Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

Home Forums Dagböcker Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,355 total)
  • Author

Man skulle nästan kunna tro att du snor bilder från nätet och lägger ut. Det borde nämligen vara olagligt att äta så mycket gott.

Blir det några mini-thaibiffar utav dina thaijuniorer?

Jag satt och kollade igenom lite gamla bilder i dagsformen, såg en bild på dig där du varit ifrån träningen ett par år, och sedan kört 5månader…FREAK!!!! :up:

ps, nu får du snart sluta skryta om dina erövringar på discot, du gör ju att alla tonåringar på brädan helt till sig av avundsjuka ;-)

Hur ser formen ut i dagsläget Mr Biff? Såg att du ska köra 20-reppare om några veckor. Grymt!

Gober wrote:
    Man skulle nästan kunna tro att du snor bilder från nätet och lägger ut. Det borde nämligen vara olagligt att äta så mycket gott.

Blir det några mini-thaibiffar utav dina thaijuniorer?

Jag satt och kollade igenom lite gamla bilder i dagsformen, såg en bild på dig där du varit ifrån träningen ett par år, och sedan kört 5månader…FREAK!!!!

ps, nu får du snart sluta skryta om dina erövringar på discot, du gör ju att alla tonåringar på brädan helt till sig av avundsjuka

Det borde vara olagligt att inte njuta av livets frukter när tillfälle ges då det slutar på dödsbädden med en ångest över allt man missat i vårat korta liv. Det är inte för mig att leva i ett inrutat liv utan min själ kräver att få leva inte bara överleva….

De ska köra CBB. Så ja kanske minibiffar möjligtvis….

FREAK var väl rätt kraftigt överdrivet? Motionär skulle nog passa bättre. Tog ju ett år till innan man började se ut som folk igen. Men kroppen svarade mycket bra på mitt nytänkande. Efter 8 månader hade jag banat in allt rätt och kunde träna fullt ut. Jag skulle kunna få upp din volym till samma volym som jag hade på fotot där på max 10 mån (inte benen dock). Om du tränade tillsammans med mig och åt exakt som jag sa åt dig. Men tack ändå!

Dagens tonåringar verkar vara rätt frigjorda. Det var annat på min tid. Underförstått så gör jag lilla Gober avundsjuk:p! Nä, finns inget att oroa sig över. Blir själv lika förvånad varje gång när någon söt tjej blir intresserad av mig. Vad fasen kan man se i mig? Ingen skönhet, 2 äpplen hög och ser ut som man äter, dvs fett med fett som ungdomarna här i stan skulle säga….

Gettodachoppa wrote:
    Hur ser formen ut i dagsläget Mr Biff? Såg att du ska köra 20-reppare om några veckor. Grymt!

Min form är ungefär som den cheesecake hallon som min kompis äter ovan. Något sladdrigt geléliknande hölje som omger det som var en gång beundrat på beachen i Thailand. Ok, kanske var lite mer bulkad förra sommaren. Uppskattar att jag har runt 14-15% bf just idag. Men jag spottar inte på tallrikarna och har inga fåfänga ideér om att vara fit. Så jag äter på i samma takt som vanligt. Det där discoraggandet får Tommy bli kung över:D! 20-reppare är ingen lek ska jag säga. Men omväxling förnöjer!

Blir redogörelse senare om tisdagens ryggpass samt FULL redogörelse av dagens kost med bilder….zzzzzzzzzzzz

Så då var det dags att redovisa tisdagen. Blev en rejäl lunch då unga fröken även tog med sig mat från hennes restaurang. Så dagens lunch blev lite thaimat och någon pasta med biff:

[img=http://img845.imageshack.us/img845/103/20110301692.jpg][img=http://img715.imageshack.us/img715/6512/20110301693.jpg][img=http://img24.imageshack.us/img24/4286/20110301694.jpg][img=http://img651.imageshack.us/img651/2346/20110301696.jpg]På kvällen hade man fått upp lite tryck efter den stora lunchen och dags att discoträna lite. Släpade med unga fröken också då hon ville träna lite thaiboxing och ninjutsu med mig. Vi har ett nytt rum med säckar, pads, mattor etc numera.Rygg:

Marklyft: 1×12, 60kg, 1×8, 100kg, 1×8, 140kg, 1×6, 170kg.
    Latsdrag: 1×15, 60kg, 2×15, 65kg, 1×15, 60kg.
    Sittandes rodd: 4×15, 50kg.

