- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 oktober, 2008 at 22:19 #674724Anonym anvandareMember
Körde en grym rygg pass , så skönt med extra energi
har uppdaterad min blogg också !
9 oktober, 2008 at 22:18 #674725Anonym anvandareMemberJa då närmar vi oss Fitness festivalen och formen ska tightas till yttligare men bara lite då den är på plats .
David kör på och det ska bli så kul att uppnå våra mål ihop. All vätskan från helgens njutning kommer vara borta till nästa vecka då vi sänker inte maten och låter vätskan försvinna av sig själv:p
har uppdaterad bloggen och bjuder på en snygg bild tagen av Dessan
12 oktober, 2008 at 01:34 #674726Anonym anvandareMemberDet var inte igår man var här inne och kikade.
Jisses vilka framsteg du gjort, även mannen din !skall bli riktigt intressant att se dig på scenen.
Keep up the good work :emo-thumb
12 oktober, 2008 at 10:20 #674727Anonym anvandareMemberPeter Fredriksson wrote:…men snubben till höger såg redigt bitig ut också!Tack, jag blir gärna dwarfad av en sån go snubbe som Lars Östling.
Richard B wrote:redan tappat oceaner av vatten i ansiktet david, sedan en massa fett på kroppen. Börjar bli riktigt snygg ju
Kör hårt båda två!Ansiktet försvann snabbt, Tack!
sebbeboy wrote:Det var inte igår man var här inne och kikade.
Jisses vilka framsteg du gjort, även mannen din !skall bli riktigt intressant att se dig på scenen.
Keep up the good work :emo-thumb
Tack Sebbe. Jag kan erkänna att jag ser Vanni i nya ögon nu när jag fattar vad hon kämpat sig igenom. Jag har det tufft och har inte ens nått så långt som hon har i min diet;)
12 oktober, 2008 at 10:24 #674728Anonym anvandareMemberKassa bilder och dåligt ljus men man börjar se vad som döljt sig under allt fett.
12 oktober, 2008 at 10:25 #674729Anonym anvandareMemberDetaljer som jag inte visste fanns:D
12 oktober, 2008 at 11:00 #674730Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut David! Kör hårt nu det sista.
Mvh Calle
12 oktober, 2008 at 11:04 #674731Anonym anvandareMemberHärligt David! Ser najs ut…bra tröck i dom buggarna!
12 oktober, 2008 at 11:04 #674732Anonym anvandareMemberKul att se dig en snabbis på SM, dock vart det ju inte mycket snack….
Men kul med att du ska tävla, korten såg bra ut!!!!
Fortsätt kämpa…!!!:emo-thumb12 oktober, 2008 at 13:01 #674733Anonym anvandareMemberJag håller med dom andra du har gjort grymma framsteg nu dom senaste veckorna. Vill man bli fin får man lida pin thats how it is. En tävlings diet är inte lätt men tur har du som har mig som är så fyndig i köket
Kom igen nu är det inte långt kvar!!!!
12 oktober, 2008 at 18:39 #674734Anonym anvandareMemberSer bra ut David! :up:
Bara att kämpa vidare nu!12 oktober, 2008 at 23:08 #674735Anonym anvandareMemberNu börjar det hända grejer David! Benen ser kanon ut! Ska bli riktigt kul att se slutresultatet på det här! Kämpa på nu båda två! Ni är skitduktiga!!
Tobias/ Linda-marie
13 oktober, 2008 at 09:17 #674736Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Ser riktigt bra ut David! Kör hårt nu det sista.Mvh Calle
Tack Calle, hade min jobbigaste stund i Lördags innan kvällscardio. Kunde gått åt helvete.
melancoolio wrote:Härligt David! Ser najs ut…bra tröck i dom buggarna!Tack fotografen! Har kämpat mest med mina ben faktiskt så jag är glad över att se resultat nu:) Lite mindre fett så kommer det ploppa fram en massa roiga detaljer, en av dom få belöningar från slitet.
ZuperZandra wrote:Kul att se dig en snabbis på SM, dock vart det ju inte mycket snack….
Men kul med att du ska tävla, korten såg bra ut!!!!
Fortsätt kämpa…!!!Tack du, kämpa på själv!
Vanessa Frykman wrote:Jag håller med dom andra du har gjort grymma framsteg nu dom senaste veckorna. Vill man bli fin får man lida pin thats how it is. En tävlings diet är inte lätt men tur har du som har mig som är så fyndig i köketKom igen nu är det inte långt kvar!!!!
Dagarna går inte så fort som man vill alltid:D
Du är en av mina största inspirationskällor just nu;) Dessutom får jag god dietmat! Pannkaka gjord på gröt med choklad wheysås på slank ner som en klunk vatten i öknen.Lina wrote:Ser bra ut David! :up:
Bara att kämpa vidare nu!Tack Lina, bit ihop sista biten själv nu, jag har hört att det är värt det i slutändan.
TobiasJohansson wrote:Nu börjar det hända grejer David! Benen ser kanon ut! Ska bli riktigt kul att se slutresultatet på det här! Kämpa på nu båda två! Ni är skitduktiga!!Tobias/ Linda-marie
Tack Tobias och Linda-marie! Det värmer att höra från er!
13 oktober, 2008 at 11:30 #674737Anonym anvandareMemberFan va det hänt saker David. Grymt duktig, men det vet du redan att jag tycker :emo-thumb
13 oktober, 2008 at 17:14 #674738Anonym anvandareMemberRiktigt trevliga båda 2 & nu börjar båda se riktigt bra ut med.
Men det där kallingatricket såg inte skönt ut..:p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.