- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2008 at 02:18 #674349Anonym anvandareMember
Nämen snusk Pelle:p
10 april, 2008 at 07:38 #674350Anonym anvandareMemberDet där såg ut äck äck
Ja ja Hur som morgon promenad igår samt vader och mage och 12 min cardio .
Riktig bra pass igår och imorse var det 30 min intervall bohoooooo min cykel dog mitt i och det var bara att forsätta madrömen på löpbandet
Som tur är kommer min nya cykel imorgon YES!!!!!
10 april, 2008 at 20:02 #674351Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Haha, fy fan va vidrigt!Ja, men det skulle ner.
melancoolio wrote:Haha. Jävla hardcore i journalen nu. TrÖÖÖÖÖÖÖÖÖckkk!Kul att ses i helgen!
Tröööck i kistan!
Ja det det var kul, det var länge sedan vi sågs. Det får bli nåt träningspass snart!
Exhale Freddan wrote:Nämen snusk Pelle:pJag höll för näsan, blundade och tänkte på princesstårta:P
10 april, 2008 at 20:14 #674352Anonym anvandareMemberVanni biceps! Hon körde 42 kg inkl stången i EZ, drop till 22 och det var bra pump!
:up:11 april, 2008 at 09:02 #674353Anonym anvandareMemberDå har man kört 60 min cardio ute i det friska luften kl 6 imorse riktig skönt och min vännina höll en tempo som hette duga för en kort tjej som mig . Blev många upopförs backar som var LÅNGA höll på dö och mjölksyran i benen var inte direkt skönt :p
Idag är det axlar och jag ser fram emot passet .
Ni får en bild av en video som jag och Petra medverkar i som kommer upp ikväll .
[img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild159.jpg]11 april, 2008 at 09:12 #674354Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Då har man kört 60 min cardio ute i det friska luften kl 6 imorse riktig skönt och min vännina höll en tempo som hette duga för en kort tjej som mig . Blev många upopförs backar som var LÅNGA höll på dö och mjölksyran i benen var inte direkt skönt :pIdag är det axlar och jag ser fram emot passet .
Ni får en bild av en video som jag och Petra medverkar i som kommer upp ikväll .
[img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild159.jpg]TJOCKISAR:p
11 april, 2008 at 20:29 #674355Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:TJOCKISAR:pVaddå tjockisar jag ser bara två vackra smala damer
11 april, 2008 at 20:40 #674356Anonym anvandareMemberJa folks så var det freadg idag och jag är riktig trött kan jag säga .
Körde axlar med min man och det gick riktig bra . körde massa övningar med drop set och det sved ordentligt. Trött som en mumin efter passet och som tur är har vi massage maskiner på gymet i skogås så det blev till att få lite massage i några minuter.Det som är kul med gymet är att dom är så glada när vi kommer känns riktig kul . Hela personal kåren är på body for life :emo-thumb de kör på och det ska bli skoj att följa deras framsteg
Jag är nöjd med min vecka och nu till helgen kommer det bli ännu godare med min gourme mat
Här kommer ideon som var utlovat . Vill bara säga att först höll jag på få panik när jag skulle sätta på sumo dräkten . Jag har svårt för nä det är trångt och den var tungt . Både jag och Petra skrattade så vi knappt kunde se varandra. skrattade så mkt att jag höll nästan på att pinka ner mig :p Hur som enjoy
[youtube=xw3iF7yHPxY]
12 april, 2008 at 10:03 #674357Anonym anvandareMemberJa då harman hunnit gå morgon promenad och ätit frukost samt bada Neo . Gick ut tidigt och nu ska jag nog vila en stund innan det blir dags för ben .
Vila kan man nästan skratta åt när just nu i denna skrivandes tund har jag 6 barn hemma hos mig herr David sover fortfarande Fem minuter till och jag skickar samtliga ut !!
12 april, 2008 at 10:23 #674358Anonym anvandareMemberHelt rätt!
Barn ska vara ute och leka och mannen ska alltid få sin skönhetsömn
12 april, 2008 at 12:44 #674359Anonym anvandareMemberFan va kul, jag vill också sumobrottas
13 april, 2008 at 09:41 #674360Anonym anvandareMemberLina wrote:Fan va kul, jag vill också sumobrottasJa det är ngt man bör prova. Det är så kul men samtidigt jobbigt.
14 april, 2008 at 13:27 #674361Anonym anvandareMemberIgår morse gick jag 90 min och på kvällen körde jag 30 min intervaller på cykel i solna .
Gårdagen var mysig vi spenderade tid med barnen och dom hade en lyckad dag . Tog dom till barnplaneten i Heron city där dom lekte i några timmar . Ludvig var med oss och Martins dag var räddad kan man säga
Idag var det ingen cardio men ikväll ska vi träna bröst i Solna . Längtar verkligen!!! Kommer ta lite bilder om jag hinner .
14 april, 2008 at 21:08 #674362Anonym anvandareMemberJävlar vilken bröst pass vi körde idag
Hantel press 3 set med drop 20 kg -> 15 kg härligt kontakt gjorde ont :emo-thumb
Flyes 3 set med drop 15 kg -> 10 så nöjd
Pecdec maskin liknande 😮 3 set med drop
körde 6 set axlar
15 april, 2008 at 19:12 #674363Anonym anvandareMemberVem f.n är stålmannen????:what: …DU är grym tjejen och du imponerar stoort på mig:up:
SUPERWOMAN[/b]
David måste vara trygg som har dig vid sin sida!!!
Fortsätt i samma spår!!!!!!!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.