Mage:

1 övning, 5 set, 15-20 reps.

Högt tempo. Kände mig inte så stark i marken så det blev inga maxningar. Det kändes att gå upp i reps och det brände rejält. Sedan blev det muay thai träning. Man ska inte sparka kvinnor normalt sett men under träning är allt legitimt. Fröken fick en lowkick så hon flög upp i klätterställningen och surade. Dagens thai alltså, tål inget längre…Men efter det skulle hon allt slå på mig med all sin lilla kraft, hahaha!

[img=http://img806.imageshack.us/img806/8170/20110301703.jpg]Sedan iväg för en rejäl middag. Nu har jag visat det mesta av det jag åt under dagen minus några proteindrinkar. Skulle egentligen äta kvarg innan läggdags med funlighten var slut så det blev kaseinshake istället. Jag äter inte lika mycket som förr som ni ser utan det blir bara lite underhållning till min discoträning. När man börjar träna tyngre igen så blir det mera mat automatiskt!

Igår blev det en ganska lugn igår. Började dagen med en trevlig frukost med kocken sedan träna en klient och fikade med thaijunioren.

[img=http://img819.imageshack.us/img819/3340/20110302712.jpg][img=http://img571.imageshack.us/img571/2574/20110302711.jpg]Sedan iväg på bio med servitrisen och unga fröken. Junioren är alldeles frälst i servitrisen. Om man nu gillar stora siliconbröst och rund rumpa. Men jag är nog för avtrubbad för alla dessa typer av damer då man ser ju nästan dem hela tiden i denna sport…I vilken fall så såg vi Sanctum. En stor sten som ställde till bekymmer igen. Men denna gång var filmen mer underhållande och mera ett äventyr. Jag kan rekommendera den i alla fall. Tjejerna tyckte den var spännande också.

[youtube=-sPMSiyLRDk]

Avskyr starta dagen med dålig mat. Skulle käka lunch med en polare där jag var i fredags sist. Tänkte ge köket en chans till. Men det var fortfarandes usel sk thaimat. De frågade vad jag tyckte om den och jag sa min ärliga åsikt:p! Sedan iväg med lillen till frökens jobb för att prova sushin. Den föll mig inte heller riktigt i smaken heller. Lite torr och ingen kärlek där inte. Man måste plasta in fisken efter varje gång för att hålla den saftig. Hon skulle säga åt dem. Men den var gratis så då får man väl se det från den ljusa sidan..Quads:

Knäböj: 1×15, 50kg, 2×15, 70kg.
    Benspark: 3×15, 20kg.
    Benpress: 3×15, 250kg.

Vader:

Vadpress i benpressen: 3×15, 200kg.
    Sittandes vadpress: 3×15, 25kg.
    Ståendes vadpress: 3×15, 60kg.

Högt tempo. Usel energi. Var riktigt trött idag och sömnig. Hade ingen lust alls att träna. Högrepps på ben är heller inget lockande. Men jag gjorde lite discoträning för att få lite blodcirkulation i alla fall. Skönt när det var över och man känner att man gjort det i alla fall! Tänkte bara ta en liten snabbis på thaien och sedan hem för att äta med lillen då han var sugen på kött och pommes. Men servitrisen gav mig en tallrik soppa och lite het sås. Eller lite och lite….:p.

