soffan :pop:

Hur ser vikten ut nu mate? =) Bra jobbat förresten!

Nej nu blir det 100mg koffein samt lite VasoCharge.

Knäböj!

Gustaf Lindberg wrote:
    Nej nu blir det 100mg koffein samt lite VasoCharge.

Knäböj!

I väntan på att resultaten ska infinna sig här på forumet…:p

Dagens pass var efterlängtat, träningen och kosten har varit sådär på slutet men lika glad är jag för det men gladast är nog räven.

Före passet blev det:
    100mg koffein
    Dubbla doser Vasocharge
    2st kre-alkalyn

Drog på Rise Against på vägen till gymmet, blev fan gristaggad. Höll på att bli överkörd 4-5 gånger pga. jag kände att inget kunde stoppa mig.

-> betyder dropset om ni inte förstår det ^^

Ben/Mage[/b]

Uppvärmning:
    500m roddmaskin
    700m löpning
    5 min stretch

Knäböj[/b]
    15x20kg
    12x50kg

10x80kg
    9½x100kg PB! så retsamt, hade 10 som mål. Men träningspolaren fick hoppa in och hjälpa mig minimalt på sista reppen. Han såg det som en 10a men jag vägrar att fuska så det fick bli en 9½
    6x100kg -> 6x80kg -> utfall med 25kg på bröstet 6 reps på varje ben sedan 6 reps på kv.

Benpress
    [/b] körde först brett mellan benen sen direkt smalt
    10 / 10 x 120kg -> utfall som tidigare
    15 / 10 x 140kg -> utfall som tidigare

Liggande lårcurl[/b]
    12x100kg
    10x130kg
    8x150kg PB!

Situps[/b]
    20xkv
    10xkv+5kg
    8xkv+7.5kg -> 10x kv

Muslimen[/b]
    20x30kg
    15x40kg -> 10 situps kv

Sämre pass har man ju radat upp. 10an på 100kg i böj kommer när som helst sen ska jag bara trycka upp 130kg så har jag avklarat de uppsatta målen.

Quote:
    9½x100kg PB! så retsamt, hade 10 som mål. Men träningspolaren fick hoppa in och hjälpa mig minimalt på sista reppen. Han såg det som en 10a men jag vägrar att fuska så det fick bli en 9½

Det finns en gräns när ärlighet övergår i självmord & dylikt. Var nu glad för dina böj, för fina var dom. Och nästa gång så kommer du ihåg att lägga på en extra rep istället för vad det egentligen var.
    Går deffen bra?

David Eriksson wrote:
    Det finns en gräns när ärlighet övergår i självmord & dylikt. Var nu glad för dina böj, för fina var dom. Och nästa gång så kommer du ihåg att lägga på en extra rep istället för vad det egentligen var.
    Går deffen bra?

Haha så sant.
    Deffen går ok. Har precis kommit igång igen efter en resa som var allt annat än i dietens tecken. Pendlar som fan i vikt. Var nere på 87,5kg, gick upp till 91.8kg på 6 dagars supning och sen så landande den på runt 88.5kg nu. Har ställt undan vågen igen men ligger väl hyfsat till. Skönt att vara igång med dieten igen hur som helst! Sommaren börjar ju närma sig och eftersom jag endast tränat för att vara snygg till sommaren :| så är det dags att lägga in en rejäl ökning nu på slutet. Är väl ungefär 8-10kg som ska bort på 10-14 veckor. Borde gå!

Inga färska bilder? Såg att du skaffat en kamera, så no excuses :)
    bah, nere på 87,5kg.. det är vad jag vägde imorse. Inte supa, ajabaja not good.
    Kämpa på! /// Peter

Peter_Eriksson wrote:
    Inga färska bilder? Såg att du skaffat en kamera, så no excuses :)
    bah, nere på 87,5kg.. det är vad jag vägde imorse. Inte supa, ajabaja not good.
    Kämpa på! /// Peter

Kamera + kryssning + hårt golv med linsen ute = kamera på reparation.
    Kommer knappast gå på garantin men jag jobbar där jag köpte kameran så hoppas jag att ingen synar min lögn om att kameran hade detta skick då jag köpte den. Skickade iväg kameran på rep. igår så det lär dröja 10 dagar innan jag har den igen om jag någonsin får tillbaka den. Men jag gillade som fan att dokumentera min vardag så om jag inte får den lagad/en ny kommer jag garanterat att skaffa mig en ny, tror det blir en stöttålig då för helvete va den åkte i backen haha.

Kan fixa lite mobilbilder så länge :)

Här är iaf en bild som är 2 veckor gammal på benen. Ser väl ut ungefär sådär fast inte idag för helvete va alla konturer försvinner från benen när man har tränat ben. Förstår inte riktigt det där. Alla andra muskelgrupper bli bättre när man har kört igenom dem men benen försvinner helt. Större och svällda som fan blir de men alla konturer försvinner fan helt.
    [img=http://i43.tinypic.com/2bntlh.jpg]

Det ser ju bra ut! Bara pumpa på.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.