Jag har tagit ett tråkigt beslut att ställa in min tävlingssatsning i år. Detta på grund av att det är helt enkelt för dyrt! För en stockholmare som ska ner till Götet blir resa + hotel + färg + levnad lite för mycket för min ekonomi som har familj och räkningar att betala + det är jul snart.
Tråkigt då allt har gått bra med dieten och träningen känner mig i bättre form än någonsin men tävling är bara en hobby som tyvärr kostar alldeles för mycket pengar. Tackar biffen669 för att ställt upp för mig och kommit med råd och varit engagerad för min skull och önskar honom lycka till i DC och Lucia.
Sheisse va tråkigt!
Ja visst är det tråkigt!
Resa Tur o retur ca: 1000 kr
Övernattning: 1000 kr
Färg: 1000 kr
Leva: 500 kr
Inregisteringsavgift: ca 500 kr
ca : 4000 kr ???
Ska det vara så dyrt att tävla?? :nono:
Sjukt tråkigt, speciellt med all uppladning som krævs…
Du kan inte samåka med några ned? (120mil/4 = ~300-400) + sova hos någon væn i GBG? (Jag har tyværr fyllt mina platsen, från GBG sjælv med bor i Oslo nu). Færgen kan du lægga sjælv med lite hjælp och således bara stå før sjælva færgen?
Tævlar sjælv før førsta gången så har inte 100% koll på allt som skall till, men tycker det ær otroligt tråkigt att du skall missa denna chans då du bara ær 16 dagar från målet!!
Mvh
Olof
Edit: Att dømma av bilderna har du en fysik som påminner extremt mycket om min egen, en bra vidd och bra armar, tycker definitivt du skall øvervæga tævlandet! Vad tævlar du i før klass isåfall?
lite ledsen faktiskt att jag inte kunde ställa upp men bjuder på en lite bild ..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY