- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2010 at 17:20 #312840Anonym anvandareMember
Massage = coach Lambi! Check :emo-thumb
Inget promenerande! :p Check
Mer ! CheckTok såld på tränings passet! MYCKET KUL BRA OCH JOBBIGT!!!! Endorfinerna strömmar! Ser fram emot fredag!
Ha en härlig kväll med grabben!
KRAM[/b]
5 april, 2010 at 20:31 #312841Anonym anvandareMemberAhhh, första passet på evigheter känns det som. Men jag var taggad dels för att träna med min nya blivande fitness-pingla, dels för att få lite miljöombyte och själv få lite tryck i bitarna igen! Ja, det var ett litet energiknippe med lite för mycket vilja och lite för lite teknik (det har de flesta dock). Men det ska vi rätta till nu gumman;). Bra ram, men behöver mycket mer massa överlag. En muskel gillade jag dock:whistle:! Men den måste vi kötta på som allt annat….. Annars bra & rätt inställnig för att hamna under mina vingar. Välkommen Nelli!
Har ett litet team (Team Lambi) nu från forumet nu:
Pussycat
Niclass
Nelli
DanielT?
MissTina?Jag hoppas alla kommer upp nu till Luciapokalen!
Rygg:
Chins: 1×15, (hjälpvikt 30kg), 4×6, kroppsvikt.
Stångrodd: 1×12, 60kg, 3x90kg.
Sittandes rodd med v-handtag: 1×12, 60kg, 1×6, 92kg, 1×6, 102kg. 1×6, 92kg.
Halva marklyft: 1×12, 60kg, 1×6, 80kg, 2×6, 110kg.Bröst:
Bänkpress: 1×20, stången, 1×12, 50kg, 1×8, 80kg, 1×6, 90kg, 1×6, 100kg.
Snedbänk: 1×12, 50kg, 1×6, 80kg, 2×6, 90kg.
Flyes: 1×12,18kg, 1×8, 24kg, 2×6, 28kg.
Bröstpress sittandes: 1×12, 50kg, 1×6, 70kg, 1×6, 80kg, 1×15, 50kg.Tempot var moderat och jag tog det ganska lugnt efter att ha varit sjuk. Så man tränade bara på 85% idag. Kände att styrkan hade sjunkit lite. Men det var härligt att vara tillbaks i gymmet igen! Kul att träna med Nelli också. Trevlig och glad tjej. Bifogar 2 videos från passet. Nelli körde faktiskt på 40-50kg i arbetsseten så hon inte blir ledsen nu:bb:!
[youtube=My-PpMIE_ic] [youtube=wSxq7cE-Ylw]
5 april, 2010 at 21:47 #312842Anonym anvandareMemberHärligt att vara med i team Lambi!! Ser fram emot mer massa och mindre fusk Ska bli stört kul!!! Härligt pass och kul med någon som vet vad han håller på med!!!
5 april, 2010 at 22:07 #312843Anonym anvandareMemberTeam lambi låter som ett bra namn:| haha alla blir rädda för oss med vårat namn8)
5 april, 2010 at 22:21 #312844Anonym anvandareMemberGillar musiken till dina flyes Biffen! Ser ut att vara ett skönt lag du radar upp där. Team Booty hade funkat som namn också!
6 april, 2010 at 00:23 #312845Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Har ett litet team (Team Lambi) nu från forumet nu:Pussycat
Niclass
Nelli
DanielT?
MissTina?Jag hoppas alla kommer upp nu till Luciapokalen!
Ja, jag brukar ju kallas för ”lammkött”, så det passar ju in…:p
För att citera Coach Lambi: ”Bääääääääääähhhhhh”
Bästa teamet!!
//Lilla J
6 april, 2010 at 12:19 #312846Anonym anvandareMemberLucia blir det men vilket team det blir är inte bestämt..
6 april, 2010 at 12:38 #312847Anonym anvandareMemberNelli wrote:Härligt att vara med i team Lambi!! Ser fram emot mer massa och mindre fusk. Ska bli stört kul!!! Härligt pass och kul med någon som vet vad han håller på med!!!Nöjet e helt på min sida;)! Kul att ha med dig nu. Ge bara superlativer om mig nu på jobbet 14:s rumpan, kramis:friends:
Niclass wrote:Team lambi låter som ett bra namn haha alla blir rädda för oss med vårat namn
Det e bara för i år. Tills nästa år har vi alla köttat på oss och heter då Team biff:bb2: !Gustaf Lindberg wrote:Gillar musiken till dina flyes Biffen! Ser ut att vara ett skönt lag du radar upp där. Team Booty hade funkat som namn också!Ha,ha, ja den var passande ju! Team Booty, vadan denna tanke?
Pussycat wrote:Ja, jag brukar ju kallas för ”lammkött”, så det passar ju in…:pFör att citera Coach Lambi: ”Bääääääääääähhhhhh”
Bästa teamet!
//Lilla JDu lammkött?! Nja, det var väl tio år sedan väl…….puss på baconet:p!
Team Lambi![/b] ”Det mjuka gänget & de som absorberar mer (vi som bulkar)”.
