David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,811 through 3,825 (of 3,887 total)
  • Author

Jättegrattis!!
    Det slitet du lagt ner är inget annat än guld värt. Oavsett valören på din medalj.

STORT GRATTIS vännen! YOU MADE IT :D. STOR KRAM!!!!!!

Tack för alla gratulationer , allt känns kanon och njuter av livet 8)
    Nya utmaningar är på väg och det ska blir rikitg kul. Men först är det jul och ny år

Hade inte riktigt tid att gratta dig på plats, men Grattis! Såg riktigt bra ut på scenen, även Linda hälsar och håller med! :up:

Ett stort Grattis!
    Mycket bra jobbat:emo-thumb
    Vila och njut nu!
    Mvh//S*

Såg helt awsome ut!:up:
    Riktigt skarpt jobbat & både medalj & omslag för besväret. Cool.

Tittade på David under prisutdelningen och det var nog ett av de största smil jag sett.:D

MickeGBG wrote:
    Tittade på David under prisutdelningen och det var nog ett av de största smil jag sett.:D

Satt brevid David både under förbedömingen och finalen, fan aldrig sett någon så stolt förr :up:
    Det var ren och skär underhållning att beskåda honom när du stod på scen!

Riktigt bra jobbat, imponerade att prestera så bra första gången man tävlar! 8)

Martin Alexandersson wrote:
    Det är reglerna som jag tycker är lite konstiga. Ingen kritik mot någon individ. Inget snack om att Åsa var grym!
    Men känndes bara märkligt se fitness segrarinnan i Lucia Pro klassen senare samma dag.. Då jag har några tjejkompisar i fitnessklasserna som blev bortdömda pga att de var ”byggar hårda” så undrar man ju lite. Borde nästan ställa frågan till JP hur detta funkar..

finner oxå detta lite märkligt! säger väl en del om hur luddiga reglerna är.. är det byggning vi pratar om, om man kommer 2:a på classic som långdistanslöpare OCH bf tävlande..?

IATOAON wrote:
    Satt brevid David både under förbedömingen och finalen, fan aldrig sett någon så stolt förr :up:
    Det var ren och skär underhållning att beskåda honom när du stod på scen!

Jasså var det du som satt där, jag tyckte jag kände igen dig någonstans ifrån:)
    Det är svårt att beskriva hur stolt jag kände mig över Vanni. Bara att hon kom upp på scenen kändes ofattbart. 8 månaders diet är ju mindre än en tredjedel av tiden som jag och Vanni satsat på att hon skulle komma upp på scenen.
    Hela 2007 lades så mycket tid på träningen med fokus på att Vanni skulle tävla. Jag lovar att det verkligen var blod svett och tårar. Det känns så härligt att ”skörda frukten” av allt slit! Allt från träning, kost till posering och dräkter gjordes så bra det kunde göras med tanke på utgångsläget. Så här i efterhand kändes allt värt det.
    Vi hade inte haft en chans att få det så bra om det inte var för P-A och Petra. Vanessa är ett bevis för att om man lyssnar och gör exakt som coachen säger och inget annat så blir det bra (förutsatt att det är en bra coach).
    Jag känner ganska stor press på mig själv nu när jag skall inleda dieten i Januari inför Swe GP i Varberg, för Vanessa är fan stark både fysiskt och mentalt. Känner jag henne rätt kommer jag ha hennes fulla stöd och jag kommer antagligen få en örfil om jag skulle få för mig att spåra ur.

Jag skulle vilja passa på att tacka alla här på forumet som har stöttat Vanessa på olika sätt för det har verkligen bidragit till att det gick så pass bra!

Mvh

Ja GRATTIS mycket bra gjort :up:
    Nu får du äta äntligen :) Ätardag varje dag nu eller ? Haha.

tack för ett bra ben pass ska nog få ordning på din ben david :emo-thumb . vennessa

Eddie The Monster wrote:
    Ja GRATTIS mycket bra gjort :up:
    Nu får du äta äntligen :) Ätardag varje dag nu eller ? Haha.

