Daniels Tävlingssatsning 2010

Home Forums Dagböcker Daniels Tävlingssatsning 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 65 total)
  • Author

Kör på mannen! Vaskulär, bra separationer i benen redan nu. Det bådar gott med 8 veckor kvar som Albin nämner. Denna gång kommer du lätt vara i bättre form kanske bara på 1 kg lättare än sista tävlingsvikten? Sedan kan du ju alltid dela med dig av dina feta pecs till mig också…..

biffen669 wrote:
    Kör på mannen! Vaskulär, bra separationer i benen redan nu. Det bådar gott med 8 veckor kvar som Albin nämner. Denna gång kommer du lätt vara i bättre form kanske bara på 1 kg lättare än sista tävlingsvikten? Sedan kan du ju alltid dela med dig av dina feta pecs till mig också…..

..kan du dela med dig lite av dina armar då..;)..få se som sagt om jag hinner..har lite andra grejer på g innan jul här..

Ok ska försöka ge järnet nu..kommer utvärdera från v till v ..måste lägga på ett kol nu om jag ska hinna..

ca 8 v kvar då..

idag ca 80 min på stepp maskinen..samt ca 30 min prommenad..
    inte mycket till mat nu..kommer dra ner rejält..nolla kolhydraterna och minska fettet

Satsar på hamna under 80 innan 25 okt dvs ca 81 kg nu och ca 79.x kg om en vecka..kommer skriva morgonvikt varje dag.

DanielT wrote:
    Ok ska försöka ge järnet nu..kommer utvärdera från v till v ..måste lägga på ett kol nu om jag ska hinna..

ca 8 v kvar då..

idag ca 80 min på stepp maskinen..samt ca 30 min prommenad..
    inte mycket till mat nu..kommer dra ner rejält..nolla kolhydraterna och minska fettet

Satsar på hamna under 80 innan 25 okt dvs ca 81 kg nu och ca 79.x kg om en vecka..kommer skriva morgonvikt varje dag.

Det glädjer många av läsarna ska du veta! Lycka till och jag hoppas du kommer upp på scenen. Jag kommer naturligtvis bistå dig backstage om du behöver eller har några funderingar….

biffen669 wrote:
    Det glädjer många av läsarna ska du veta! Lycka till och jag hoppas du kommer upp på scenen. Jag kommer naturligtvis bistå dig backstage om du behöver eller har några funderingar….

Låter bra undrar bara vilka mer läsare än bara du..:emo-thumb

Cardio dag.

1 h på tramp maskinen
    1 h prommenad.

Mat intag aldelles för lågt för att våga skriva här.. skulle nog få alla kostexperter på mig om jag skrev hur lågt jag gick idag..Imorgon blir det ännu lägre men utan cardio.

Morgonvikt 81.2 kg
    Kvällsvikt 81.2 kg

Morgonvikt : 80.2 kg

kommer nog hinna med mitt mål innan veckan är slut.(att komma ner under 80 denna v).

ca 80 kg..

Tjuvläst här nu i tre dagar! Ser riktigt bra ut. Bra separationer i låren, bra vidd på ryggen med.

Ger du det här några tuffa dietveckor kommer det troligtvis bli riktigt bra! Kör på bara. :up:

DanielT wrote:
    ca 80 kg..

Av bilderna att döma ser du vara i samma form som du tävlade sist i. Så med din ökade cardio kommer detta inte vara något problem! Varför ser alla ut vara i bättre form än vad jag är i…..:(

Tommy Ivarsson wrote:
    Tjuvläst här nu i tre dagar! Ser riktigt bra ut. Bra separationer i låren, bra vidd på ryggen med.

Ger du det här några tuffa dietveckor kommer det troligtvis bli riktigt bra! Kör på bara. :up:

Tack där Tommy!.Några tuffa dietveckor kommer det blir…men har aldrig känt mig så motiverad som nu att göra det bättre än förra året. Men det känns som kroppen har svarat lite bättre på min diet i år o då har jag inte lagt någon cardio alls innan nyligen, har mest halvdietat i några veckor utan cardio. Synd att man bestämde sig rätt sent i år att tävla till slut gillar inte snabblösningar utan är mer för planering men men det är bara gilla läget just nu..

biffen669 wrote:
    Av bilderna att döma ser du vara i samma form som du tävlade sist i. Så med din ökade cardio kommer detta inte vara något problem! Varför ser alla ut vara i bättre form än vad jag är i…..:(

Kroppen känns rätt annorlunda nu som om den inte strejkar lika mycket som förra året bla sen vågar jag inte påstå att jag kanske lagt på mig lite muskler sen sist men jag hoppas ju på det.

Tycker nog så om alla som postar formbilder att de alltid är bättre form än en själv..:(

..Kanske har legat för lågt på kalorierna rasar i vikt just nu eller så är det allt vatten o glykogen som rinner av en.

Överkropp
    Rygg : Latsdrag, sittande rodd (i maskin) , chins med vikt
    Bröst: Hantelpress , Lutande bänkpress i smith
    Axlar: Hantelpress
    Triceps: frensh press.

Lågvolym..

Cardio 35 min efter styrketräningen

60 min cardio under dagen.

Kost

Ugnstekt kycklingfile 300 g (färdigstekt)
    Kvarg (Milbona) 500 g
    Kvarg (Milbona) 250 g
    Lövbiff 200 g
    Ris Kokt 200 g
    ca 500 g broccoli
    lite blåbär till kvargen..(lyxar lite eftersom det är min födelsedag)

Protein 221.7 g
    fett 18.1 g
    kolhydrater:82.5 g
    ca 1400 kcal

Det ser grymt bra ut Daniel!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.