- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2010 at 21:50 #312990Anonym anvandareMemberBotrik wrote:Usch ja, riktigt varmt var det! Fick gå och torka bort allt svett mellan övningarna :p
Lika varmt idag kan jag säga….ja, ja lika bra att vänja sig. Det kommer bara bli värre med tiden nu!
Solen försvann till att man skulle promenera lite i stan som jag bestämt med Nelli. Men vi fick en promenad med en livlig stad istället. Alla uteserveringar var full med folk som åt middag eller tog en öl eller drink. Blev rätt sugen själv faktiskt på att ta en kall en. Men bara bita ihop och köra sitt race i gymmet med tjejerna. Hade rätt kul med tjejerna dock i gymmet:D!
Axlar:
Baksida liggandes på en upphöjd bänk med hantlar: 1×12, 6kg, 4×10, 10kg.
Sittandes hantelpress: 4×10, 20kg.
Sittandes sidolyft: 4×10, 10kg.
Shrugs i maskin: 1×12, 40kg, 3×10, 50kg.
Shrugs i smith bakom ryggen: 4×10, 50kg.Hamstrings:
Liggandes lårcurl: 1×12, 30kg, 1×10, 40kg, 2×10, 45kg.
Raka marklyft: 1×12, 60kg, 3×10, 80kg.
Enbens lårcurl, ståendes: 1×10, 20kg, 1×10, 22kg, 2×10, 25kg.Tempot var relativt högt trots mycket tjatter med tjejerna. Vi hade rätt mycket skratt i alla fall. Körde ganska lätt idag med tanke på värmen. Var ganska blöt kan jag säga. Tur man inte var ensam om det. Men fick bra kontakt i bitarna. Har kämpat för att få upp Nelli lite i vikt. Det stod still ett bra tag. Men helt plötsligt när hon kom tillbaka från sin lilla semester har hon nu lagt på sig överallt. Hon har till och med fått lite ass:whistle:! Samt en hel del har lagt sig runt magen. Även kinderna har blivit rejält puffiga. Kunde inte låta bli att nypa i dem lite då och då! Bifogar en en liten bild så min läsare kan förstå bättre. En bild säger mer än tusen ord…………
21 maj, 2010 at 21:54 #312991Anonym anvandareMembernäääääääääääääe så du säger :yikes::yikes::yikes:
21 maj, 2010 at 22:49 #312992Anonym anvandareMemberDAMN mannen, man kan lugnt säga att det var hett idag på gymmet, vilken värme, men det gick. dock inge ben blev armar, sov för lite i natt. Well well ha en härlig kväll. MVH cesse
22 maj, 2010 at 01:40 #312993Anonym anvandareMemberhehe, så hon har klämvänliga kinder nu!
Ser att fler än jag kör hams och delts ihop… :up:
22 maj, 2010 at 21:49 #312994Anonym anvandareMemberNelli wrote:näääääääääääääe så du sägerIbland kommer verkligheten ikapp en, eller lagras i kinderna och på magen, hihihi! Pööööss
Steppen1983 wrote:DAMN mannen, man kan lugnt säga att det var hett idag på gymmet, vilken värme, men det gick. dock inge ben blev armar, sov för lite i natt. Well well ha en härlig kväll. MVH cesseMan får se det positivt, lederna är mjuka och man blir av med lite vätska! Hoppas ni njutit i solen du & gumman idag!
