- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 augusti, 2007 at 23:26 #81065Anonym anvandareMember25 augusti, 2007 at 23:26 #739726Anonym anvandareMember
Hej alla träningsfantomer!
Kör lite på en annorlunda bana här och unnar er en träningsdagbok av blandad sort
Har självklart styrketräning som stort intresse men tränar också Judo och fotboll väldigt regelbundet. (Tom lite bjj och sw när tid finns till).
Har surfat runt och kollat på andras journaler en lång tid nu och känner att jag behöver en extra skjuts nu när motivationen börjar dala när det gäller min så långsamt så långsamt pågående deff.
Tävlar nämligen i Judo och känner att jag är lite för kort för att tävla i de viktklasser jag skulle behöva ställa upp i med min dagsvikt, som ligger på cirkus 95 halvfeta kilon.
Har dock haft ett uppehåll från tävlandet för att rehabilitera min axel som pajade för 2 år sedan, det var då jag hittade min väg till gymet, sedan dess har jag varit stammis Men nu så är det dags igen! TjohoSnabb bakgrundsinfo:
tränat judo i 15 år.
Styrketränat i snart 2 år.
Fotboll i en dryga 10 år.Längd: 175 cm
Vikt : cirkus 95kgBorde kanske dra till med några styrkestats också eftersom jag har en känsla av att det kommer efterfrågas sen ändå.
Bänk: etta på 125kg
Böj: sexa på 200kg ( ass to the grass läste jag någon som skrev )
Mark: etta på 235kghar aldrig maxat i böjen riktigt då jag känner att mitt vänstra knä gnäller smått när jag kommer upp i lite högre vikter.
Nu har jag knappat på rätt ordentligt och har faktiskt ingen koll på om det är något jag kanske har glömt eller bara låtit bli att skriva upp, är trots allt mitt i en pågående förkylning så huvudet är inte riktigt med hela tiden
Ajuste! Kanske borde ha ett par konkreta mål med träningen också?
Nää, det är juh för dom seriösa !Eftersom jag gått ner från 105 smällfeta kilon till 95 småfeta sedan mars månad och jag känner att det nu börjar stagnera lite, till stor del pga att motivationen börjat dala så vill jag pressa ner mig själv några kilon till.
har märkt att man har alltid mer att ta av än man tror så jag tror att tävla i
-81kg på sm i april månad nästa år inte är en omöjlighet. Så säg 14 kg på vad blir det nu 1 2 3… 7 månader inte är värre än mt Everest, k2 kanske men inte högre eller svårare än det
Om jag smider planer på att tävla i BB eller AF någon gång långt in i framtiden är någonting som jag kan planera för sen.
Ajah, gl and hf på mig själv, försöker uppa så ofta jag bara kan och orkar.På återskrivande. Jari
26 augusti, 2007 at 23:25 #739727Anonym anvandareMemberDet är inte roligt att vara sjuk!
Har varit hemma hela dagen och grymtat för mig själv om min förkylning.
Inte lätt att hålla sig hemma från träningen men vill man bli bättre så får man ha lite självkontrollInget mer att rapportera, hoppas på bättre väder imorgon!
27 augusti, 2007 at 23:23 #739728Anonym anvandareMemberHade en rätt lugn dag på jobbet idag och var iväg och körde ett lugnt pass på judon på kvällen. Kände att jag verkligen behövde skämma bort mig själv så var iväg och köpte lite chips och choklad så man kan somna gott sen .
Tänkte passa på att bidra med en ryggbild som jag klickade av för ett par dagar sedan när jag hade det lite tråkigt hemma.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.