- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 augusti, 2008 at 16:51 #674664Anonym anvandareMember
Hej o tack för tipsen om junior!!!
27 augusti, 2008 at 17:03 #674665Anonym anvandareMemberDee wrote:Hääääär har det hänt grejer tjejen!!!! Det är bara grattulera! med en jädrans massa applåder självklart:pop: jag kommer att följa den här tråden nu … fortsätt kämpa!!!Hallå Dee
Jo här har en ordentligt transformation hänt . Har mer bilder i min blogg om du vill se :o) vad har du för planer? Pma annars :up:27 augusti, 2008 at 17:03 #674666Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Hej o tack för tipsen om junior!!!Inga problem ser fram emot flera sådana härliga mms
27 augusti, 2008 at 20:26 #674667Anonym anvandareMemberspinning pass från hell .bloggen uppdaterad. Happy face
28 augusti, 2008 at 21:42 #674668Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Tjejen
Kan man inte skriva till dig i din journal som medlem eller? Ser att du kör på bra och det ska bli skoj att se dig sedan i dec. Kanske får man komma förbi i västerås och köra ett pass.Tack visst var det en tranformation 😮 Hur går din träning?
Två nya bilder i bloggen
Hello hot stuff!!!
Jovissi kan du skriva i min journal, eller inte bokstavligen i min journal, men om du tittar lite längre ner på forumsidan så finns det en del som heter:
Fråga Denicé Där kan man skriva hälsningar frågor å va man vill=)Ja tror det är många som inte vet att man faktisk får skriva där, det är nog lite otydligt. Syrran hajjade inte heller först.
Men skriv GÄRNA:D
Hojta till om du är i V-ås å vill köra ett pass me en liten vekling som jag,hahahhaa!Kram på dig, ha de bra!!!
28 augusti, 2008 at 21:48 #674669Anonym anvandareMemberCurly wrote:Hello hot stuff!!!Jovissi kan du skriva i min journal, eller inte bokstavligen i min journal, men om du tittar lite längre ner på forumsidan så finns det en del som heter:
Fråga Denicé Där kan man skriva hälsningar frågor å va man vill=)Ja tror det är många som inte vet att man faktisk får skriva där, det är nog lite otydligt. Syrran hajjade inte heller först.
Men skriv GÄRNA:D
Hojta till om du är i V-ås å vill köra ett pass me en liten vekling som jag,hahahhaa!Kram på dig, ha de bra!!!
Jaha ok bra att veta för man förstår inte det ju . Ska göra det helt klart. Vi ses annars på SM ju .
Bloggen är nu updated:p
29 augusti, 2008 at 08:57 #674670Anonym anvandareMember5 km imorse på 24:58 i iz proud
29 augusti, 2008 at 14:48 #674671Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jaha ok bra att veta för man förstår inte det ju . Ska göra det helt klart. Vi ses annars på SM ju .Bloggen är nu updated:p
Jaaaaa visst ja ,vi ses på SM:ike:
Ciao!
1 september, 2008 at 12:16 #674672Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tack visst var det en tranformation 😮 Hur går din träning?jotack min träning rullar på normalt. Kosten lämnar en del i övrigt att önska (som vanligt) men eftersom jag nu är tjockare än någonsin kan det väl bara bli bättre
Vanessa Frykman wrote:5 km imorse på 24:58 i iz proudDet var som tusan… riktigt bra tid, vad väger du nu? jag förstår ju varför jag själv inte är så snabb, hoho.
1 september, 2008 at 21:45 #674673Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:jotack min träning rullar på normalt. Kosten lämnar en del i övrigt att önska (som vanligt) men eftersom jag nu är tjockare än någonsin kan det väl bara bli bättreDet var som tusan… riktigt bra tid, vad väger du nu? jag förstår ju varför jag själv inte är så snabb, hoho.
Min lägsta vikti har varit 52,2 kg och nu har vi höjt intaget och sänkt cardio så jag ligger runt 52,8 – 53,3 innan mens mer :whistle:
Löpningen känns skönt nu så jag kör på när det känns bra i kroppen.
Då lär du vara stark nu och kan lägga på dig lite mer massa . Bara kör på tjejen .
Bloggen har uppdaterats nu [/b]
3 september, 2008 at 08:23 #674674Anonym anvandareMember3 cardio fria dagar nu wooohoo så soft dock vill man köra cardio för det är en sån bra start på dagen . Men jag lyssnar på coachen och ser resultaten komma .
dags att dra iväg med barnen .3 september, 2008 at 08:39 #674675Anonym anvandareMemberDeff noja?
3 september, 2008 at 20:01 #674676Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Deff noja?😮 nädå
Dagens pass uppdaterad i bloggen
5 september, 2008 at 22:59 #674677Anonym anvandareMemberDagens pass är nu uppdaterad i bloggen
10 september, 2008 at 10:14 #674678Anonym anvandareMemberMorgon cardio avklarad 1 timme !
Gröten sitter i magen dock tar den slut för fort tycker jag !
Annars rör det sig framåt -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.