- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2010 at 00:25 #312772Anonym anvandareMember
WELL DONE Chefen . Må du sova gott och växa väl. Mvh cesse
19 mars, 2010 at 08:27 #312773Anonym anvandareMemberJa nu ser jag fram emot mina vofflor med allt gött på nästa helg:D
*Mmmmm maaaaat*19 mars, 2010 at 14:27 #312774Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:WELL DONE Chefen . Må du sova gott och växa väl. Mvh cesseDetsamma gubben!
Blobas wrote:Ja nu ser jag fram emot mina vofflor med allt gött på nästa helg:D
*Mmmmm maaaaat*”Pimp my stumach”, kommer nästa helg heta:D! Jag förstod att du dreglade över min komponering av vofflor med tillbehör…..Frågan är om du kommer orka gå på benen till matbordet;)?
Snart dax för veckans sista pass. Lagar lite pasta med köttfärs nu och tvättar samtidigt *duktig kille*. Ses igen senare ikväll ladies & gents:D!
19 mars, 2010 at 15:23 #312775Anonym anvandareMemberBra där, fixa maten, käka mycket WOOOHOOOOO LYFTA SKROOOOT . Jag ska dunka armar och mage idag. PEACE
19 mars, 2010 at 22:38 #312776Anonym anvandareMemberIngen kraft idag alls på gymmet. Irriterande ambivalenta fruntimmer kan snurra till det ordentligt i huvudet på en. Så jag hade ingen fokus alls eller någon styrka över huvud taget:(.
Axlar:
Framåtlutande hantellyft: 1×15, 7kg uppvärmning, 2×8, 15kg, 2×8, 12kg.
Hantellyft åt sidan: 2×8, 15kg, 2×8, 12kg.
Hantelpressar: 3×8, 30kg, 1×8, 22kg.Dessa utfördes i ett giantset, 4 varv.
Drag till hakan med v-handtag i CC: 4×8, 60kg (för lätt).
Sittandes shrugs i maskin: 4×8, 40kg.
Shrugs i smith: 4×8, 60kg.Hamstrings:
Sittandes lårcurl: 1×15, 40kg, 1×12, 50kg, 2×8, 60kg, 1×20, 30kg.
Liggandes lårcurl: 4×8, 40kg.
Ståendes enbens lårcurl: 2×8, 30kg, 2×8, 25kg.Det var det passet. Riktigt uselt faktiskt. Men lite tryck i axlarna ändå och bra pump i benen. Låren skavde mot varandra när man gick till tuben. Men koncentrationen var uppe i det blå. Första gången man kör ensam på ett bra tag också .Kändes lite egendomligt men det gick bra mycket fortare än vanligt. Jam nu blir det film. Inga måsten ikväll. Lagade lite fläskkarré, klyftpotatis, majssallad, och vitlöksmajonäs till middag:p!
20 mars, 2010 at 09:31 #312777Anonym anvandareMemberMen det var då tusan vad gott du äter hela tiden!
(Idag blir det ändå någon utsvävning för mig med, lördags trots allt)
20 mars, 2010 at 11:29 #312778Anonym anvandareMemberBara dregglar som en hund varje gång jag är här inne och tittar du är ju grym på att fixa god mat. Tråkigt med dåligt pass men det tar du igen nästa vecka. Ha en trevlig helg. MVH cesse:emo-thumb
20 mars, 2010 at 21:44 #312779Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Men det var då tusan vad gott du äter hela tiden!(Idag blir det ändå någon utsvävning för mig med, lördags trots allt)
Ja, vad vore livet utan god mat? Behöver inte krångla så mycket. Det går att laga enkelt men gott. Gäller bara ha lite fantasi som i kärlekslivet:|!
Steppen1983 wrote:Bara dregglar som en hund varje gång jag är här inne och tittar du är ju grym på att fixa god mat. Tråkigt med dåligt pass men det tar du igen nästa vecka. Ha en trevlig helg. MVH cesseMan vet inte om man lever imorgon så lika bra att försöka leva och tillvara varje dag så gott man kan vännen;). Ha en underbar mysig fortsatt helg med din kära!
Blir en lugn helg med Alice i underlandet, Shutter Island och min tjejkompis. Film, liten matbit och trevligt sällskap gör att man inte saknar utelivet faktiskt. Kan ta en liten whiskey hemma lika gärna. Lagade lite en härlig honungs och chilimarinerad kyckling med cous-cous & grönsaker stekt i vitlök. Hoppas ni har en trevlig helg också mina läsare runt om i landet:up:! Bifogar bild på våran spartanska men goda middag och min snacksaliga polare…..:p. Men varför e alla svenska brudar så långa eller e det jag som e kort:whistle:?!