Albin wrote:hehe, så hon har klämvänliga kinder nu!Ser att fler än jag kör hams och delts ihop… :up:
Ha, ha, japp det har hon. Hon e så söt så nu, hoho! Jag har alltid tyckt att det passar bra ihop faktiskt. Förmodar att du e stenhård och vaskulär nu?!:bb:
Har inte så mycket att skriva idag. Har ju varit en underbar solig dag och jag har mest legat och solat för att försöka få lite färg igen8). Är egentligen för rastlös att ligga rakt upp och ner och sola. Tog med en bok och det höll några timmar. Sedan blev det tråkigt igen och ringde Blobas istället. Då flög tiden fram medans man tjattrade om allt runt träning och tävling etc. Nu kokar en härlig kött och vingryta med rotgrönsaker på spisen. Ska kolla på en film nu när solen försvunnit. Riktigt rastlös och vill egentligen träna. Men får vackert bita ihop tills på måndag…
23 maj, 2010 at 01:49 #312995Anonym anvandareMemberSer gott ut de där ! alltid gillat gryta! ^^
23 maj, 2010 at 21:57 #312996Anonym anvandareMembertheo125 wrote:Ser gott ut de där ! alltid gillat gryta! ^^Ja, den blev ok. Men skulle haft ett litet mer robust rödvin. Fick inte riktigt den kraftfulla fylligheten som från en smakrik Bordeaux. Annars e grytor en bra rätt som man kan variera i oändligheter med!
Ytterligare en vecka närmar sig sitt slut. Har haft lite halsont sedan igår. Märkligt, men beror nog på att jag har fortfarandes en del dilemma som ej är löst ännu. Latent stress ger ofta utslag i resten av kroppen som vi alla vet vid det här laget. Men, men…..vi får prata lite träning istället.
Den sanna kunskapen
Att bygga upp ett tränings – och kostprogram som är så optimalt för dig som möjligt med rådande omständigheter och ett liv utanför också. Är inte det lättaste om man inte har väldigt djupa kunskaper inom dessa områden. Det finns lika många tränings- och kostprogram som det finns vägar här på jorden. Samt man måste inse vilka mål man har med träningen också naturligtvis. Men jag förmodar att mina läsare i alla fall vill ha muskler på kortast möjligast tid med så lite tid i gymmet som möjligt.
De flesta här inne VET hur man gör en riktig bänkpress eller en stångcurl för biceps, eller hur? Åtminstone har du verkligen sett och läst hur man gör och där med kan du det nu vid det här laget. Du tränar hårt, du äter bra. Du växer och går upp i vikt. MEN, ja det finns alltid ett MEN. Kan du göra det bättre. Kan du växa fortare? Svaret är nästan alltid ja på den frågan. Hur många tjejer och killar har man inte tränat som sagt att jag har tränat 10 år nu på gym och jag VET hur man tränar. Så många ggr man har fått läxa upp dem och sedan ändrat en vinkel här en vinkel där som sedan fått aha upplevelser tillbaks. En nybörjare har både fördelen och nackdelen att de är relativt rena från intryck. Det går lättare att bana in deras rörelser än en som tränat några år och man får bana om hela dem och deras felaktigt inlärda kunskaper.
Detta har upprepats miljontals ggr. Bodybuilding är en tekniksport. Inte någon alfahannes bekräftelse behov av att visa upp sin macho-styrka med astunga vikter som kastas upp med avgrundsvrål så hela gymmet stannar upp och kollar in honom. Jag kan nog garanterat säga att skulle du träna med optimal teknik skulle du få MINST ta bort 40% av dina nuvarande arbetsvikter. Jag har gjort det, mina adepters ännu mer. Det e klart att ibland så är det försvarbart att cheata lite. I sista repsen etc. Nu tänket du förmodligen att din teknik är inte så illa trots allt. Du har ju tränat några år på gymmet. Haft en instruktör som visat dig övningen. Det är där HÖGMOD kommer in i bilden!
Högmod
Vill man utvecklas maximalt på kortast möjligast tid krävs det att man sväljer sitt högmod. Man måste vara ödmjuk över hur lite man vet. Trots att det var drygt 19 år sedan man började träna har man fortfarandes aha upplevelser när det gäller träningen och gymmet. Man lär sig fortfarandes nya saker och hur man reagerar vid olika påfrestningar. Jag lär mig hur tränar runt skador, trötta dagar, omotiverande pass etc. Jag vet att jag fortfarandes är som en svamp. Jag suger åt mig ny information hela tiden. Men att blir muskulös är inte en hel vetenskap. Men att bli det snabbt är rena forskningen. Man läser en del ger råd att man inte ska krångla till det för mycket i början som nybörjare. Men jag har sagt det förr och säger det igen. OM man har en erfaren person som hjälper dig. Var inte rädd för att krångla till det. Men om du gör det helt på egen hand. Försvåra inte det för dig själv allt för mycket. Allt måste nötas in och det är praktiken i gymmet som räknas. Oavsett hur beläst du nu är eller den du tar råd ifrån. Kan man inte utföra det i praktiken så är den kunskapen inte värt något alls! När du lärt dig att sortera bland all information du får via alla informationskanaler på denna jord. Ja då kommer du utvecklas maximalt.