Efter mådagen ätande fik kroppen en mindre shock 5+ vilket idag var 6+ hahaha men så jag har ätit bra mat fast mer fram tills idag då det var julbord och lucia firande. Har svårt för al vatten i kroppen men tycker att det är skönt att få fylla ut kläderna lite igen .Men det är första gången så jag lär mig något nytt nästan varje dag

Älgen wrote:
    tack för ett bra ben pass ska nog få ordning på din ben david :emo-thumb . vennessa

Ja du mina mackor med ost , kalkon och senap är så goda :p
    Bra att u har koll på min gubbe

David Frykman wrote:
    Jasså var det du som satt där, jag tyckte jag kände igen dig någonstans ifrån:)
    Det är svårt att beskriva hur stolt jag kände mig över Vanni. Bara att hon kom upp på scenen kändes ofattbart. 8 månaders diet är ju mindre än en tredjedel av tiden som jag och Vanni satsat på att hon skulle komma upp på scenen.
    Hela 2007 lades så mycket tid på träningen med fokus på att Vanni skulle tävla. Jag lovar att det verkligen var blod svett och tårar. Det känns så härligt att ”skörda frukten” av allt slit! Allt från träning, kost till posering och dräkter gjordes så bra det kunde göras med tanke på utgångsläget. Så här i efterhand kändes allt värt det.
    Vi hade inte haft en chans att få det så bra om det inte var för P-A och Petra. Vanessa är ett bevis för att om man lyssnar och gör exakt som coachen säger och inget annat så blir det bra (förutsatt att det är en bra coach).
    Jag känner ganska stor press på mig själv nu när jag skall inleda dieten i Januari inför Swe GP i Varberg, för Vanessa är fan stark både fysiskt och mentalt. Känner jag henne rätt kommer jag ha hennes fulla stöd och jag kommer antagligen få en örfil om jag skulle få för mig att spåra ur.

Jag skulle vilja passa på att tacka alla här på forumet som har stöttat Vanessa på olika sätt för det har verkligen bidragit till att det gick så pass bra!

Mvh

Örfilen sklle två personer i solna til loch med höra :D Kn jag så kan du eler hur baby !!!! I’m one step behind ya 8)

Lars Berglund wrote:
    Hade inte riktigt tid att gratta dig på plats, men Grattis! Såg riktigt bra ut på scenen, även Linda hälsar och håller med!:

Tack Lars jag är själv nöjd med min prestation och ser fram emot fler tävlingar .

SUSAN wrote:
    Ett stort Grattis!
    Mycket bra jobbat:emo-thumb
    Vila och njut nu!
    Mvh//S*

Grattis själv och det var skoj att prata med dig.

MickeGBG wrote:
    Såg helt awsome ut!:up:
    Riktigt skarpt jobbat & både medalj & omslag för besväret. Cool.

Tack Micke , Ja jag såg honom och coacherna från scenen . Man är så glad att all träning har gett resultat .

IATOAON wrote:
    Satt brevid David både under förbedömingen och finalen, fan aldrig sett någon så stolt förr ar ren och skär underhållning att beskåda honom när du stod på scen!

Ja han är söt ju såg honom med tårar och fik hålla mig , glädjen var stor att äntligen stå på scen efter många års träning . Tack änn en gång .

Alex N wrote:
    finner oxå detta lite märkligt! säger väl en del om hur luddiga reglerna är.. är det byggning vi pratar om, om man kommer 2:a på classic som långdistanslöpare OCH bf tävlande..?

Reler inom Bf är svåra men det är somarna som bestämmer. Åsa har grym fysik .

Tack för alla komplimanger

6 veckor innan tävling:D:

Viewing 15 posts - 3,811 through 3,825 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.