David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,751 through 3,765 (of 3,887 total)
  • Author

Här en grym rygg från en grym fru med ett psyke som slår allt. :up:

Ok. Då är 5 veckors dietande samt en ätarhelg avklarade för mig själv!
    Jag började dieta samma dag jag fick reda på att MTGP blev inställd.
    Nu har den ersatts med en ny tävling men nu har jag kämpat så hårt att jag tänker fortsätta till CBB korta klassen på FF -08. Detta blir min första tävling och jag har noll förväntningar förutom att göra det bästa jag kan med vad jag har.

Att jag och Vanni dietar samtidigt har, tro det eller ej, förenklat vårat liv. Vi får också mycket hjälp av vår dotter Jessica som snart är tonåring:)

Min coach är [http://www.personligtranare.net/ Per-Arne Andersson] med hjälp av hans fru Petra Lundin.

Jag är sponsrad av [http://www.styrkadirekt.se styrkadirekt.se]
    & [http://www.haningehalsostudio.se Haninge Hälsostudio]

Jag kommer antagligen inte vara så flitig med uppdateringar och bilder som Vanessa i sin blogg men kommer kanske slänga upp något någon gång då och då om jag orkar.

Kastar in en bild från Lördags morse då jag körde axlar. Benen får ni se en annan gång.

Mvh David

Lycka till båda två! Det var mkt trevligt att träffa er i helgen!:)

David Frykman wrote:
    Här en grym rygg från en grym fru med ett psyke som slår allt. :up:

Ser mycket lovande ut Vanessa och lycka till dig David också i din kamp emot toppformen!

Blir mycket imponerad av vilken vilja och psyke du har att köra på samt formen du redan sitter inne med;)
    Håller tummarna för er båda två för era tävlingsplaner:bb:

Tjenare, när vi pratade i trappen på SM så kom vi ju in på gröten som du gör med kanel och grejer i. Hur mycket tar du av varje sak?
    Mvh Fredrik

Nu är det bara att hålla inne gaserna David och köra ända in i kaklet. Jag kommer stå i bakgrunden och piska på ;)

Tack så jätte mycket.är sjukt taggad nu för att köra på men mest tighta till mig lite till och njuta av dom sista 8 weeks .

Så här glada var jag och Vanessa i baksätet på Andreaz Caddilac på väg till SM:

grov 8)

Aaaah Östling är grym!

…men snubben till höger såg redigt bitig ut också! ;)

redan tappat oceaner av vatten i ansiktet david, sedan en massa fett på kroppen. Börjar bli riktigt snygg ju =)
    Kör hårt båda två!

Exhale Freddan wrote:
    Tjenare, när vi pratade i trappen på SM så kom vi ju in på gröten som du gör med kanel och grejer i. Hur mycket tar du av varje sak?
    Mvh Fredrik

Jag tar så mkt jag gillar av kryddorna men pepparkakskrydda blir en halv tesked det tycker jag räcker. Kanel häller jag bara på . Var det något mer du undrade ?
    Jag har 10 gr kruska kli i min gröt också .

Jonas Lundberg wrote:
    Ser mycket lovande ut Vanessa och lycka till dig David också i din kamp emot toppformen!

Tack jonas
    Jag tycker du ska köra Lucia och -100 denna gång . :emo-thumb

Viewing 15 posts - 3,751 through 3,765 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.