Du måste se din kropp som en skulptur. Som ska varsamt formas till en vacker staty. Använd alla dina sinnen när du skapar denna staty. En liten hand för detaljer. Ett öga för skönhet och självinsikt. En hjärna för att finna vad som är rätt information och kunna tillgodogöra dig den i gymmet och ett hjärta för att känna att det du gör är rätt för dig och att du älskar det du gör!
Ni får förlåta mig att jag inte går in på djupet med mera detaljrik information. Men något måste man ju spara till mina utvalda. Men jag kommer förmodligen ge mer allt eftersom i min dagbok. Jag vill bara skapa en tankeställare här. Att DU kan göra din nuvarande träning mycket bättre. Våga minska vikterna och svälja ditt ego! Hitta tekniken och kontakten i varje reps. Jag lever numera efter de principerna mestadels av min gymtid även om jag cheatar ibland. Jag hoppas nu även att jag kan visa upp på scen i år vad det gör med ens kropp att verkligen se till att musklerna får aktiveras i alla variationer och vilken volym det ger…..Jag lever som jag lär, inte som jag läser mig till av andra:nono:[/B]
24 maj, 2010 at 19:32 #312997Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Ja, den blev ok. Men skulle haft ett litet mer robust rödvin. Fick inte riktigt den kraftfulla fylligheten som från en smakrik Bordeaux. Annars e grytor en bra rätt som man kan variera i oändligheter med!Ytterligare en vecka närmar sig sitt slut. Har haft lite halsont sedan igår. Märkligt, men beror nog på att jag har fortfarandes en del dilemma som ej är löst ännu. Latent stress ger ofta utslag i resten av kroppen som vi alla vet vid det här laget. Men, men…..vi får prata lite träning istället.
Den sanna kunskapen
Att bygga upp ett tränings – och kostprogram som är så optimalt för dig som möjligt med rådande omständigheter och ett liv utanför också. Är inte det lättaste om man inte har väldigt djupa kunskaper inom dessa områden. Det finns lika många tränings- och kostprogram som det finns vägar här på jorden. Samt man måste inse vilka mål man har med träningen också naturligtvis. Men jag förmodar att mina läsare i alla fall vill ha muskler på kortast möjligast tid med så lite tid i gymmet som möjligt.
De flesta här inne VET hur man gör en riktig bänkpress eller en stångcurl för biceps, eller hur? Åtminstone har du verkligen sett och läst hur man gör och där med kan du det nu vid det här laget. Du tränar hårt, du äter bra. Du växer och går upp i vikt. MEN, ja det finns alltid ett MEN. Kan du göra det bättre. Kan du växa fortare? Svaret är nästan alltid ja på den frågan. Hur många tjejer och killar har man inte tränat som sagt att jag har tränat 10 år nu på gym och jag VET hur man tränar. Så många ggr man har fått läxa upp dem och sedan ändrat en vinkel här en vinkel där som sedan fått aha upplevelser tillbaks. En nybörjare har både fördelen och nackdelen att de är relativt rena från intryck. Det går lättare att bana in deras rörelser än en som tränat några år och man får bana om hela dem och deras felaktigt inlärda kunskaper.
