- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 februari, 2010 at 21:08 #312652Anonym anvandareMember
Aldrig fel att bli ompysslad :up:. Ha en härlig alla hjärtans dag imorgon. MVH cesse
14 februari, 2010 at 01:27 #312653Anonym anvandareMemberTack för att du är världens bästa coach!
//Lilla J
14 februari, 2010 at 15:52 #312654Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Aldrig fel att bli ompysslad :up:. Ha en härlig alla hjärtans dag imorgon. MVH cesseJa, det e skönt attt bli det ibland också. Så sällsynt att man blir det. Tydligen mitt kall här i livet;)! Ha det så romantiskt med din tjej nu denna dag vännen…….
Pussycat wrote:Tack för att du är världens bästa coach!//Lilla J
Tack för att du e världens bästa & sötaste adept/Doktorand/Kvinna och mitt största hopp:worship:!
Valentine
Ja ,så då var det Valentine idag. Dagen man ska hålla av sina nära och kära. Kanske lite över-reklamerad då jag anser att man ska uppskatta de man håller av varje dag. En liten fin gest gör så mycket (se ovan). Behöver inte vara så ”flashigt” utan även det minsta kan förgylla en människas dag. Bara att ringa/sms:a/maila en liten uppskattning & få en person att känna att han/hon finns i dina tankar & hjärta gör otroligt mycket. Så låt denna dag fyllas av omtanke, kärlek & uppskattning till de ni älskar & håller av!
En av mina bästa Valentines var i Thailand. Jag hyrde en litet hus med utomhusbadkar vid vattnet. Dit tog jag min dåvarande fästmö. Så under bar himmel med stjärnorna tindrande där uppe. Drack vi champagne i badkaret med syrsornas sång i natten;)….Hon fick även en ny uppsättning av designade diamantsmycken. Rosenblad i badkaret, diamanter & Champagne (Dom Pérignon) kan få en kvinna helt galen märkte jag. Blev våldtäkt hela natten……:p! [/b]
14 februari, 2010 at 16:22 #312655Anonym anvandareMemberDet tackar jag för kompis och önskar dig detsamma :up:. Härlig anekdot om din tidigare fästmö, kan tänka mig den där natten . Ha det bäst. MVH cesse
14 februari, 2010 at 18:39 #312656Anonym anvandareMemberFan vilken lyx
15 februari, 2010 at 22:03 #312657Anonym anvandareMemberNy vecka nya tider. Var vemodig igen när jag vaknade upp idag. Kändes segt allting och humöret i botten. Efter 2 måltider & en dusch var man på bättre humör. Fick en liten svacka att stanna hemma. Men jag kom på bättre tankar. Gymmet e ju trots allt en av mina största glädjeämnen här i livet och jag mår oftast som en prins när man tränar hårt!
Bröst:
Bänkpress: 1×20, stången, 1×15, 50kg, 1×8, 110kg, 2×15, 80kg.
Hantelpress: 1×15, 25kg, 1×9, 40kg. 1×15, 30kg, 1×15, 27kg.
Snedbänk i smith: 1×15, 70kg, 1×8, 90kg, 2×15, 60kg.
Pec deck: 3×15, 40kg.Triceps:
Pushdown:1×15, 30kg, 1×8 40kg, 1×15, 35kg.
Dips i maskin: 1×15, 70kg, 1×8, 90kg, 1×15, 70kg.
Sittandes tricepspress i maskin: 1×15, 60kg, 1×8, 70kg, 1×15, 60kg.Mage:
3 övningar, 4 set per övning, 15 reps.
Tempot var moderat till högt. Mådde genast bättre när man la sig i bänkpressen och greppade stången. Miljön, vikten, utmattningen, pumpen, svetten i pannan (får inte glömma lilla J) gör så man känner att man lever och njuter av varje sekund;)! Fick bra kontakt och pump med denna lite annorlunda träning. Lilla J fick slita så hon blev alldeles röd över bröstet, hahaha. Vad jag älskar att träna:yahoo:! Nu längtar man bara till morgondagens pass igen…..
16 februari, 2010 at 22:28 #312658Anonym anvandareMemberDå har man gett ryggen lite pisk. Lite seg idag pga taskig sömn inatt. Men tog en Green Kick och så var det bara att köra på….
Rygg:
Stångrodd: 1×15, 65kg, 1×8, 105kg, 2×15, 65kg.
