- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 augusti, 2008 at 13:49 #674634Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:GRYMMA PICS och Kalas bra form Vanni, yo go girl
Thanks bro :emo-thumb tåget rullar vidare nu mot dec
19 augusti, 2008 at 16:00 #674635Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Thanks bro :emo-thumb tåget rullar vidare nu mot decGREAT , hoppas jag en dag kan ha den formen som du har, bara vara hård och disiplinerad, allt går med ett jävla anamma och vilja samt psyke, Strongt tjejen. keep it up, you got my support:up:
19 augusti, 2008 at 20:57 #674636Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:GREAT , hoppas jag en dag kan ha den formen som du har, bara vara hård och disiplinerad, allt går med ett jävla anamma och vilja samt psyke, Strongt tjejen. keep it up, you got my support:up:Tack så mycket. Vill du så kan du :o) simple
bloggen är uppdaterad:p[/b]
19 augusti, 2008 at 22:46 #674637Anonym anvandareMemberNya bilder tagen by Andreaz finns i bloggen nu
[www.vanessafrykman.blogg.se]
[http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/]20 augusti, 2008 at 09:11 #674638Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tack så mycket. Vill du så kan du :o) simplebloggen är uppdaterad:p[/b]
true tjejen, hållt min vikt nu hela sommaren, men vill pressa ned mig så jag blir riktigt fin. du har gjort ett riktigt bra jobb, var stolt, men som du säger allt går med vilja, bara bestämma sig och köra på.
MVH cesse:emo-thumb
20 augusti, 2008 at 21:08 #674639Anonym anvandareMemberDagens morgon cardio pass var min person bästa på cykel körde en timme och det var svettigt värre.
Bloggen uppdaterad.
trevlig kväll och en diet dag över
20 augusti, 2008 at 21:59 #674640Anonym anvandareMemberJag e mållös Vanni Du har en riktigt fin form! Magen och ryggen e nog bäst.
Meeen… det måste väl varit kallt när du tog dessa bilder? brrrr21 augusti, 2008 at 07:37 #674641Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Jag e mållös Vanni Du har en riktigt fin form! Magen och ryggen e nog bäst.
Meeen… det måste väl varit kallt när du tog dessa bilder? brrrrJa det var svin kallt men fokuserade jag så kunde vi ta rätt många bilder sedan fick jag låna en riktig Pimp morgonrock av Andreaz8)
21 augusti, 2008 at 07:37 #674642Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Alltså. Människa hurdan du ser ut?! Jag är ta mig fan helt mållös vilket slitgöra du har gjort Vanessa. Mycket bra sådan göra. Såg bilderna tidigare idag. Hade inte en enda tanke på att det var du i Booty-tråden. Bra jobbat. David har julafton varje dag numera.Tack så mycket 😮
Så här glad är han21 augusti, 2008 at 11:08 #674643Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tack så mycket 😮
Så här glad är hanja och inte undra på, han har ju en grymt vacker kvinna vid sin sida :emo-thumb.
21 augusti, 2008 at 12:33 #674644Anonym anvandareMemberAaaahh, .. jätte fina bilder!
Tänkte fråga om jag får låna dina biceps på Luciapokalen ..
Grymt jobbat!!
21 augusti, 2008 at 21:33 #674645Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Aaaahh, .. jätte fina bilder!Tänkte fråga om jag får låna dina biceps på Luciapokalen ..
Grymt jobbat!!
Men jag behöver dom då också :p Tack Linda
Bloggen är uppdaterad[/b]
21 augusti, 2008 at 21:50 #674646Anonym anvandareMemberAnsluter mig till beundrarskaran. Ser hur bra ut som helst, formen är najs, alltså. Jag önskar dig all lycka till, hoppas det går riktigt bra :up:
22 augusti, 2008 at 20:28 #674647Anonym anvandareMemberPeter Fredriksson wrote:Ansluter mig till beundrarskaran. Ser hur bra ut som helst, formen är najs, alltså. Jag önskar dig all lycka till, hoppas det går riktigt bra :up:Tack så jätte mycket !!!
22 augusti, 2008 at 20:33 #674648Anonym anvandareMemberDieten rullar på och coach har gett mer mat och sänkt cardio vilket är helt otroligt skönt att bara njuta av resten av tiden utan stress.
Maten funkar hur bra som helst och jag slipper känna hunger på dagarna . Jag trodde ärligt att jag skulle bli tok hungrig under diet men min kropp har ställt om sig riktig bra . Ligger inte lågt heller så det är bra och jag ser framsteg i spegeln men inte mkt på vågen . Men det går åt rätt håll .Bloggen är uppdaterad med nya bilder och lite av mina tankar . Tack för alla som följer mig det ger mig extra energi .
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.