Detta har upprepats miljontals ggr. Bodybuilding är en tekniksport. Inte någon alfahannes bekräftelse behov av att visa upp sin macho-styrka med astunga vikter som kastas upp med avgrundsvrål så hela gymmet stannar upp och kollar in honom. Jag kan nog garanterat säga att skulle du träna med optimal teknik skulle du få MINST ta bort 40% av dina nuvarande arbetsvikter. Jag har gjort det, mina adepters ännu mer. Det e klart att ibland så är det försvarbart att cheata lite. I sista repsen etc. Nu tänket du förmodligen att din teknik är inte så illa trots allt. Du har ju tränat några år på gymmet. Haft en instruktör som visat dig övningen. Det är där HÖGMOD kommer in i bilden!
Högmod
Vill man utvecklas maximalt på kortast möjligast tid krävs det att man sväljer sitt högmod. Man måste vara ödmjuk över hur lite man vet. Trots att det var drygt 19 år sedan man började träna har man fortfarandes aha upplevelser när det gäller träningen och gymmet. Man lär sig fortfarandes nya saker och hur man reagerar vid olika påfrestningar. Jag lär mig hur tränar runt skador, trötta dagar, omotiverande pass etc. Jag vet att jag fortfarandes är som en svamp. Jag suger åt mig ny information hela tiden. Men att blir muskulös är inte en hel vetenskap. Men att bli det snabbt är rena forskningen. Man läser en del ger råd att man inte ska krångla till det för mycket i början som nybörjare. Men jag har sagt det förr och säger det igen. OM man har en erfaren person som hjälper dig. Var inte rädd för att krångla till det. Men om du gör det helt på egen hand. Försvåra inte det för dig själv allt för mycket. Allt måste nötas in och det är praktiken i gymmet som räknas. Oavsett hur beläst du nu är eller den du tar råd ifrån. Kan man inte utföra det i praktiken så är den kunskapen inte värt något alls! När du lärt dig att sortera bland all information du får via alla informationskanaler på denna jord. Ja då kommer du utvecklas maximalt.
Du måste se din kropp som en skulptur. Som ska varsamt formas till en vacker staty. Använd alla dina sinnen när du skapar denna staty. En liten hand för detaljer. Ett öga för skönhet och självinsikt. En hjärna för att finna vad som är rätt information och kunna tillgodogöra dig den i gymmet och ett hjärta för att känna att det du gör är rätt för dig och att du älskar det du gör!
Ni får förlåta mig att jag inte går in på djupet med mera detaljrik information. Men något måste man ju spara till mina utvalda. Men jag kommer förmodligen ge mer allt eftersom i min dagbok. Jag vill bara skapa en tankeställare här. Att DU kan göra din nuvarande träning mycket bättre. Våga minska vikterna och svälja ditt ego! Hitta tekniken och kontakten i varje reps. Jag lever numera efter de principerna mestadels av min gymtid även om jag cheatar ibland. Jag hoppas nu även att jag kan visa upp på scen i år vad det gör med ens kropp att verkligen se till att musklerna får aktiveras i alla variationer och vilken volym det ger…..Jag lever som jag lär, inte som jag läser mig till av andra:nono:[/B]
Jag har läst flera av dina inlägg och jag tycker att du faktiskt överdriver hur svårt det är att få saker att bli optimala för en specifik individ med hänsyn till muskelutveckling. Varför krångla till det i onödan? Det krävs inte någon djupare kunskap att lägga på sig muskler eller deffa ner sig till tävlingsform. Det som är avgörande är hur bra GENER du har. Det spelar ingen roll hur komplexa eller invecklade träningsprogram/matscheman du skapar, har du inte begåvats med bra gener kommer du ingenstans ändå!
Det är också det som är det farliga när man läser din dagbok när du skriver följande: ”Jag hoppas nu även att jag kan visa upp på scen i år vad det gör med ens kropp att verkligen se till att musklerna får aktiveras i alla variationer och vilken volym det ger”. Syftar du på dig själv eller dina adepter? Oavsett har du själv begåvats med väldigt bra gener när det kommer till muskelutveckling och illusionen att se stor ut på scen. Du beskrev dig även som väldigt okunnig i din yngre år, trots gick det ju ändå ganska bra med vinst i decembercupen, luciapokalen och inte minst armhävningar med fitnessflicka vägandes 56kilo på ryggen? Vad gjorde du ? 35-36st armhävningar och vann tävlingen men du hade ju aldrig tränat på den övningen tidigare! Återigen är det dina gener som du kan tacka för att du lyckades så bra, det är också dem som gör att du även kommer lyckas bra även nästa tävling.
