- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2008 at 18:13 #674784Anonym anvandareMember
Stort GRATTIS Vanessa![/b]
Bra kämpat!!!!
MVH Jossan
30 december, 2008 at 00:07 #674785Anonym anvandareMemberHallå i stugan :p
Tomten har varit jätte snäll i år med !
Inte långt kvar tills att min Älskling ska inleda sin diet för Sweden GP !! spännande tycker jag personligen d¨vi har tränat i några år nu . Vill bjuda på en Video frön förra veckan innan jul där David gav sig själv en grym julklapp och det people är PB i böj 180 kg . Älgen en gammal styrkelyftare fiser upp vikten på 240 kg Peter hjälper David med tekniken och det har gett otroligt bra resultat :up:[youtube=AEJ3RIfRlE0]
Grattis min amore30 december, 2008 at 00:27 #674786Anonym anvandareMemberSåg lätt ut! Tror på minst 10 kg till!
Trodde först Österberg körde i sockar, tänkte va fanPersade själv i böjen igår, så jävla skönt då halva vikten kommer från psyket!
God jul på er! :emo-thumb
30 december, 2008 at 01:07 #674787Anonym anvandareMemberPeters ben var riktigt grova!
Starkt av båda! Ska bli kul å se slutresultatet på scen sen! :emo-thumb lycka till
30 december, 2008 at 23:38 #674788Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Såg lätt ut! Tror på minst 10 kg till!
Trodde först Österberg körde i sockar, tänkte va fanPersade själv i böjen igår, så jävla skönt då halva vikten kommer från psyket!
God jul på er! :emo-thumb
Jo, han körde 9 reps på 200 kg idag.
Psyket gör mycket, slog på en brakskit i böjen idag som förstörde setet:D
Jag har fått för mig att du är styrkelyftare Fredrik, stämmer det?Jocke1991 wrote:Peters ben var riktigt grova!Starkt av båda! Ska bli kul å se slutresultatet på scen sen! :emo-thumb lycka till
Ja det finns mycket massa på både lår och vader där, Inspirerande att träna ben med Peter!
Jag kommer köra så hårt jag bara kan så får vi se vad det blir i slutändan.
Mvh
31 december, 2008 at 00:08 #674789Anonym anvandareMemberDavid Frykman;671363 wrote:Jo, han körde 9 reps på 200 kg idag.
Jag har fått för mig att du är styrkelyftare Fredrik, stämmer det?Menade 10 kg på din böj! Det kommer det kommer!
Haha jasså? Inte optimalt, det brukar vara benpressar de händer grejer!
Känns tungt att du fått för dig det …. DEFENITIVT ingen styrkelyftare, även om formen snarare liknar något sådant, älskar däremot att köra tungt!
Scenen som hägrar, någon gång! Men ska bli lite grov först bara! När börjar din diet?2 januari, 2009 at 22:11 #674790Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:David Frykman;671363 wrote:Jo, han körde 9 reps på 200 kg idag.
Jag har fått för mig att du är styrkelyftare Fredrik, stämmer det?Menade 10 kg på din böj! Det kommer det kommer!
Haha jasså? Inte optimalt, det brukar vara benpressar de händer grejer!
Känns tungt att du fått för dig det …. DEFENITIVT ingen styrkelyftare, även om formen snarare liknar något sådant, älskar däremot att köra tungt!
Scenen som hägrar, någon gång! Men ska bli lite grov först bara! När börjar din diet?Det låter bra! Tungt brukar funka bra
Började dieten idag Fick nyligen kommentaren att min andedräkt luktar torsk så då är allt som det skall vara.
Lycka till med satsningen.Mvh
7 januari, 2009 at 10:07 #674791Anonym anvandareMember6:e dagen i dieten och jag är hungrigare än jag trodde jag skulle vara.
Satt på cykeln och gjorde en tråkig video… en av intervallerna på cykel och när jag pumpar ut det sista i bröst. Lika tråkig som dieten kan vara.[youtube=LEXp6vS5AOg]
7 januari, 2009 at 10:47 #674792Anonym anvandareMemberKör hårt nu David!
7 januari, 2009 at 11:05 #674793Anonym anvandareMemberKör hårt David! Detta kommer att bli bra :emo-thumb
/ Calle
7 januari, 2009 at 13:13 #674794Anonym anvandareMemberLycka till med satsningen, det är bara att ösa på så kommer det att gå bra:up:
9 januari, 2009 at 10:45 #674795Anonym anvandareMemberTack ska ni ha!
Jag har startat blogg nu faktiskt. Skall se om det hjälper mig. Om inte annat att fördriva tiden på cykeln
[http://davidfrykman.blogg.se/ http://davidfrykman.blogg.se/%5D
11 januari, 2009 at 18:50 #674796Anonym anvandareMemberHar bökat med att få bloggen som jag vill ha den. Det var inte så konstigt med dessa koder när man satt sig in i det…
Träningen går bra, dietandet är skit, så det går också bra. Jag tycker ju om mat, speciellt när jag är hungrig:DPoseringsträningen gick bra igår och denna vecka skall jag börja sätta ihop det fria programmet med hjälp av koreograf: Vanessa:up:
Vanessa gör min mat så god! Synd att man inte blir så mätt bara. Jag skall hålla mig ett par veckor till innan jag tar ut min ätardag:)
Hej svejs
11 januari, 2009 at 20:30 #674797Anonym anvandareMemberLycka Till i ditt dietande.Kämpa:emo-thumb
12 januari, 2009 at 12:41 #674798Anonym anvandareMemberNi har kommit en bit sen SATS i farsta
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.