David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,796 through 3,810 (of 3,887 total)
  • Author

Stort grattis, riktigt snyggt jobbat!

Stort Grattis Vanessa!! !!
    Det var kul och träffa dig!
    Kram Tess

Grattis!!! :)

piaa wrote:
    Grattis!!! :)

…såååå fina! :)

vilken debut!

grattis!!!

Du var hur bra (läs snygg!) som helst, å lyste som en stjärna på scen:worship:
    Du har gjort en jättebedrift, och du är en stor förebild för många träningstjejer som bär på drömmen att tävla någon gång:emo-thumb

Själv e jag lite besviken:cry:, pressade mig långt över vad jag troddde var möjligt , men snubblade på mållinjen.

Slickar mina sår å tröstar mig med räkmackor å caffe latté (då känns allt ganska så bra ändå;))

Fan, hade ju en hel kasse nutellamuffins till dig å David, vi får ta det nästa gång:pop:

Ta hand om er å njut av livet!!

I mina ögen vann du klart! TOTAL PACKAGE!! Vet ej om det är tillåtet men tyckte det var konstigt att en ”byggartjej” även fick tävla i Fitness.

Martin Alexandersson wrote:
    I mina ögen vann du klart! TOTAL PACKAGE!! Vet ej om det är tillåtet men tyckte det var konstigt att en ”byggartjej” även fick tävla i Fitness.

Lika konstigt som att en landslag kvinna i långdistans löpning tävlar i BB, men Tydligen fungerar det:emo-thumb
    För övrigt tycker jag att Vennessa var superfin och önskar henne lycka till i framtiden.
    Som jag sa till maken din Vanessa, det finns alltid någon eller några som inte tycker lika dant.
    Så om 1000 pers tycker du Vanessa var en vinnare, så tycker jag du skall suga åt dig det.
    Det är trots allt en bedömningsport.

När såg de första bilderna på dig här på forumet, skulle aldrig trott att det blir ngt sånt. Alltså grymt bra jobbat, tjejen. Grattis för båda omslagsmodell vinn och andra plats i BF. Bra debut där!

I mina ögen vann du klart! TOTAL PACKAGE!!

..bara mer massa på axlarna (balans blir bättre och x), så denna tjej kan gå hur långt som helts. Och då kan vi snacka om real total package… :up:

EDIT: Lite off topic och en självlkarhet men… Avgörande är ju hur ser man ut på scenen, inte klassen man deltar i. Tycker Åsa ser verkligen en BF tjej ut i BF line up (inte alls BB hård), fast hon också deltog i BB.[/b]

Det är reglerna som jag tycker är lite konstiga. Ingen kritik mot någon individ. Inget snack om att Åsa var grym!
    Men känndes bara märkligt se fitness segrarinnan i Lucia Pro klassen senare samma dag.. Då jag har några tjejkompisar i fitnessklasserna som blev bortdömda pga att de var ”byggar hårda” så undrar man ju lite. Borde nästan ställa frågan till JP hur detta funkar..

Kanon att surra lite med dig Fever.

Här är vinnarna:

Ett enormt stort GRATTIS [/b]till den snyggaste och bästa 3-barnsmamma på den svenska BF-scenen!! Du måste vara såååå lycklig nu. Jag och syrran satt nervöst och hejade på dig under finalen. En stor inspiration är du!! Sveriges nästa BF-stjärna heter Vanessa Frykman!! :emo-thumb

Då jag har några tjejkompisar i fitnessklasserna som blev bortdömda pga att de var ”byggar hårda” så undrar man ju lite. Borde nästan ställa frågan till JP hur detta funkar..

Hur vet du att det var därför de blev bortdömda?
    Undrar om det var HELA sanningen i såfall bakom det uttalandet om domslutet. Jag menar – det är stor skillnad på hård och hård…
    Du gör rätt i att fråga Jp så får du/ni en rätt o riktig förklaring.

Sorry för att jag lånade din tråd Vanessa!

Bra jobbat i helgen o GRATTIS!

Wiiiieeeee GRATTIS GUMMAN DU GJORDE DET:yahoo: så glad för din skull

Grattis!!!

Du var grym Vanessa, så kul att se!!!

kram!!!

Viewing 15 posts - 3,796 through 3,810 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.