Sedan kom fröken och hade med sig ännu mer sushirullar som hon gjort själv samt sjuk het thaisoppa från våran thai. Hon är ingen sushikock så de var inte så runda och fasta så jag klagade på dem också. Hon tycker jag är gnällig när det gäller mat. Men lite krav måste man väl få ha. Sedan kan man gnälla extra när det är ens kompisar ju. Åt upp i rullarna i alla fall och lite av soppan. Inte ens hon kunde äta den och bad om något svalkande så jag var snäll och drog ihop en omelett för att dämpa hettan….Det var ungefär kosten och träningen på sistone.

Blev ingen träning i fredags för det blev inte så mycket sömn. Min tjej-kompis hade bråkat med sin kille och ville prata hela natten. Sedan ville en annan polare att vi skulle kolla in elektronik. Så bara att rusa upp men han bjöd på en brakfrukost på Mc Donalds. Var rätt hungrig så det blev en del. Vissa straffar Gud med en gång och jag fick magont efter!

[img=http://img130.imageshack.us/img130/9922/20110304722.jpg]Tyckte det var dags att äta lite lamm. Min sponsor har kommit tillbaks från Thailand så jag tänkte hon skulle laga det efter semestern. Men tji fick jag. Vill du äta lamm så kan du laga det själv blev det. Sagt och gjort en lammgryta a´la Biffen. Betyg från lillen; gott.[img=http://img263.imageshack.us/img263/6152/201103047241.jpg]På lördagen var man piggare i alla fall. Var så sugen på thaikorv så vi åkte med in och öppnade thairest med ägarinnan samt handlade lite thaikorv på vägen. Blev en ordentlig frukost vill jag påstå med thaikorv, papayasallad med krabba och omelett. Sedan var man laddad för lite discoträning…Axlar:

Baksida axlar i maskin: 1×15, 20kg, 2×15, 25kg.
    Sittandes press i smith: 1×15, 30kg, 1×15, 40kg, 1×15, 50kg.
    Hantellyft åt sidan: 3×15, 7kg.
    Shrugs i maskin: 3×15, 20kg.

Hamstrings:

Sittandes lårcurl: 1×15, 30kg, 2×15, 40kg.
    Raka marklyft: 3×15, 50kg.
    Liggandes lårcurl: 3×15, 30kg.

Rasande tempo. Ibland är det kul att få flåsa lite. Man kände sig lite annorlunda efteråt. Har lite annorlunda träningsvärk i quadsen från torsdagens pass.

Sedan ville thaijunioren äta på thaien så det vara bara att ta sig dit igen för lite mat. Blev tilapia fisk i sötsur sås, papayasallad med jordnötter och räkor, friterat fläsk med kinesisk broccoli, kycklinglever och kycklingmage.

Lite senare ringde min kompis och var hungrig så det var bara att ställa vid spisen och slänga ihop en Khao pad med biff. Jag provade att ställa henne vid spisen en stund men hon brände nästan köttet så plats vid matbordet blev ordern. Betyg ”aroy mak mak (väldigt god)” Jag gjorde en hel tallrik som ett berg. Fattar fortfarandes inte hur hon får i sig all mat med den lilla kroppen. Fick en massage som tack för mina färdigheter och att man får vara bollplank.

Blev en tur till Ikea imorse då fröken behövde shoppa lite och lillen ville gå på bio i närheten av Ikea. Helgens barnfilm blev Rango.

[youtube=k-OOfW6wWyQ]

Ja, det var helgen det i korta drag. Lite för trött för att skriva så mycket. Var en rätt trevlig helg med alla komponenter man behöver i sin tillvaro. Så man ska inte klaga. Hoppas alla mina läsare också haft det lika trevligt! Imorgon kommer det svida ännu mer i ytterligare ökningar i repsen…:p

Det var en trevlig helg du redovisade, god mat, film och träning precis som det ska vara.

Ser att det är högreps på gång, hur högt går du i repsen som mest?

Tycker också det där ser ut som en riktigt lyckad helg! Att byta tjänster är klart underskattat, god mat mot en avkopplande massage låter som ett bra byte för båda parter :up:

Gober wrote:
    Det var en trevlig helg du redovisade, god mat, film och träning precis som det ska vara.

