David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,361 through 3,375 (of 3,887 total)
  • Author

me wanna dance too :(

[youtube=cTC_YPDQKKg]

[youtube=7aOKSPK4pAQ]

Körde en riktig grym rygg pass idag och lite baksida axlar imorgon är det mage och vader !

30 min intervaller :emo-thumb

en sen armpass blir det :(

Inlede morgonen med cardio 30 min 10 st 1 min intervaller !!!! Hur jävla jobbigt som helst fyyyyyyyyyyyyyyyyyfääääääääääääääääääään

nus ka jag jobba och bära mer tegel :/

för övrigt bröt jag en nagel igår medans jag bar typ 600 st tegel *buhuuuuu*

Igår körde jag rygg och baksida axlar lite lätt kändes riktig bra med tanke på att jag jobbade hela dagen ute med killarna .

Idag blir det mage och vader senare ikväll och det blir till att bära mer tegel

Att bära tegel en hel dag är underskattad form av fettförbränning :)

SethRonland wrote:
    Att bära tegel en hel dag är underskattad form av fettförbränning :)

Så sant Seth jobbigt är det också :(

Igår körde jag mage och vader efter jobbet . Höll på med tegel nästan och annat hela dagen . Jobbigt för ryggen :(

Idag körde jag intervaller 30 min blev 10 st på cykel och fyfan snacka om mjölksyra;)

Idag blir det biceps och triceps tidigt och ska vila på soffan ikväll.
    David är och tattuerar sig och hans gadd blir klar idag FINALLY:p

Nu har du ju tränat ryggen i flera dagar, så nu får du allt vara med i marklyftsutmaningen också :)

Tjena Vanessa!

Hörde av Sashli att ni ska till MTGP i helgen. Ses på söndag isåfall, jag ska dit och heja på Sashli nämligen :kicking:

P.S: Du känner igen mig som en av de längsta och mest otränade tjejerna på mässan, hehehe … :D

Baboom wrote:
    Nu har du ju tränat ryggen i flera dagar, så nu får du allt vara med i marklyftsutmaningen också :)

Det ska jag nog testa ;)

Erasmusina wrote:
    Tjena Vanessa!

Hörde av Sashli att ni ska till MTGP i helgen. Ses på söndag isåfall, jag ska dit och heja på Sashli nämligen :kicking:

P.S: Du känner igen mig som en av de längsta och mest otränade tjejerna på mässan, hehehe … :D

Jätte skoj att ha träffat dig tjejen .

Godmorgon Folks

Vilken helg det var och riktig kul att se en så bra starfält i bodyfitness och herrenas byggning. Helvete va killarva var STORA .

I lördags körde jag morgon promenad 60 min vädret var riktig !
    Vi hämtade upp Johan och Sofia och vi begav oss till Västerås .

Jag han köra ben innan finalen :D

Hade en mysig helg me min man och på lördag kväll vilade vi på hotell rummet och bara kunde njuta av att få vara utan några måsten .

Söndag körde jag morgon promenad 60 min i västerås och vädret var mindre kul men det var skönt att få komma ut .

Imorse körde jag 30 min intervaller och det kändes mindre kul :D

Ikväll är det bröst !!!

Fritiof Gure wrote:
    Kan du inte skriva ner ditt kostschema Vanessa? Skulle vara kul att se. :)

Hehehhe en massa burger king :P

Viewing 15 posts - 3,361 through 3,375 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.