Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 878 total)
  • Author
    Andreaz Engström wrote:
    Det ser ju bra ut! Bara pumpa på.

Tack, det värmer verkligen! Kan ju ta och slänga upp hela filmen där den där bilden är tagen ifrån så blir det kanske lite mer rättvist. Varnar för att inte ha högt ljud på då det ringer i slutet av filmen. Har inte någon aning om vad det är för posering jag bjuder på men det var mest för att försöka göra någon slags rättvis bild över benen både avslappnat och spänt ^^

[youtube=]

bra ben mannen!

Niclas Holgersson wrote:
    bra ben mannen!

Ingenting om man jämnför med din frilla

:D😀

Snygga ben, riktigt snygga faktiskt.

Jaha, då får man köra ännu hårdare så man slipper att stå i vassen i sommar, när man sett din film..Tack Gustaf, tack för den..;) :D

David Eriksson wrote:
    Snygga ben, riktigt snygga faktiskt.

Tack! Jag har gjort dom själv!!

Staffan_STB wrote:
    Jaha, då får man köra ännu hårdare så man slipper att stå i vassen i sommar, när man sett din film..Tack Gustaf, tack för den..;) :D

Det förtjänar du efter att du slänger in matbilder i min journal mitt i deffen samt att du gör fler chins än mig :)

Den träningsvärk som sitter i framsida lår går ej att beskriva med hjälp av det svenska språket. Att göra nummer två på toaletten är en omöjlighet och jag kan inte tänka mig att jag kommer kunna utföra mitt jobb på ett normalt sätt idag. Oh herregud, det här är det värsta någonsin haha.

Jag som skulle träna samt köra lite cardio idag innan jobbet. Tänkte ge mig ut på en otroligt lugn promenad. Kanske kan mjuka upp dom här jävla styltorna lite!

Gårdagens kost
    10.00
    250g kvarg
    30g protein från pulver
    funlight
    50g hallon

15.00
    250g kycklingfilé
    100g champinjoner
    250g kvarg med samma tillbehör som ovan

18.30

En burk makrill i tomatsås
    24g protein från pulver

23.00
    250g kvarg med samma tillbehör

Blev ca 15-1600kcal och runt 190g protein.

Gustaf Lindberg wrote:
    Den träningsvärk som sitter i framsida lår går ej att beskriva med hjälp av det svenska språket. Att göra nummer två på toaletten är en omöjlighet och jag kan inte tänka mig att jag kommer kunna utföra mitt jobb på ett normalt sätt idag. Oh herregud, det här är det värsta någonsin haha.

Jag som skulle träna samt köra lite cardio idag innan jobbet. Tänkte ge mig ut på en otroligt lugn promenad. Kanske kan mjuka upp dom här jävla styltorna lite!

Gårdagens kost
    10.00
    250g kvarg
    30g protein från pulver
    funlight
    50g hallon

15.00
    250g kycklingfilé
    100g champinjoner
    250g kvarg med samma tillbehör som ovan

18.30

En burk makrill i tomatsås
    24g protein från pulver

23.00
    250g kvarg med samma tillbehör

Blev ca 15-1600kcal och runt 190g protein.

Kul med lite detaljer i kosten.:up: Ser bra ut! Jag blir hungrig bara av att titta på 1600kcal. Själv ligger jag säkert på 2000-2500kcal.:pop:
    Det blir att köra en mini deff om ett par månader…

Staffan_STB wrote:
    Kul med lite detaljer i kosten.:up: Ser bra ut! Jag blir hungrig bara av att titta på 1600kcal. Själv ligger jag säkert på 2000-2500kcal.:pop:
    Det blir att köra en mini deff om ett par månader…

Det är i det minsta laget, men jag mäter faktiskt ingenting nu. Äter typ samma saker varje dag så har hyfsad koll på vad jag får i mig. Vissa dagar blir det 1300 och ibland strax över 2200 kcal. Jag är i stort sett aldrig hungrig och äter när jag vill. Så länge jag går ner så funkar detta bra för mig.

Blev 30 minuter väldigt lugn cardio, blev dock sugen på att gå och träna och med tanke på att jag inte börjar jobba förrän 14.00 så hinner jag faktiskt dra av ett pass. Vet inte alls vad det blir. Har träningsvärk i benen, magen och trapzen. Kanske blir lite bröst och axlar!

bra krut i framsida lår.. härligt att se

Mathew_06002 wrote:
    bra krut i framsida lår.. härligt att se

Tack, kul att något ser ok ut!

ReNeGaDe wrote:
    Bra ben! Dock tycker jag att baksida släpar lite, eller? Quadsen är i varje fall grymma :emo-thumb

Mycket möjligt, antingen det eller att jag inte vet hur man poserar för fem öre. Tack hur som helst!

Riktigt fina ben, men filma vaderna nästa gång med:D

Hur mycket går du ner på det kaloriintaget? :)
    Jag som tycker 2800kcal är lite, går ju ner 1kg i veckan på det :whistle:

Calle Ekman wrote:
    Riktigt fina ben, men filma vaderna nästa gång med:D

Hur mycket går du ner på det kaloriintaget? :)
    Jag som tycker 2800kcal är lite, går ju ner 1kg i veckan på det :whistle:

Men sen har du ju lite mer muskler också ;) Jag väger mig inte så mycket men tappade 3.3kg på 3 veckor nu i början. Men jag kanske trycker i mig lite mer än vad jag tror. Höftar ganska mycket men så länge jag går ner så. Trodde faktiskt att jag filmade vaderna men dom kom tydligen inte med :D

Vilka stumpar du ligger inne med :D Riktigt vassa!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.