- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2010 at 15:50 #312545Anonym anvandareMember
Läckra matbilder du lägger upp hela tiden:) Tyckte iof att det var bläckfisk på grillen på de sista bilderna, men efter närmare studie såg jag ju att det var nam nam
6 januari, 2010 at 18:10 #312546Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Tänkte lägga in en värmande kommentar så här i kylan 😮Har förstås läst din dagbok varje dag o faschineras av hur mkt erfarenhet du sitter på! Dessutom lästa jag ditt insiktsfulla inlägg om hur man bemöter människor i livet som inte alltid uttrycker sin tacksamhet, så därför tänkte jag ta tillfället i akt o passa på att rikta ett stort TACK[/b] till dig för att du hjälper mig så mkt! Förutsätter att det kommer bli en hård väg att vandra, o medans jag fortfarande kan le efter våra hårda pass så vill jag sprida lite glädje:) TROTS dina smärtsamma metoder hahhaha!! Du sa till mig att du ibland kan vara dålig på att ge positiv kritik, o det är jag oxå! Men nu gjorde jag ett litet ryck
Ser fram emot nästa pass!!
//J
Ha, ha bra där tjejen! Nu väntar jag bara på ett annat ”ryck” så Du kan fortsätta på den saliga vägen att sprida glädje:|……..men lilla J inte skulle jag utsätta någon för smärtsamma metoder:P?
xxxEPxxx wrote:Läckra matbilder du lägger upp hela tiden:) Tyckte iof att det var bläckfisk på grillen på de sista bilderna, men efter närmare studie såg jag ju att det var nam namDet ligger bläckfisk på grillen också samt stora räkor. Bläckfisk e bra dietmat förresten. Brukar tyvärr inte finnas på den ordinarie byggarens dietlista. Men rek. det starkt.
Nu blir det ut i kylan och köpa kvarg. Lillen vill ut ocvh ta lite luft. Pappa vill sitta inne i värmen……bara bita ihop och ut i kylan!
6 januari, 2010 at 19:54 #312547Anonym anvandareMemberBra ord där mannen, jag gillar din style . Hoppas du har en bra kväll. Vi höres av. DRIVE IT ALL OUT. Mvh cesse
7 januari, 2010 at 13:58 #312548Anonym anvandareMemberSkönt att solen tittar fram lite idag, Man får genast en liten nykick i systemet. Mitt senaste bröstpass tog bättre än jag trodde. Brösten e fortfarande svullna och träningsvärken ömmar, HÄRLIGT! Jag var nog bara helt enkelt för frusen sist för att känna något:p! Den lilla chocken jag ger mina muskler av mitt nya upplägg med högre intensitet har uppfyllt sitt syfte. Nu blir det att träna själv en vecka. J har åkt på konferens, min långbenta modelvän e hemma, Malin har lite personliga åtaganden att ta hand om. Men det ska bli skönt att bara behöva tänka på lillen och mig själv nu ett tag. Snart går man över till högrepp så bäst att få till ryggen ordentligt innan dess…..Men jag har lite tid kvar till tävling dock:P! Ska nog få ordning på svagheterna tills dess. Min vän sa att min rygg utvecklats när hon masserade mig i mellandagarna. Så det går åt rätt håll i alla fall:emo-thumb! Ska ta några foton när min prio-träning är över för ryggen och kolla in resultaten mot sista fotot mitt ex. tog i somras. Ska bli intressant faktiskt. Nu blir det lite mat för mig och lillen och sedan iväg för att ge latsen en omgång de sent ska glömma:evil:!
7 januari, 2010 at 14:01 #312549Anonym anvandareMemberJättekul att följa din dagbok, mångra bra tips man kan ta till sig och tänka på! Gillar starkt dina motivationsteorier. Jag skulle själv aldrig klara mig utan uppsatta mål och energigivande motivations pepp till sig själv. vi hörs ha det bra//P
7 januari, 2010 at 20:35 #312550Anonym anvandareMemberJa då var veckans andra ryggpass avklarat. Kallt i gymmet och ganska folktomt. Men värmde upp ordentligt på cykeln så man småsvettades.