Lat pulldown: 1×15, 50kg, 1×8, 75kg, 1×15, 55kg, 1×15, 50kg.
Sittandes rodd med stång (brett grepp): 1×15, 60kg, 1×8, 85kg, 2×15, 60kg.
Pullover med rep i CC: 3×15, 60kg.Biceps:
Stångcurls: 1×15, 35kg, 1×8, 50kg, 1×15, 35kg.
Sittandes hantelcurls: 1×15, 15kg, 1×8, 20kg, 1×15, 12kg.
Koncentrations curl i maskin: 1×15, 7kg, 1×8, 15kg, 1×15, 7kg (för lätt).Tempot var moderat till högt. Ville egentligen köra mer rygg. Men håller mig till schemat. Hade bra kontakt i ryggen. Lilla J var på en annan planet idag. Var fysiskt i gymmet med huvudet var någon annanstans. Men vi dunka på så gott det går. Straffa henne lite med att trycka på hennes ömmande pecs (fet träningsvärk). Vilodag imorgon så då blir man rastlös. Nu blir det mat i alla fall!
16 februari, 2010 at 23:18 #312659Anonym anvandareMemberFina pass mannen, du har det go nu, kul att se ditt pepp, tråkigt bara att senaste passet led lite av sömnbrist, men det tar du igen, huvudsaken att man gör sitt bästa. PEACE :emo-thumb
17 februari, 2010 at 23:48 #312660Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Fina pass mannen, du har det go nu, kul att se ditt pepp, tråkigt bara att senaste passet led lite av sömnbrist, men det tar du igen, huvudsaken att man gör sitt bästa. PEACE :emo-thumbJo, en dålig natts sömn ger utslag direkt i träningen och livet för övrigt. Det är framför allt då hjärnan återhämtar sig. Jo, man måste ju gå till gymmet i vilket fall som helst. Lilla J hotade med att ge mig utskällning a´la Coach jag om jag skulle försöka ligga kvar på rygg hemma. Hon e för söt när hon hotar mig i sina rosa träningshandskar:p!
Har inte så mycket att säga idag. E lite off:. Men imorgon är det en ny dag med nya hopp. Så jag får tugga i mig min kyckling & ris. Samt hoppas på att man en vacker dag blir estetiskt perfekt:D!
”Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om Du skulle dö imorgon!”
18 februari, 2010 at 08:31 #312661Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Jo, en dålig natts sömn ger utslag direkt i träningen och livet för övrigt. Det är framför allt då hjärnan återhämtar sig. Jo, man måste ju gå till gymmet i vilket fall som helst. Lilla J hotade med att ge mig utskällning a´la Coach jag om jag skulle försöka ligga kvar på rygg hemma. Hon e för söt när hon hotar mig i sina rosa träningshandskar:p!Har inte så mycket att säga idag. E lite off:. Men imorgon är det en ny dag med nya hopp. Så jag får tugga i mig min kyckling & ris. Samt hoppas på att man en vacker dag blir estetiskt perfekt:D!
”Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om Du skulle dö imorgon!”
Yes sir, I know what you mean. har bara sovit 5 timmar i natt men är sjukt pepp för gym, blir bröst och biceps idag. Suger i mig kaffe och min possitiva inställning då löser sig det mesta hehehe . Vilka byggar tilltalar dig? vad ser du som estetisk perfektion? Bara intressant att veta lite hur du föreställer dig att ha kroppen i framtiden. Ha det bäst kompis. MVH cesse
18 februari, 2010 at 09:43 #312662Anonym anvandareMemberDu verkar vara en riktig livsnjutare! Fotsätt så!
Ha en riktigt skön torsdag!18 februari, 2010 at 10:47 #312663Anonym anvandareMemberNu har jag läst igenom din dagbok och sitter här och drägglar över alla fina matbilder… Inte aaaaaalls hungrig=)
Linda blir en farlig tjej att möta fint jobbat med denna tjej måste jag säga!
Angående kärleken, efter att min pojkvänn dog extremt plötsligt okober 2009 och tyvärr var vi osams och hann aldrig reda ut detta.
Och detta tär på en som jag vet inte vad och jag slutade helt att träna jag med men känns så skönt att ha kommit igång igen och få annat att tänka påSå förlåta är en gåva som är mkt fin och tyvärr inte alla fått, förlåta och gå vidare eller förlåta och gå tillbaks till varandra är däremot något helt annat!
