Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

Home Forums Dagböcker Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,355 total)
  • Author

Videos är skoj! Bilder likaså. Och JA vem skulle inte vilja ha en rumpa som Jamie?!

Blobas wrote:
    Rump mannen har vi här=)=)

Den röven var het

Har jag sagt att jag är hungrig??? GHaaaaaaa*klättrar på väggarna*
    Du.. har jag sagt att jag är huuungrig?? hahaha

Gluteus maximus e den absolut vackraste muskeln på en kvinna. Man kan göra sååå mycket med den:P! Jasså, nya schemat e inte så kul va? Tänkte ringa dig när jag satt och åt thaibuffé idag:p

MissTina021 wrote:
    Jamie Eason är verkligen min förebild inom Fitness, hon har verkligen en drömkropp :D

Jepp, den kroppen skulle man kunna gifta sig med och föra sina gener vidare till:P! Kul att en till läsare gör ett litet avtryck…..

Carni wrote:
    Videos är skoj! Bilder likaså. Och JA vem skulle inte vilja ha en rumpa som Jamie?!

Tja Carro! Long time no see…..Kul att du tittar in igen. Jag vet, fullt upp i skolan för dig. Glöm inte bort din dröm om scenen nu bara?! Kramis

Då hade man lekt lite med benen igen. Styrkan har gått upp alla veckans pass. Kroppen har verkligen gillat att man går på tyngre vikt. Känner direkt att volymen ökar igen. Man har gått lite på sparlåga med ”fjollperioden”. Men nu e man ”back in business”!

Quads:

Benpress: 1×20, 150kg, 1×10, 250kg, 1×8, 300kg, 1×8, 330kg (för lätt), 1×20, 150kg, (alldeles för lätt).
    Knäböj: 1×20, 60kg, 2×8, 130kg (lätt), 1×20, 60kg.
    Benspark: 1×20, 30kg, 2×8, 50kg, 1×20, 25kg (sjukt tryck i benen nu).

Vader:

Vadpress i benpressen: 1×20, 150kg, 1×8, 250kg, 1×8, 300kg, 1×20, 150kg.
    Ståendes vadpress: 1×20, 60kg, 2×8, 120kg, 1×20, 50kg.
    Sittandes vadpress: 1×20, 30kg, 2×8, 50kg, 1×20, 30kg.

Moderat tempo med benen högt i vaderna. Bra pass, sjuk pump och brännande känsla. Kunde gjort några reps till men vill inte dunka på benen för mycket för symmetrins skull. Men ytterligare ett grymt pass i alla fall. Lilla J kommer inte in i sina byxor hon köpte precis i början av våran träningsperiod längre, hahaha. 7kg på 2 månader har hon gått upp………:D

”Mess with the best or Die with the rest!”

biffen669 wrote:

Lilla
    J kommer inte in i sina byxor hon köpte precis i början av våran träningsperiod längre, hahaha. 7kg på 2 månader har hon gått upp………:D

Jorå, i dom kom jag… men sen sprätte knappen iväg när jag satte mig i bilen på väg till kneget…:frust:

:D

Blobas wrote:
    Rump mannen har vi här=)=)

Den röven var het:nerd:

Har jag sagt att jag är hungrig??? GHaaaaaaa*klättrar på väggarna*:(
    Du.. har jag sagt att jag är huuungrig?? hahaha

Blev det dietstart direkt?
    Låter som Fredrik, han vill att alla ska börja så tidigt som möjligt

Bra benpass mannen, tycker att du är uppe på bra vikter och dunkar på fint :up:, LETS KEEP IT UP 8). Idag ska min rygg smiskas, skall bli gött. Ha det. MVH cesse

Pussycat wrote:
    Jorå, i dom kom jag… men sen sprätte knappen iväg när jag satte mig i bilen på väg till kneget…:frust:

:D

Mera kramgo nu gumman:whistle:! Passar väl bra när jag e sååååå öm & kramig av mig:|…..

Steppen1983 wrote:
    Bra benpass mannen, tycker att du är uppe på bra vikter och dunkar på fint :up:, LETS KEEP IT UP. Idag ska min rygg smiskas, skall bli gött. Ha det. MVH cesse

Jepp, nu ska det byggas massa igen. Hardcore baaby! Dunka på ryggen ordentlig nu gärna mer bilder av den i din dagbok….[/b]

Trött, en morgonpigg liten som vill ha mat hela tiden……han e som pappa, i en växandes fas……Tvätta och mera mat och sedan iväg till gymmet för veckans sista pass. Vi hörs ikväll!

Vincent Qvarfordt wrote:
    Blev det dietstart direkt?
    Låter som Fredrik, han vill att alla ska börja så tidigt som möjligt

Ha ha jepp det vart diet på en gång så snart förvandlas jag till en kanin mitt i allt sallads gnagande:D

Mmmm*springer till kylen* för nu är det dags för dagens höjdpunkt.. kesella med blåbär,hallon och jordgubbar=) Hade varit trevligare och man fårr smaka på en riktig gubbe8) :D

Sista passet avklarat för veckan då. Helt slut idag. Lillen väckte mig tidigt och skulle ha mat, sedan dusch igen, sedan lunch…..zzzzz

Axlar:

Baksida axlar i pecdeck-maskin: 1×20, 30kg, 1×10, 60kg, 1×8, 70kg, 1×20, 35kg.
    Baksida axlar: ståendes i CC: 1×20, 17kg, liggandes på bänk i CC: 2×8, 25kg, 1×20, 15kg.
    Hantelyft åt sidan: 1×20, 7kg, 2×8, 20kg, 1×20, 7kg.
    Enarms sidolyft i CC: 1×20, 7kg, 2×8, 22kg, 1×20, 10kg.
    Drag till haken med v-handtag i CC: 1×20, 30kg, 2×8, fullt mag, 1×20, 40kg.
    Shrugs: 1×20, 30kg, 2×8 40kg, 1×20, 20kg.