21 mars, 2010 at 10:49 #312780Anonym anvandareMemberDet vart en lugn kväll för din del också, själv envisades jag att jag skulle vara vaken längre än till kl 22.30. Det är vid den tiden som mina ögon alltid brukar korsas. Och jag var vaken till kl 01.30 weiie
Haha jadu det beror lite på lång du ärÅh som vanligt så såg din måltid från igår riktigt god ut
21 mars, 2010 at 12:17 #312781Anonym anvandareMemberQuote:Men varför e alla svenska brudar så långa eller e det jag som e kort:whistle:?!Lätt svar.. för att vi långa tjejerna är mycket snyggare än de korta MOHHAHA:P Mer att älska dessutom hah
21 mars, 2010 at 16:11 #312782Anonym anvandareMemberMissTina021 wrote:Det vart en lugn kväll för din del också, själv envisades jag att jag skulle vara vaken längre än till kl 22.30. Det är vid den tiden som mina ögon alltid brukar korsas. Och jag var vaken till kl 01.30 weiie
Haha jadu det beror lite på lång du ärÅh som vanligt så såg din måltid från igår riktigt god ut
Rena nattugglan igår då, lol! Jag e egentligen inte så kort som jag ser ut rent visuellt förstås:whistle:
Blobas wrote:Lätt svar.. för att vi långa tjejerna är mycket snyggare än de korta MOHHAHA Mer att älska dessutom hahTar LÄNGRE tid att älska också, hahaha!
En till vecka som sjunger på sista versen. Precis ätit en för stor pasta Bolognese. Äckligt mätt och känner mig som en gravid flodhäst just nu:p! Rätt trött också för gick upp rätt tidigt idag jämfört med normalt. Lyckades smöra till mig en massage inatt så man e ganska nöjd. Men min kära vän påpekade lite försynt att jag blivit mjukare än sist:whistle:. Det var ett tag sedan man ponerade över något. Så det är väl dags nu….
Att vara en vinnare
Jag tror allt att du någon gång i ditt liv känt dig misslyckad. En motgång, tenta, misslyckad arbetsintervju, bråk med den käraste, en dålig placering på en tävling etc. Vad nu är orsaken till att man känner så är oftast fullt rimligt. De flesta gillar inte att misslyckas eller förlora. Det första man ska lära sig när man misslyckas är att inte skylla din förlust/misslyckandes på din omgivning. DU har nästan alltid en stor del i det. Så vräk inte ur dig gallor på din närhet. Gå inte ner i något melankoliskt tillstånd. Utan ta några djupa andetag och fokusera all din tankeverksamhet på att tänka positivt och framåt istället. En förlust behöver inte vara jordens ände. Ett misslyckande behöver inte vara slutet för allting. Utan ta lärdom av detta och omvandla det till det positiva istället även om bär emot. Det finns alltid en möjlighet i varje omöjlighet…..
Stirra dig inte blind på dina medmänniskors framgångar. Med ett nedsänkt huvud och avundsjuka, ”varför lyckades inte jag och varför har hon/han/de allt och inte jag?”. Vi har alla våra positiva och negativa egenskaper och sidor. Fråga hellre om hjälp eller råd den som du anser vara framgångsrik i dina ögon. Eller om ej möjligt, gräv lite och se om du kan hitta lite fakta om hur denna person gjorde för att lyckas. Det är sällan någon fått sin framgång gratis. Utan de flesta har fått slita i sitt anletes svett för det. Med noggran planering, rätt information/fakta och rätt människor runt omkring dig kommer du lyckas bättre än om du gjorde allt själv och chansade.
Sist men inte minst vill jag dock påpeka en viktig faktor att du är född till en vinnare. Du var den starkaste simmaren som vann racet mot ägget och blev en unik människa på alla dess sätt! Vi är alla vinnare på något sätt och låt ingen lura i dig något annat. Att bara ta sig till gymmet kan göra dig till en vinnare. Låt varje liten detalj i dagen bli en liten vinst för dig. En bra lagad måltid, ett bra pass, en produktiv arbetsdag eller tenta. Jag är säker på att du kan hitta någon vinst varje dag i vad du gör i livet. Lycka till mina kära läsare och handla med hjärtat;)!
21 mars, 2010 at 16:18 #312783Anonym anvandareMemberDuktig pojk!
22 mars, 2010 at 14:44 #312784Anonym anvandareMemberoffline wrote:Duktig pojk!Det tog emot att skriva något snällt va, snygging:P? Var en duktig tjej nu du oxå (tveksamt dock), hehe!
Så då ska man börja träna lite tyngre. Känner inga smärtor i axeln längre. Kanske gör det när man tränar idag. Men vi får se. Det nya schemat ser ut följande;
Måndag: Bröst & rygg.
Tisdag: Biceps & triceps.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Rygg & bröst.
Fredag: Quads & vader, mage.
Lördag: Axlar, hamstrings.
Söndag: Vila.
Får se hur jag fördelar min prioträning för bröst & rygg denna vecka då det kommer bli en stressad vecka denna med lite andra aktiviteter som sätter käppar i hjulet för min träning & kost. Men den tunga träningen ska ligga mellan 5-6reps nu. Dags att få upp lite styrka i denna klena kropp:p!
22 mars, 2010 at 15:23 #312785Anonym anvandareMemberBra jobbat biffen, nu kör vi på. vila för mig idag men imorgon blir det bröst. Peace:emo-thumb
22 mars, 2010 at 15:53 #312786Anonym anvandareMemberKlen..vart då???..måste va ett ställe ingen ser..kör på nu lövbiffen
:emo-thumb peace
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.