Den dagen du förvandlar Nelli till en ”Monika wieckowski” kopia på bara några år, då kommer jag tro på din träningsfilosofi och metoder. Till dess är det dina matlagningskunskaper som gör att jag följer bloggen med stort intresse övriga saker får man ta med en nypa salt Annars en trevlig dagbok.
24 maj, 2010 at 21:40 #312998Anonym anvandareMemberyummy wrote:Jag har läst flera av dina inlägg och jag tycker att du faktiskt överdriver hur svårt det är att få saker att bli optimala för en specifik individ med hänsyn till muskelutveckling. Varför krångla till det i onödan? Det krävs inte någon djupare kunskap att lägga på sig muskler eller deffa ner sig till tävlingsform. Det som är avgörande är hur bra GENER du har. Det spelar ingen roll hur komplexa eller invecklade träningsprogram/matscheman du skapar, har du inte begåvats med bra gener kommer du ingenstans ändå!Det är också det som är det farliga när man läser din dagbok när du skriver följande: ”Jag hoppas nu även att jag kan visa upp på scen i år vad det gör med ens kropp att verkligen se till att musklerna får aktiveras i alla variationer och vilken volym det ger”. Syftar du på dig själv eller dina adepter? Oavsett har du själv begåvats med väldigt bra gener när det kommer till muskelutveckling och illusionen att se stor ut på scen. Du beskrev dig även som väldigt okunnig i din yngre år, trots gick det ju ändå ganska bra med vinst i decembercupen, luciapokalen och inte minst armhävningar med fitnessflicka vägandes 56kilo på ryggen? Vad gjorde du ? 35-36st armhävningar och vann tävlingen men du hade ju aldrig tränat på den övningen tidigare! Återigen är det dina gener som du kan tacka för att du lyckades så bra, det är också dem som gör att du även kommer lyckas bra även nästa tävling.
Den dagen du förvandlar Nelli till en ”Monika wieckowski” kopia på bara några år, då kommer jag tro på din träningsfilosofi och metoder. Till dess är det dina matlagningskunskaper som gör att jag följer bloggen med stort intresse övriga saker får man ta med en nypa salt Annars en trevlig dagbok.
Ja, alla har vi våra synpunkter på hur träning och genetik går hand i hand. Eller hur de går isär. Det jag har poängterat tidigare är att genetiken är inte avgörande för en individ att kunna lägga på sig muskler. Naturligtvis tar träningen olika på olika individer beroende på genetiken och dess muskelfästen. Jag kan tyvärr inte gå djupare på det här planet då min adepter Lilla J är doktorand och kan förklara det mera djupodlande. I mitt fall har jag delvis relativt god genetik för att kunna bygga muskelmassa. Behöver inte anstränga mig nämnvärt för att få mina armar att växa eller ben. Men på en del andra punkter får jag kämpa i mitt anletes svett. Att jag vann tidigare behöver inte nödvändigtvis vara att jag hade bäst genetik utan att jag hade turen att inte möta bättre motstånd för dagen!
”Varför krångla till det i onödan? Det krävs inte någon djupare kunskap att lägga på sig muskler eller deffa ner sig till tävlingsform. Det som är avgörande är hur bra GENER du har. Det spelar ingen roll hur komplexa eller invecklade träningsprogram/matscheman du skapar, har du inte begåvats med bra gener kommer du ingenstans ändå!”
