David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,646 through 3,660 (of 3,887 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    Hej tjejen! hur mås det? hoppas allt rullar på bra för dig med dieten osv. HAft en bra helg? Vi hörs. MVh cesse

Tjena
    Jo dieten rullar på bra tycker jag och det är bra och jobbiga stunder som man tar sig igenom. Men resan är mycket intressant och kul . Hur mår du ?

Imponerad av dina framsteg, Vanessish.

Vanessa Frykman wrote:
    Tjena
    Jo dieten rullar på bra tycker jag och det är bra och jobbiga stunder som man tar sig igenom. Men resan är mycket intressant och kul . Hur mår du ?

Vad skönt att det rullar på bra för dig, det glädjer mig mycket. ja resan är väl grym att se men jävligt hård, men ack du är en stark tjej du. Jag är glad, sitter på jobbet och snart är det lugnt, men dock saknar jag min älskling oerhört mycket, men sådan är kärleken, man får vara stark och se positivt att snart är man i varandras armar igen. Sker i veckan? take care. mvh cesse:up:

Jay wrote:
    Imponerad av dina framsteg, Vanessish.

Tack Jay . Hoppas din sommar har varit bra med god mat och roliga stunder med din dotter

Steppen1983 wrote:
    Vad skönt att det rullar på bra för dig, det glädjer mig mycket. ja resan är väl grym att se men jävligt hård, men ack du är en stark tjej du. Jag är glad, sitter på jobbet och snart är det lugnt, men dock saknar jag min älskling oerhört mycket, men sådan är kärleken, man får vara stark och se positivt att snart är man i varandras armar igen. Sker i veckan? take care. mvh cesse

Jo jag vet hur det känns att sakna en jag och David hade en långdistans förhållande under ett helt år när jag var yngre:p man saknade varandra otroligt mycket. När ska du till spanien? På fredag ska vi fira en lite tidigare bröllopsdag 13 år som gifta och planen är att sova på någon hotel i uppsala. På Lördag kl 10 ska vi hämta barnen i änskär dom har varit på läger nu i 10 dagar :( i’m so lonely fy ett liv utan mina barn fy det skulle inte gå . Dock har jag och mannen min haft mycket tid för oss bara . Kollot dom är på firar 30 år så vi kommer vara där hela dagen dock har jag 2 ätardagar så jag kommer inte stanna om dom inte har något gott att bjuda. Sånna dagar kommer tyvärr inte ofta under min diet så man får tavara på dom :D dock kommer jag lyssna på kroppen för förra gången efter midsommar hade jag matbaksmälla som var inte av denna planet :(fysatan

Övar på posering som är svårt men här får du se ryggen som du ser måste jag öva öva öva öva måste få ut latsen bättre . vore skoj att träffas .

Idag körde jag mage vader samt kvälls cardio . Det gick bra trotts att kroppen ville bara vila :p

Fick också benmassage :( och det gjorde ont så in i helvete .

Bloggen är nu uppdateras också .
    Ha en fin kväll den här bruden ska sova nu .

Jag tycker ryggen ser riktigt bra ut!
    Imponerande och fina framsteg med dieten as well.:up:

ojoj vilken skilnad det blivit med ryggen.. drar skinnet ihop sig bra??

Razmeister899 wrote:
    Jag tycker ryggen ser riktigt bra ut!
    Imponerande och fina framsteg med dieten as well.:up:

Tack så mycket jag gör mitt bästa.

StefanSundqvist_ wrote:
    ojoj vilken skilnad det blivit med ryggen.. drar skinnet ihop sig bra??

jajamen allt går som planerat så coach är nöjd 8) och jag förvånad av vad jag ser . Benen har blivit bättre också ska se om jag får en bra bild imorgon bitti .

Vanessa Frykman wrote:
    Tack Jay . Hoppas din sommar har varit bra med god mat och roliga stunder med din dotter

Jo jag vet hur det känns att sakna en jag och David hade en långdistans förhållande under ett helt år när jag var yngre:p man saknade varandra otroligt mycket. När ska du till spanien? På fredag ska vi fira en lite tidigare bröllopsdag 13 år som gifta och planen är att sova på någon hotel i uppsala. På Lördag kl 10 ska vi hämta barnen i änskär dom har varit på läger nu i 10 dagar :( i’m so lonely fy ett liv utan mina barn fy det skulle inte gå . Dock har jag och mannen min haft mycket tid för oss bara . Kollot dom är på firar 30 år så vi kommer vara där hela dagen dock har jag 2 ätardagar så jag kommer inte stanna om dom inte har något gott att bjuda. Sånna dagar kommer tyvärr inte ofta under min diet så man får tavara på dom :D dock kommer jag lyssna på kroppen för förra gången efter midsommar hade jag matbaksmälla som var inte av denna planet :(fysatan

Övar på posering som är svårt men här får du se ryggen som du ser måste jag öva öva öva öva måste få ut latsen bättre . vore skoj att träffas .

Helt MAKALÖS bild, fan så grymt, vilka förändringar VANNI GO GO GO GIRL. Ja men då vet du verkligen hur det är, och jag gnöper över en månad, men det är väl så oavsätt när man älskar någon så mycket, man vill bara ha varandras kärlek och närhet. Förstår att du saknar dina barn, men kan nog också vara gött att ha lite tid för dig själv med karln. OOOO 2 ätardagar, bara fylla på, blir det allt vad du önskar dig eller håller du dig till bara bra mat och mer mängd av den? Ät på och känn trycket flöda. Den 2 september åker jag tillbaka till Spanien, ska bli härligt att vara där ett år till. Ha det bäst vi höres av. MVH cesse

Här händer det gryyymma grejjoR!! Mäkta imonerande :worship:

Själv har jag börjat 1: veckan på deff ,äntligen. Har inte varit såhär svullen någonsin tror jag:o Usch, för bulk,men ack så nödvändigt.

Ha det gött=)

Gumman!

Tänk på at dom kommer att skälla på dig om inte fingerspetsarna är nära benen, lika bra att öva på de med!

//Rose

Vanessa Frykman wrote:

Det här ser ju riktigt bra ut :up: ! När ska du tävla ? :)

hoolge wrote:
    Det här ser ju riktigt bra ut :up: ! När ska du tävla ? :)

Fitness festivalen nu i dec

Okej, lycka till :up:

Curly wrote:
    Här händer det gryyymma grejjoR!! Mäkta imonerande :worship:

Själv har jag börjat 1: veckan på deff ,äntligen. Har inte varit såhär svullen någonsin tror jag:o Usch, för bulk,men ack så nödvändigt.

Ha det gött=)

Jag körde på ordentligt under några år utan cardio och sånt med tungt träning och det har gett resultat . Jag har blivit medlem på ert sajt så jag kommer följa dig

RosieA wrote:
    Gumman!

Tänk på at dom kommer att skälla på dig om inte fingerspetsarna är nära benen, lika bra att öva på de med!

//Rose

Jo jag vet 😮 övar på det också . Svårt det där med poseringen men jag får bra hjälp och på just den bilden ville jag se hur ryggen såg ut när jag fick bra kontakt med latsen. Har haft svårt att få ut dom men börjar se bättre och bättre ut .
    kram på dig.

Viewing 15 posts - 3,646 through 3,660 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.