6 april, 2010 at 19:27 #312848Anonym anvandareMembermånga superLativer blev det :p Ja musiken var väldans ehm rolig och lagom retro sådär på en helgdag LOL
ses I morgon då! Nu blir det sängen för min del!6 april, 2010 at 20:44 #312849Anonym anvandareMemberNelli wrote:många superLativer blev det :p Ja musiken var väldans ehm rolig och lagom retro sådär på en helgdag LOL
ses I morgon då! Nu blir det sängen för min del!Jasså, redan slutkörd? Vi har ju knappt börjat leka ännu gumman;)! Sov sött då och dröm hur musklerna växer sig fylliga. Imorgon lär du få brinna i munnen med het thaifärs
Var lite yr idag hela dagen. Vet inte varför men jag tog mig till gymmet i alla fall. Skulle ändå bara & träna armar som ligger lägst på prioreterings-skalan.
Biceps:
Curls med z-stång: 1×20, 20kg, 1×8, 35kg, 2×6, 55kg.
Koncentrationscurls i maskin: 2×6, 30kg, 1×6, 35kg.
Koncentrationscurls a´la Arnold: 1×6, 20kg, 1×6, 25kg, 1×6, 32kg.Triceps:
Sittandes press i maskin: 1×15, 50kg, 1×6, 80kg, 2×6, hela mag (papper).
Sittandes dips i maskin: 1×12, 90kg, 1×6, 130kg, 1×6, hela mag.
Extension med hantel: 1×6, 15kg, 1×6, 17kg, 1×6, 22kg.Moderat tempo. Förvånansvärt bra kontakt. Körde väldigt strikta och långsamma reps. Fick lite tryck i armarna ändå. Så skönt vara i gymmet ändå:up:. Nu tjatar lillen om duschen och sedan ska vi äta fläsklägg med rotmos. Lillens önskemål och man får vackert foga sig:)! Ha en fortsatt trevlig vecka nu mina trogna läsare…..
6 april, 2010 at 22:53 #312850Anonym anvandareMemberBra flyes där på filmen. Är det en mobiltelefon nu filmar med? Jag funderar på att köpa en
ny med bättre kamerakvalitet. Min suger väldigt hårt på alla sätt och vis. Det är inget
roligt att filma då det mest bara blir pixelgröt av allt.Nåväl, kul att du tillbaka bland vikterna efter sjukfrånvaron. Nypremiärer är alltid bra!
6 april, 2010 at 23:09 #312851Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Bra flyes där på filmen. Är det en mobiltelefon nu filmar med? Jag funderar på att köpa en
ny med bättre kamerakvalitet. Min suger väldigt hårt på alla sätt och vis. Det är inget
roligt att filma då det mest bara blir pixelgröt av allt.Nåväl, kul att du tillbaka bland vikterna efter sjukfrånvaron. Nypremiärer är alltid bra!
Tackar, alltid skönt vara tillbaks! Jepp, filmar med mobilen där av den usla kvalitéten. Men jag funderar på Sony Ericssons nya mobil U5i Vivaz som filmar i HD. Har en riktig videokamera dock med full HD men den orkar man aldrig släpa med sig. Mobilen har man ju med sig hela tiden. Har grym träningsvärk i brösten efter gårdagens pass. Känns mera fyllda nu idag än igår under passet. Lilla J sa samma sak att de kändes större än förr nu. Kom ihåg att träna hårt och bli övertränad e hårfin. Jag har själv gjort det missaget när man var yngre. Var kritisk över din bröstutveckling. Växer de inte, byt schema!
Bifogar en bild på dagens middag…….
6 april, 2010 at 23:17 #312852Anonym anvandareMemberEn plåga att titta in i din dagbok när du postar matbilder som den ovan! hehehe!
7 april, 2010 at 11:07 #312853Anonym anvandareMemberOj Oj Team Lambi, det tycker jag verkligen var ett toppen namn :emo-thumb
7 april, 2010 at 22:03 #312854Anonym anvandareMemberAlbin wrote:En plåga att titta in i din dagbok när du postar matbilder som den ovan, hehehe!Ingen som tvingar dig gå på långdieter:p! Svält på du grabben. JAG tänker bulka några månader till, hahaha!
MissTina021 wrote:Oj Oj Team Lambi, det tycker jag verkligen var ett toppen namnEn del av det manliga Teamet tyckte det var mesigt, hahaha. Dagens ungdomar vill vara så hårda & tuffa……
Ytterligare en vilodag på agendan. Men som vanligt får man tvätta och städa då man fick besök. Nelli hade utlovat en massage och lära sig lite nya idéer ang köttfärs (duktig tjej). Massage och massage vet jag dock inte om jag fick. Kände mig mer som en knådad pizzadeg! Så gentleman som e var man tvungen att visa henne min ömma massage istället:|. Jag fick henne att säga att hon älskade mig i alla fall så den tog bra;)! Vi lagade ”Lab nua”, dvs köttfärs med chili, vitlök, rödlök, vårlök, fisksås, rostat ris, koriander och myntablad. Jag älskar denna thailändska rätt och gästen var nöjd också. Bifogar 2 bilder när min lilla adept hackar chili och på våran Lab nua som serveras med jasminris…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.