Den fördomen har ju redan bevisats motsatsen i våran sport. Strukturen på olika fitnesstjejer har svängt rätt mycket de senare åren. Numera behöver inte en X-form nödvändigtvis betyda seger. De flesta människor kan lägga på sig en avsevärd muskelmassa. Hur snabbt du gör det samt hur symmetriskt beror helt och hållet på dina kunskaper inom dessa områden. Varför tror du att jag marknadsför 3 helt olika typer av genetik i mitt lilla team? De har alla några år av felaktig träning bakom sig. Som du säkert har läst. Men jag vill bevisa för dem att jag kan göra samma jobb som de har gjort på 10-12 år på maximum ett år och förhoppningsvis bättre. Nelli har tävlat förut. Den dieten var inte särskilt optimal eller gynnade för henne över huvud taget. Kontentan är att jag vill säga ett avancerat program är mer gynnande för muskeltillväxten än ett enkelt program som de själva gör. Resultaten har inte låtit sig vänta på någon av dem. Jag vet att alla tre kan skriva under på det!
Nu vet jag inte hur djupa kunskaper du har inom tävlingsträning och dieter. Men jag vet att alla har olika filosofier när det gäller denna sport. Naturligtvis finns det all möjlig vetenskapliga undersökningar hur man är som mest optimal i sin träning och kost. Men det jag gör är att jag vill ge mina adepters den kunskapen jag har inom dessa områden och se till de är så optimala JAG personligen kan göra dem i enlighet med deras egna genetik. Kunde de gjort det bättre själva? Svaret är dock att då skulle de inte komma till mig eller fortsätta anlita mig! Det gäller faktiskt inte bara förflytta vikten från punkt A-B. Det är mer komplext än så. Men DIN åsikt är självklart fri även i min dagbok. Jag hoppas du har möjlighet att följa mina adepters hela väg nu under 3 år framåt. Om de står ut med mig förstås:)!
Jag tvingar ingen att anamma min träning eller kost. Varken läsare eller mina adepters. Allt är i enlighet med den fria viljan. Jag vill bara ge mina läsare en inblick hur jag tränar samt lite hur mina adepters tränar med viss modifikation Om någon anser att jag är totalt ute och cyklar med mina praktiska kunskaper så är det valfritt att ej följa de råd jag ger. Jag har ett flertal ggr påpekat att detta är min personliga filosofi och det behöver inte nödvändigtvis vara rätt för gemene läsare. Jag har också nämnt att ingen bör kopiera mitt träningsprogram heller. Då det är anpassat enligt mina praktiska erfarenheter med framgång och motgångar. Kontentan av allt är att jag vill visa att oavsett genetik kan du lägga på dig avsevärt med muskelmassa med korrekt diet samt varierande träningsprogram som är komplicerade enligt min modell under en väldigt kort tid. Hur långt det tar dem kan bara framtiden och domarna utvisa…. Trevligt att man kunde roa dig lite med min mat i alla fall:p!
24 maj, 2010 at 22:14 #312999Anonym anvandareMemberKände mig lite krasslig igår och hade sovit väldigt dåligt inatt. Så hade inga höga förväntningar på passet. Solen sken visserligen men det var lite kyligt trots allt. Bara jag och Lilla J idag i gymmet. Lilla kissen hade tuggat rakblad idag tydligen:ike:!
Bröst:
Flyes i peckdeck: 1×15, 30kg, 1×12, 40kg, 2×12, 50kg.
Hantelpress i snedbänk: 1×12, 22kg, 1×10, 32kg, 2×10, 42kg.
Bänkpress i snedbänk: 1×12, 50kg, 1×10, 80kg, 2x10kg, 70kg.
Hantelflyes: 1×10, 22kg, 3×10, 25kg.Triceps:
Pushdowns i CC: 1×12, 60kg, 1×10, 70kg, 1×10, 80kg.
Sittandes dips: 1×12, 70kg, 1×10, 90kg, 1×10, 110kg.Bra tempo idag. Men kände direkt att styrkan fanns inte. Ligga bra att inte ens försöka så jag gjorde vikterna tyngre istället med fokusering på tekniken och stopp & stretch i bottenläget. Triceps lät jag bara få lite genomblödning. Knappt det ens….Nu skriker magen efter mat. Kommer tugga kyckling tills det börjar växa fjädrar på mig. 15kr kg i min billiga mataffär nu. Bra för lilla mig med billig byggarmat! Lilla J hade som sagt var käkat rakblad idag. Vass tunga och väldigt obstinat. Tur att man e så snäll och tar hand om mina små adepters ändå…..