Ser att det är högreps på gång, hur högt går du i repsen som mest?

Ja, och det viktigaste barn sedan lite kvinnligt sällskap också. Jag går upp till mitt max denna vecka och det är 20 reps.

Tommy Ivarsson wrote:
    Tycker också det där ser ut som en riktigt lyckad helg! Att byta tjänster är klart underskattat, god mat mot en avkopplande massage låter som ett bra byte för båda parter

En helt klart lyckad helg som var nästan fulländad! För det mesta får jag stå både för mat och massage toffel som man är. Men när man känt personen i fråga en längre tid så förhandlar man lite.

Syrran var och hälsade på idag. Frågade om det flyttat in någon tjej här. För det låg tjejprylar i badrummet och lite överallt. Har upptäckt att många av mina tjejkompisar har en viss förmåga att glömma allt möjligt här och då menar jag verkligen ALLT möjligt:D!

Idag fick man sova som en stock. Hela sängen för mig själv då även lillen är hos sin mamma. Det blir lite tight om man sover mer än 2 nämligen även om jag har 180×200. Men då jag gillar att ha lite utrymme för min lilla nätta kropp så då blir det trångt ibland när andra sover här och lillen med. Men inatt kunde jag rulla runt i hela sängen hur mycket som helst:up:!

Bröst:

Bänkpress: 1×15 stången, 1×20, 50kg, 1×6, 110kg, 1×20, 60kg (för lätt).
    Lutandes hantelpress: 1×20, 22kg, 1×6, 42kg, 1×20, 22kg.
    Hantelflyes: 1x20kg, 12kg, 1×6, 25kg, 1×20, 12kg (för lätt).

Mage:

3 övningar, 3 set per övning och 20 reps.

Högt tempo. Brände lite grann som omväxling. Som ni ser slänger jag även in ett set med 6 reps i varje övning för att aktivera både de vita och röda muskelcellerna. Inte så många som gör detta men jag känner mig bekväm i detta då jag anser att man bör komma åt så mycket man kan för att bygga tjocklek och kvalité. Då många som ser ut som berg offseason och ser ut som pinnar på scenen och alltid kör tungt året om. Ni förstår min poäng. Med lite mer eftertanke vad som verkligen ger resultat istället för att träna sitt ego ger alltid i längden det man efterlängtar!

En liten bild på min feta PWO måltid också. Nu blir det entrecoté med vitlökssmör och någon kolhydratskälla samt lite grönsaker för den goda saken skull:whistle:

Härlig dag med solsken och plusgrader. Folk åt semlor vart man än kom. Men då jag inte gillar så mycket semlor så blev det inte en enda. Har träningsvärk i hela kroppen. Den undrar förmodligen vad jag har sysslat med på sistone. Hålla på med massor av fjollträning istället för den tunga vanliga vikträningen (nåja, tung och tung). Förra gången jag höll på med detta gick jag upp i 2 v perioder. Men denna gång kör jag i 1 v steg. Mera chock mera smärta:P!

Rygg:

Marklyft: 1×20, stången, 1×20, 60kg, 1×6, 180kg, 1×20, 100kg.
    Latsdrag: 1×20, 60kg, 1×6, 85kg, 1×20, 50kg.
    Sittandes rodd: 1×20, 60kg, 1×6, 85kg, 1×20, 50kg.
    Pullover med rep: 1×20, 30kg, 1×6, 70 (för lätt), 1×20, 40kg.

Högt tempo. Wow, säger jag bara. Vilket discopass med liten touch av Biffens favoritkrydda, SMÄRTA[/b]!!! 6:an i marklyften fick mig att se stjärnor och världen började gunga lite. Inte de snyggaste reps jag gjort men för litet tag sedan maxade jag på 180kg. Så styrkan går uppåt fast man konsumerat en del alkohol, lite sömn och kosten varit lite si och så. Sedan köra 20 reps på det fick mig att börja må lite smått illa. Efter det var det bara att dunka på så hjärtat satt i halsgropen. Junioren hängde på rätt bra stackarn:D. När sista setet var gjort i pullovern gick man omkring som om man hade 2 kylskåp under armarna. Helt sjukt grymt tryck och latsen kändes som om de växt till den dubbla storleken! Jag tittade även efter den närmaste papperskorgen om jag skulle vara tvungen att spy. Ville bara sitta ett tag och återfå min mentala och fysiska balans igen.