Lats:
Latsdrag med stång: 1×15, 50kg, 3×10, 70kg.
Lat pulldown i maskin: 1×12, 50kg, 3×10, 55kg.
Latsdrag med smalt handtag: 4×10, 60kg.
Pullover med stång: 1×15, 50kg, 1×12, 60kg, 2×12, 65kg.Mage:
3 övningar, 4 set per övning.
Bra tempo rakt igenom passet. Grym kontakt och tryck i ryggen. Helnöjd över passet. Hade sovit bra och ätit bra innan också. Gjorde lite posering med en domarbekant Kenneth i poseringsrummet efteråt. Ser ut som ryggen har vidgats lite:)! Nu kurrar magen och kyckling-grytan med ris e klar. Så e lite kortfattad idag…….men vi hörs snart igen!
7 januari, 2010 at 21:00 #312551Anonym anvandareMemberMåste skicka lite cred. Detta är nästan den enda dagbok jag följer. Även om jag inte skrivit förut har jag läst varenda inlägg.
Du verkar vara en vettig man med bra värderingar. Roligt att du skriver om annat än vikt&antal repetitioner också.
Lycka till med din satsning.8 januari, 2010 at 14:00 #312552Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Jättekul att följa din dagbok, mångra bra tips man kan ta till sig och tänka på! Gillar starkt dina motivationsteorier. Jag skulle själv aldrig klara mig utan uppsatta mål och energigivande motivations pepp till sig själv. vi hörs ha det bra//PJa, utan motivation finner vi inte drivkraft att sluföra våra drömmar & mål. Ibland klarar man det på egen hand ibland behöver ta hjälp. Vi ses snart när vi hinner;)!
faogel wrote:Måste skicka lite cred. Detta är nästan den enda dagbok jag följer. Även om jag inte skrivit förut har jag läst varenda inlägg.
Du verkar vara en vettig man med bra värderingar. Roligt att du skriver om annat än vikt&antal repetitioner också.
Lycka till med din satsning.Kul att du e en trogen läsare:up:! Jo, jag vill skriva om sådant man själv skulle vilja läsa om. Funderingar man har etc. Bara vikter och reps e så tråkigt att följa. Det ligger så mycket bakom just den biten. Väsentliga detaljer i tillvaron som bör nämnas och värda att ta i beaktning. När man finner hela den balansen, då utvecklas man som bäst! Får vi se dig på scen i år då månntro förresten? Kör hårt mannen!
Nä, nu e det dags för lillen och mig att åka in och käka lite thai. Vi hörs snart igen!
8 januari, 2010 at 21:01 #312553Anonym anvandareMemberHuttrande & stelfrusen klev man in på gymmet idag. Hoppade över benpasset förra veckan. Behöver inte kötta på quadsen mer nu utan nästan ta bort lite för att kompensera mina svagheter och hålla vikten. Men attans vad jobbbigt det var att köra ben igen efter bara ett överhoppat pass. Ja, ja tur man skulle bara få lite genomblödning i dem i alla fall;)!
Quads:
Knäböj: 1×15, 60kg, 1×10, 100kg, 2×8, 130kg.
Benpress: 1×10, 250kg, 3×10, 300kg.
Hacklift: 2×10, 150kg.
Benspark: 3×12, 40kg.Vader:
Ståendes vadpress: 1×15, 80kg, 3×10, 100kg.
Vadpress i benpressen: 4×10, 200kg.
Sittandes vadpress: 5×10, 40kg.Bra tempo genom hela passet. Andfådd genom hela benpasset. Vad svag man kände sig bara. Men pga av tempot och vilan från förra passet så får man skylla sig själv. Fick lite kramper på vägen hem så lite tog det i alla fall:)! Nu e det dags för lite bulkar mat, hamburgare med pommes. Lillen vill ha fredagsmys…..Ha en bra helg nu mina kära läsare!