Hamstrings:

Sittandes lårcurls:1×20, 40kg, 1×10, 60kg, 1×6, 70kg, 1×20, 40kg.
    Raka marklyft: 1×20, 60kg, 1×10, 110kg, 1×8, 120kg, 1×15, 60kg (död).
    Liggandes lårcurls: 1×20, 30kg, 2×8, 40kg, 1×20, 30kg.

Moderat tempo idag genom hela passet. Rätt trött och mycket pladder med lilla J. Axlarna fick lite genomblödning men inget rejält tryck då jag ej körde till failure. I hamstrings fick jag sjuk pump. Riktigt blodfyllda faktiskt till bristningsgränsen. Annars kände jag mig rätt svag i överlag. Hatar tidiga mornar! Ska bli skönt att vila nu hela helgen. Har varit en tuff vecka. Har märkt i hela kroppen att man ökat. Volymen e större i musklerna. Magen också tyvärr:whistle:. Har gått upp ett kg. Ja, ja, bara att njuta av tillvaron tills man ska deffa i sommar…..Ha en bra helg mina läsare!

biffen669 wrote:

Jepp, nu ska det byggas massa igen. Hardcore baaby! Dunka på ryggen ordentlig nu gärna mer bilder av den i din dagbok….[/b]

Fixar det till nästa gång, fick ingen med mig igår så jag hoppas jag får det nästa gång jag dunkar rygg som kan fota och filma. PEACE ha en underbar helg :up:

Då börjar lördagen lida mot sitt slut. Jag och lillen var på teater på Spårvagnsmuséet, Nicke Nyfiken var föreställningen. Nu blir det snart lammgryta med cous cous. Sedan bulk på chips. Var några år sedan man åt det. Axeln gör fortfarandes ont, grrrr:(. Vi får se om det släpper tills nästa vecka.

Hur man får en kvinna att le stort:

Var på café idag med lillen och sprang på en tjejkompis med hennes snygga väninna. Hennes väninna till mig, ”vilken söt son du har”. Jag,”har du inga egna barn
    ? Hon, nej, har inte funnit någon ännu. Jag, det e lugnt. Jag kan hjälpa dig med mina gener;”! Hon, *stort léende* ja det skulle bli en söt bebis:). De som känner mig vet att jag e vanligtvis ganska blyg och tyst av mig:|…..(men alltid kul att få en kvinna att le dock).

Lägger upp en lånad bild av mig och Andreas Malm här på forumet när vi var på SM 2009. Vi kommer förmodligen mötas nu i år på scen. En ruggigt hård & disciplinerad kille! Kom 2:a på SM 2008. Men jag ska försöka sätta emot med lite massa & volym. Må bästa man vinna:p! Ps. Mc Donalds byggde dessa grova grabbar Ds.

MEN DU vilka jääääävla klubbor DAMN, GROOOOOV du :), men inte bara dem utan hela du så klart. Keep it up, TRAIN EAT GROW. Trevlig söndag. MVH cesse

Fyfan vilken köttig arm! Sjukt att du kan få Malm att nästan se otränad ut :O

Satan silken arm!!!

Bra arm. Lee Priest-varning på den. Hemligheten ligger nog i valet av restaurang, heh.

Steppen1983 wrote:
    MEN DU vilka jääääävla klubbor DAMN, GROOOOOV du :), men inte bara dem utan hela du så klart. Keep it up, TRAIN EAT GROW. Trevlig söndag. MVH cesse
    Gustaf Lindberg wrote:
    Fyfan vilken köttig arm! Sjukt att du kan få Malm att nästan se otränad ut :O
    Faogel_jr wrote:
    Satan silken arm!!!
    Gettodachoppa wrote:
    Bra arm. Lee Priest-varning på den. Hemligheten ligger nog i valet av restaurang, heh.

Men grabbar, jag bara fjolltränar mina armar ju:o! Ni ser själva i min dagbok…..Vill inte att de ska växa då det går om allt annat jag har. Men bra att ha lite armar. Då kan man kramas mycket mer;)!

Sköna söndag nu. Lillen tillbaks till hans mamma. Så lugn och ro nu hemma. Sitter och ponerar på hur upplägget ska se ut nästa vecka. Med den ihärdiga axelsmärtan så får det nog inte bli så tung träning. Strategin blir giant sets nu när man ändå har flåset uppe med lite lättare vikter istället. Hade egentligen planerat att gå tungt med 5-6 reps i 2 veckor med verkar som man får skjuta lite på det nu. Men giant set ska bli kul att köra. Får se hur lilla J klarar det. Blir intressant att få henne att plå… lite:yahoo:!

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.