24 maj, 2010 at 23:37 #313000Anonym anvandareMemberSÖÖÖÖÖT BILD . Bra kört, imorgon blir det axlar för min del. Kan säga att det var lite segt att köra marklyft idag efter att ha kört ben igår, men men jag ger mig inte, envis som en ÅSNA . Ha en bra kväll höres av. MVH cesse
25 maj, 2010 at 19:13 #313001Anonym anvandareMemberTack super coach för att du kom tidigare och körde tokhårt med mig idag! Toppen pass!
Yummy, utöver det Coach skrivit så ville bara jag inflika, visst spelar genetik en viss roll men mycket kan man göra med det man fått!
Jag har lagt på mig med den träning som Coach utsätter ( haha ) mig för och det känns verkligen att det ger resultat! Behövde ta min träning till en högre nivå och det har Coach verkligen hjälpt mig göra!
Och förövrigt är inte mitt mål att bli bb tjej!
25 maj, 2010 at 20:48 #313002Anonym anvandareMemberNelli wrote:Tack super coach för att du kom tidigare och körde tokhårt med mig idag! Toppen pass!Yummy, utöver det Coach skrivit så ville bara jag inflika, visst spelar genetik en viss roll men mycket kan man göra med det man fått!
Jag har lagt på mig med den träning som Coach utsätter ( haha ) mig för och det känns verkligen att det ger resultat! Behövde ta min träning till en högre nivå och det har Coach verkligen hjälpt mig göra!
Och förövrigt är inte mitt mål att bli bb tjej!
Nöjet var på min sida också. Bra pass så jag vara ganska tyst eftersom jag inte hade så mycket att anmärka på. Ses på snart igen, pööööööss *smack* *smack*! Ps. brrrrrrrr, lol Ds. (internt skämt)
25 maj, 2010 at 21:09 #313003Anonym anvandareMemberDå var ryggen avklarad. Kände mig lite seg innan på väg till gymmet. Så tog en Green Kick som e mitt PWT om man behöver lite extra energi för passet. Sedan var det bara tuta och köra!!!
Rygg:
Chins med Nelli som höll i fötterna: 4×10, kroppsvikt (strikta fina).
Sittandes rodd med stång och handtag: 1×10, 50kg, 1×10, 60kg, 1×10, 65kg, 1×10, 70kg. (väldigt strikta och långsamma med fullt ROM).
T-bar rowing: 1×12, 40kg, 1×10, 60kg, 2×10, 75kg (med riktigt knip i toppläget).
Enarms latsdrag: 2×10, 35kg, 2×10, 30kg.
Ståendes pullover med stång: 1×15, 50kg, 2×15, 60kg.Tempot var moderat. Kändes riktigt bra detta pass. Ett av det bättre ryggpassen på länge. Riktigt bra kontakt med grymt tryck i ryggen. Full fokus genom varje set. Nu borde den förbannade ryggen växa till sig snart hoppas jag! Bara jag och Nelli som tränade. Lilla J kom senare till gymmet. Niclass skulle kommit oxp idag egentligen men gave återbud. Så man kom hem i någorlunda tid idag. Storeabraham den mest hackade dagboken på detta forum var nere på gymmet och körde ett pass. Inte med mig dock då jag var upptagen med mina adepters. Bifogar ett foto på mig och honom och en film från dagens pass (blev helt fel låt)!!!
[youtube=pFi8XE4ySzY]
25 maj, 2010 at 21:15 #313004Anonym anvandareMemberJag måste bara fråga; hur tränar du armar? Med tanke på storleken på din biceps så borde du knappt kunna utnyttja full ROM då du når mekanisk failure så gott som..?
Fascinerande, minst sagt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.