Det är sådana här pass som är minnesvärda och som alltid kommer vara en hörnsten i min träning. Att våga och kunna ta sin kropp till den nivå av smärta och utmattning som majoriteten inte ens har lust att läsa om. Det är den typ av vikträning som får en att leva och vandra omkring resten av dygnet som en pingvin. Men med den sköna vetskapen att man gett allt i gymmet och illamåendet är bara ett tecken på att man är inte mer än människa som just piskat skiten ur en själv!

Blev tvungen att gå tillbaks till thaien då jag glömt mobilen där och när jag svarade i deras telefon så var det ägarinnan som ringde då hon gått hem för dagen. Bad mig hjälpa till på restaurangen då hon som sagt var gick hem. Drog i mig lite mat och en iskall (jag tyckte jag förtjänade den) och sedan kämpa lite.

Har även fått varit psykolog åt min kompis igen. Varför ska tjejer alltid gråta så mycket? I flera timmar kan de små liven hålla på:cry:. Deras väninnor säger att de aldrig brukar gråta men tydligen när de är med mig eller pratar med en så väller tårarna fram ohämmat. Tur att man är en tålamodig lyssnare som försöker ge dem råd så gott jag kan. Jag försöker även bygga upp en stor bröstkorg där de kan stillsamt gråta ut sina tårar över och ligga mjukt….

Skönt att det är någon mer än jag som bannar semlorna! Gillar inte heller semlor så där jättemycket så jag köper hellre något annat som är godare :)

Hoppade du direkt från 60kg till 180kg i marklyften? ;) Men bra lyft iaf, 180kg är en respektabel vikt!

Ser att du har samma uppgift som jag hos damerna, agera bollplank och klagomur vid behov. Det är intressant som fan att lyssna på allt men samtidigt passa sig för att inte dras ner i skiten!

Tommy Ivarsson wrote:
    Hoppade du direkt från 60kg till 180kg i marklyften? ;) Men bra lyft iaf, 180kg är en respektabel vikt!

Ser att du har samma uppgift som jag hos damerna, agera bollplank och klagomur vid behov. Det är intressant som fan att lyssna på allt men samtidigt passa sig för att inte dras ner i skiten!

Jag gjorde ju det och inte det mest genomtänkta jag gjort i mina dagar:nono:! Har haft lite märklig gång igår och idag. Visste redan igår att det skulle bli en tur till thaimassagen. Som tur var kunde jag slå två flugor i en smäll då tvättstugan ligger precis bredvid. Så medans tvätten blev klar tog jag mig en helande massage. Hon är rätt duktig unga tjejen som jag använder mig av. Önskade nästan att man tog 2 tim.

Verkar som vi både bejakar våra känsliga sidor och det täcka könet anförtror sig till oss ja. Blir väl så om man har alltid haft många tjej-kompisar sedan barnsben. Man har lärt sig hur de ”pratar”. Intressant ibland men oftast är det samma visa. Men man lär sig hela tiden och kan ta tillvara det med sin partner eller i jakten på hon med stort H. Kommunikationen blir mera avslappnad och personen känner sig trygg utan några måsten. Sedan är det vilket intryck man ger också förmodligen.

Jo, man ska lite tillförsikt till det de små liven säger. Oftast blir det ju vinklat men det gäller generellt sett båda könen…

Ja som sagt var fick jag vackert lida lite av min stora hopp till 180kg från 60kg i marklyften. Varit stel som en flaggstång men det har blivt mycket bättre efter massagen. Annars härligt tryck och träningsvärk i hela kroppen. Det är sista veckan då jag går högt för sedan blir det superset nästa vecka. Lika bra att glida på den ökade muskelkonditionen och när man ändå har flåset uppe fortsätta rida på den vågen. Men repsantalet kommer gå ner till förmodligen 10 reps per set.