Hoppas det löser sig på den fronten för dig=)
18 februari, 2010 at 21:56 #312664Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yes sir, I know what you mean. har bara sovit 5 timmar i natt men är sjukt pepp för gym, blir bröst och biceps idag. Suger i mig kaffe och min possitiva inställning då löser sig det mesta hehehe . Vilka byggar tilltalar dig? vad ser du som estetisk perfektion? Bara intressant att veta lite hur du föreställer dig att ha kroppen i framtiden. Ha det bäst kompis. MVH cesseNaturligtvis gillar jag Lee Priest. Kort och massiv som bara den! Rent estetiskt våran Anders Graneheim, Lee Labrada, Francis Benfatto, Bob Paris och Melvin Anthony. Jag har inte bestämt mig hur högt jag vill gå ännu. Visst har man drömmar. Men man får se om det är praktiskt taget möjligt. Jag har ju andra planer också vid sidan av bodybuildingen. Man e inte så ung längre. Även om jag e det i hjärtat och i sinnet;)!
Pixi wrote:Du verkar vara en riktig livsnjutare! Fotsätt så!
Ha en riktigt skön torsdag!Ha, ha, mina barndomsvänner säger likadant. Vad vore livet utom njutning & glädje? Alla sinnena måste få sitt. Även det enkla kan skänka njutning bara man lär sig uppskatta det….Kör hårt nu tjejen så ses vi backstage på Luciapokalen!
Blobas wrote:Nu har jag läst igenom din dagbok och sitter här och drägglar över alla fina matbilder… Inte aaaaaalls hungrig=)Linda blir en farlig tjej att möta fint jobbat med denna tjej måste jag säga!
Angående kärleken, efter att min pojkvänn dog extremt plötsligt okober 2009 och tyvärr var vi osams och hann aldrig reda ut detta.
Och detta tär på en som jag vet inte vad och jag slutade helt att träna jag med men känns så skönt att ha kommit igång igen och få annat att tänka påSå förlåta är en gåva som är mkt fin och tyvärr inte alla fått, förlåta och gå vidare eller förlåta och gå tillbaks till varandra är däremot något helt annat!
Hoppas det löser sig på den fronten för dig=)
Ha, ha, jo jag kan vara gift inom en månad om jag ville. Men jag söker kvinnan med ett hjärta av guld istället för att blicka bakåt till det som satte djupa ärr i själen & hjärtat. Ja, att glömma är gott, men att förlåta är gudomligt!
18 februari, 2010 at 22:02 #312665Anonym anvandareMemberHehe, du har så rätt så
Oj, Luciapokalen säger du? Tjaa, vem vet, det kanske vi gör!
Ha en riktigt skön kväll!18 februari, 2010 at 23:39 #312666Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hehe, du har så rätt så
Oj, Luciapokalen säger du? Tjaa, vem vet, det kanske vi gör!
Ha en riktigt skön kväll!Ja, precis njutit av en härlig kcal-rik måltid bestående av en tallrik pommes, 400g entrécote, broccoli & vitlökssmör. Klart Du ska ställa upp i Luciapokalen;)! Sov sött och dröm om pallplatsen nu……
Jaha, dags att redovisa dagen pass. Hade sovit riktigt länge idag. Kanske för mycket:D! Så energin var det inget fel på.
Quads:
Knäböj: 1×15, 60kg, 1×8, 120kg, 2×15, 90kg.
Benpress: 1×15, 150kg, 1×8, 300kg, 1×15, 170kg, 1×15, 180kg (för lätt 2 sista seten).
Benspark: 1×15, 30kg, 1×8, 60kg, 2×15, 30kg.Vader:
Ståendes vadpress: 1×15, 60kg, 1×8, 90kg, 1×15, 60kg, 1×15, 70kg.
Vadpress i benpressen: 1×15, 150kg, 1×8, 220kg, 2×15, 170kg.
Sittandes vadpress: 1×15, 40kg, 1×8, 65kg, 2×15, 40kg.Tempo moderat idag. Eftersom jag var pigg & alert idag blev det lite babbel då & då. Fick bra pump i bena men förra passet kändes värre. Kunde tagit ut mig mera. Men lite lat med bena för min symmetris skull. Vaderna fick jag rejält tryck i. Annars var det ett roligt pass med mycket skratt & glädje:up:! Lilla J har börjat låta som mig också, hahaha. Efter avslutat set i bensparken med rejäl pump i quadsen så sa hon; ”detta e kärlek” mitt favvo uttryck;)!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.