- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juli, 2008 at 23:19 #674574Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Vanni: Formen börjar se väldigt bra ut! Vilken skillnad i ansiktet dessutom :emo-thumb
Ja skojar du ansiktet blir helt kantigt och spinkig hur ska det sluta
Tack Calle ska ni till SM ? Vore skoj att ses lite igen tjöta .10 juli, 2008 at 23:20 #674575Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det blir mest I Farsta, sen hoppar jag runt lite på olika.beror på vart jag får sällis……
HahahaMenar du då sats farsta?
10 juli, 2008 at 23:21 #674576Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Riktigt snyggt! Såg bild i bootytråden också (), ska vi byta vader?
(Häcken var det ju inget fel på heller precis). Dieten har ju verkligen gett resultat, asbra!Hej
Tack så mycket . Jag har piskat vaderna rätt bra sedan december. Ja böj och utfall har gett resultat11 juli, 2008 at 09:56 #674577Anonym anvandareMembersäger bara en sak Vanni, AWSOME , snacka om att bli rippad och hård, så jävla grymt att se denna resa och förändring av din kropp mot målet. Keep it up girl, Du gör det jävligt bra. Hälsa karln din med, ser jävla bitig ut. MVH Cesse
11 juli, 2008 at 11:18 #674578Anonym anvandareMemberStora förändringar på er båda 2:emo-thumb
Jäkla snygg mage du har:)
Hoppas NI mår bra.Kram p11 juli, 2008 at 13:38 #674579Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Curly
Snart ska du börja dieta då kommer du se vad vi andra går igenom
Nä men det är riktig kul att se sina resultat !
vAR BOR DU?Ja,snart e de äntligen min tur å börja skala av fläbbet!! Ha,ha,ha, längtar!
Dock är jag fullt medveten om att de e tufft att deffa, säger inget om det, men ska bli skönt att känna sig lite lättare Har ju lagt på mig 3-4 kg på bulken, å dom kg känns mkt!!
Jag bor i Västerås, världsmetropolen :whistle:(efter stockholm då,hahaha)
Ha de finnemang!
Lyft tungt!!!
11 juli, 2008 at 14:15 #674580Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja skojar du ansiktet blir helt kantigt och spinkig hur ska det sluta
Tack Calle ska ni till SM ? Vore skoj att ses lite igen tjöta .Haha, you tell me. Jag ser riktigt läskig ut när formen börjar infinna sig
Jag vet faktiskt inte, men det är nog inte omöjligt!Ha det gött, och hälsa David!
11 juli, 2008 at 14:28 #674581Anonym anvandareMemberVanniiii! bra tryck, jag är mäkta imponerad!
13 juli, 2008 at 22:15 #674582Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Vanniiii! bra tryck, jag är mäkta imponerad!Tack så mycket
Bloggen är uppdaterad.
14 juli, 2008 at 22:01 #674583Anonym anvandareMemberIdag körde jag morgon cardio och på kvällen en grym bröst pass . Samt lite posering träning hemma.
Bloggen är uppdaterad
16 juli, 2008 at 09:01 #674584Anonym anvandareMemberskön morgon promenad med en granne.
Lade upp en ny video i bloggen16 juli, 2008 at 10:02 #674585Anonym anvandareMemberQueen of the hood everything good . Snacka om förändringar, du har impat stort på mig Vanni, vilken skillnad och vilken jävla form. You go girl. PEACE
16 juli, 2008 at 12:17 #674586Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Queen of the hood everything good . Snacka om förändringar, du har impat stort på mig Vanni, vilken skillnad och vilken jävla form. You go girl. PEACEOm jag ska vara ärlig så är jag förvånad själv:D trodde inte att jag skulle se ut så här LOL . Men tack för ditt stöd det är kul att att få höra sånt.
Hur mår du och tjejen?16 juli, 2008 at 12:19 #674587Anonym anvandareMemberShit Vanni…här har man missat massor…RIIIIIIIIIKTIGT GRYMMA resultat!:emo-thumb
Kan väl säga att jag ligger långt efter…å jag ska vara i form om 12 veckor;) Aouch…stackars mig!
Va roligt det var att se dina bilder…jag har som sagts inte hängt med alls de senaste månaderna…men men, jag har ju hört:P å nu fick jag se oxå…å det syns verkligen att du sköter det här som man ska!
Lycka till Gumman!
PS. Ser ut som att David gjort bra framsteg oxå…antar att det finns ett antal stolta barn i er familj!
16 juli, 2008 at 12:20 #674588Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Om jag ska vara ärlig så är jag förvånad själv:D trodde inte att jag skulle se ut så här LOL . Men tack för ditt stöd det är kul att att få höra sånt.
Hur mår du och tjejen?Ännu bättre, dubbel lycka när det är mer än vad man tror :emo-thumb. Så lite så säger bara vad jag tycker, det är GRYMT. Jag och tjejen mår kalas, hon har dock åkt tillbaka till Spanien nu efter 5 dagar här och fan vad det svider, kärleken är vacker och smärtsam, men vi ses nästa vecka igen, hon är mitt allt, min gåva från gud. Slänger nog upp lite bilder i journalen från veckan. Höres av, keep it up Vanni. Träna idag? För mig är det ben och axlar som gäller.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.