Planeringen som kommer och varit är väl genomtänkt för mina fortsatta mål. Jag fortsätter finslipa på de tidigare framgångarna sedan jag satte igång igen i gymmet. Utveclkingskurvan har varit spikrak uppåt. Ingen överträning fast man tränat stenhårt då jag noggrant dragit ner på volymen när det var tid och ökat vilodagarna. Ärligt talat vem fasen blir övertränad nu för tiden med all information vi har tillhanda? Det är något man blev när man var tonåring och internet inte ens fanns. Då man i sin naiva tillvaro trodde att mer alltid är bättre:p!

Jag skulle med all säkerhet utvecklats mer efter tävling om jag inte festat och hållt mig strikt på alla punkter. Men det kändes helt ok att inte vara optimal och njuta lite av livet efter tävling. När man också har andra planer och mål i livet förutom att bara bli grov så blir det inte alltid så som man vill. Denna sport kräver verkligen full fokus om man ska utvecklas maximalt. Det är både tidskrävande, egocentriskt och kostsamt. Att verkligen lära känna sig kropp till sista dna:t är inget man lär sig över en natt. Många tror fortfarandes att man kan läsa sig till det. Men man måste ”känna” sig för. Hur man utvecklar denna egenskap som egentligen inte är svårare än att känna efter när du är hungrig eller törstig. Naturliga behov som sagt var. Men som verkar helt omöjligt för vissa att lära sig är att man måste sluta vara fördomsfull!

För att fylla ett glas med något nytt måste man först tömma ut det gamla som glaset var fyllt av. Lite som olja och vatten. Det kommer skära sig. När man nollställt sitt sinne och är redo att verkligen ta in det som är rätt och lyssna på sina intuitioner. Har du någonsin gått in i gymmet en vecka och bara tränat? Utan något schema där reps, set och övning stått? Bara ätit en vecka utan att räkna kcal, protein, fett och kolhydrater? Det skulle förmodligen rubba din tillvaro rätt kraftigt att tappa kontrollen. Hur skulle det gå månntro? Skulle du lyckas göra framsteg om du skulle göra detta låt oss säga en månad eller två? Enbart genom att lyssna på ditt inre. Bara känna, vara och göra rätt.

Naturligtvis kräver detta några år bakom sig i gymmet och viss insikt i kost. Men efter 3 år i gymmet bör du klara detta. Prova gärna så får du se. Är du fast i kontrollbehovet eller vågar du lita på dig själv?!

The greatest efforts in sports came when the mind is as still as a glass lake.

Timothy Gallwey

Lite småseg idag samt att vädret gjorde att jag fick lite huvudvärk. Hade ingen lust egentligen att träna med även quadsen måste få sitt…

Quads:

Benpress:
    1×20, 150kg, 1×20, 200kg, 1×6, 400kg, 1×20, 200kg.
    Benspark: 1×20, 20kg, 1×6, 80kg, 2×20, 20kg.

Vader:

Vadpress i benpressen: 1×20, 150kg, 1×6, 300kg, 1×20, 200kg.
    Sittandes vadpress: 1×20, 20kg, 1×6, 65kg, 1×20, 20kg.
    Ståendes vadpress: 1×20, 50kg, 1×6, 130kg, 1×20, 40kg.

Högt till rasande högt tempo. Ville mest bara få passet avklarat. Så jag gick inte ut så hårt direkt på benen. Sedan ville junioren äta Som tam (papayasallad). Så det var bara att ta sig till thaien. Slängde också i mig lite mat medans man ändå var där. Junioren tyckte jag åt rätt mycket. 2 skålar med ris, 2 fiskar och som tam. Men jag åt inte så mycket till lunch och min mage var hungrig ju:o!