8 januari, 2010 at 21:51 #312554Anonym anvandareMemberBRA PASS amigo!!!! Bara keep it up, you are doing good. Hade första passet i Sverige för detta år, var skoj. Nu ska jag äta, vi höres av. MVH cesse
9 januari, 2010 at 20:32 #312555Anonym anvandareMemberSå där ja. Nu var veckans sista pass avklarat. Veckan som varit har varit bra rent träningsmässigt. Intensiva pass med flås i. Känner att kroppen fått en liten smärre chock av behandlingen. Kör på samma refräng nästa vecka också.
Axlar, traps:
Baksida axlar i pec-deck: 1×15, 30kg, 4×10, 40kg.
Sidolyft åt sidan med hantlar: 1×12, 12kg, 3×10, 20kg.
Axelpress i maskin: 3×10, 50kg, 1×6, 50kg drop till 30kg & 4 reps mer.Drag till hakan med v-handtag: 1×12, 35kg, 3×10, 40kg.
Shrugs i maskin: 4×10, 40kg.
Shrugs i smith: 4×8, 50kg.Hamstrings:
Liggandes lårcurl: 1×15, 35kg. 3×10, 45kg.
Sittandes lårcurl: 4×10, 50kg.
Ståendes enbenscurl: 4×10, 20kg.Bra pass med grym pump. Mjölksyran var ett faktum i axlarna. Bra fokus i gymmet också. Det vara bara jag, vikterna & pumpen:p! En alldeles underbar känsla som får ett att minnas varför man gör det man gör och återvänder för mer…..Lyckan av ett perfekt pass är som att kyssa & omfamna en kvinna man verkligen älskar av hela sitt hjärta;)! Kör på nu i det nya året mina trogna läsare & använd förnuftet när ni tränar. Ta till vara Era kunskaper & praktisera dem för utvärdering…..Ingen annan kommer göra Erat jobb åt Er;)!
9 januari, 2010 at 22:53 #312556Anonym anvandareMemberYES DICELMAN, LETS GO TO WAR . Bra pass där och alltid härligt att läsa dina tankar om träningen. Ha en bra natt.
MVH cesse
10 januari, 2010 at 19:30 #312557Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Bra pass där biffen, mycket likt mitt axelpass jag körde idag. :emo-thumb
Hur ser ditt träningsupplägg ut för tillfället, du känenr inte för att dela med dig av det, eller hur en relativt ”vanlig” dag i matväg ser ut? vill verkligen inte kopiera något, men är bara intresserad och söker lite inspiration.Ha en bra söndag och vila lugnt så köttas det igen på Måndag hoppas jag.
Mitt träningsupplägg har Du ju varje dag i min dagbok. Veckoplaneringarna finns också redovisade lite här och där i min dagbok. Just nu ligger fokus på ryggen. Jag har en typiskt vanlig matdag redovisat någonstan i dagboken om jag inte minns helt fel….. Ja, det e korrekt att man ska inspireras av olika tränings och matupplägg. Prova sig fram lite tills man finner formulan som passar Dina förutsättningar och tillvaro bäst. Jag har ju lite egendomliga gener, volymen kommer före styrkan:yikes:. Så mitt upplägg e byggt för mig men skulle passa många med lite modifikationer för den enskilde individen. Kör på grabben, du har tiden framför dig!
10 januari, 2010 at 22:53 #312558Anonym anvandareMemberha en skön kväll, nu ska jag dona lite här sedan äta något mer sedan blir det sängen. Imorgon ny vecka och nya tag. PEACE
10 januari, 2010 at 23:01 #312559Anonym anvandareMemberHallå Big Friend;)
Tänkte på Dig min vän igår på min lilla ätardag…..
Käkade Thailändska köttbullar
Shit mannen…..
Blir fan inte av med Dig!
I think I´m going CRAZZZZZY;)
Ha d bäst!
/Andreas
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.