Lite bilder på några av gårdagens måltider och middagen efter gymmet idag…

Fredagen laddade jag med lite lunch för en sann byggare med kycklingfilé kokonötsmjölk. Just den lunchrätten är rätt smaklös så jag pimpade upp den lite med koriander, fisksås, chili etc. Då vart den den riktigt god faktiskt!

[img=http://img5.imageshack.us/img5/8527/201103117391.jpg]Sedan iväg till gymmet med servitrisen för lite hamstrings och axlar…Axlar:

Baksida axlar i maskin: 1×20, 25kg, 1×6, 65kg, 1×20, 25kg.
    Axelpress i maskin: 1×20, 30kg, 1×6, 60kg, 1×20, 30kg.
    Hantellyft åt sidan: 1×20, 7kg, 1×6, 22kg, 1×20, 7kg.
    Shrugs i maskin: 1×20, 20kg, 1×6, 50kg, 1×20, 20kg.

Hamstrings:

Sittandes lårcurl: 1×20, 30kg, 1×6, 60kg, 1×20, 30kg.
    Raka mark: 1×20, 50kg, 1×6, 110kg, 1×20, 60kg.
    Liggandes lårcurl: 1×20, 30kg, 1×6, 50kg, 1×20, 30kg.

Högt tempo fast man hade nybörjarsällskap. Hon klagade lite under passet mem jag gav henne bara den arga coachblicken. Annars kämpade hon på ovanligt bra. Men hade förstås inget val, hehe!

Blev lugnt resten av kvällen och en middag hemma med 600g fläskkarré, papayasallad och lite ris.

[img=http://img863.imageshack.us/img863/1037/201103117441.jpg]Lördagen blev som den blev. Hade planerat en väldigt lugn lördag. Tjejerna ville äta Dim sum på eftermiddagen så vi tog oss in till kina-stället. Jag är inte så värst förtjust i Dim sum då jag tycker det är rätt smaklöst. Men är man med thai så försvinner all sambal olek och chilisåser på bordet! Det blev gigantiskt med mat de beställde in. Säkert runt 10 olika rätter i dubbel uppsättning. Blev proppmätt i flera timmar. Orkade inte ta bilder på maten då den var så ful….[img=http://img858.imageshack.us/img858/4580/201103127471.jpg]Resten av kvällen var planerad att titta på min kompis nya 3D tv på film och lite matlagning då han hade sin dotter. Vi skulle bara till thaien en snabbis och lämna nya menyer. Ville bara ta en öl innan jag skulle åka ut till honom också. När man väl kom dit så satt min lilla thaipuma där som jag berättat om tidigare (som var med på karaoke) och åt middag med en gemensam kompis. Hon skulle till jobbet efter maten men ville ta ett glas vin när jag kom. Kom in på många djupa ämnen idag för en gångs skull innan hon blev lite rund under fötterna. Blev lite senare även min nya favorit-rätt, räkor med thaikryddor![img=http://img849.imageshack.us/img849/8616/201103127561.jpg]För att sammanfatta det kort. Lilla puman kom inte till jobbet. Jag kom inte iväg till min polare och det vart inte ”bara” en öl…..

Infogar en liten fin bild på henne som jag tyckte var rätt sexig med lite mindre kläder än den tidigare. Inte riktigt min typ av kropp med alldeles för stora bröst. Men trevlig bild dock….[img=http://img641.imageshack.us/img641/8987/jpooldance.jpg]Idag får man samla ihop nya krafter inför nästa veckas träning. Nu går jag över till superset. Ska bli skönt att gå ner i reps även om det hade sin charm stundtals med högreps också! Hoppas mina läsare haft en lika bra helg också och laddar inför nästa steg mot era drömmar!

Jag är klart nöjd med min helg, men din helg verkar ha varit storslagen! :emo-thumb

Du har utan tvekan den färggladaste journalen på hela forumet och jag blir alltid lika glad när jag går in här och läser.. :)

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.