David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,841 through 3,855 (of 3,887 total)
  • Author

du vet att jag har ögona på dej så inge fusk david:emo-thumb

STORT LYCKA TILL GROVING :), du kommer fixa det, du har bra stöd fran din familj samt en redig jävla vilja. COME ON DICELMAN let´s go to war now. MVH cesse

snuttan347 wrote:
    Lycka Till i ditt dietande.Kämpa:emo-thumb

Tack Pernilla! Dom flesta inklusive mig själv vet att jag kan ta smärta när jag tränar. Jag kan köra så att det svartnar för ögonen men dieten är tuff på ett helt annat sätt och jag kämpar med att tackla dom olika barriärer jag stöter på där.

Alcon wrote:
    Ni har kommit en bit sen SATS i farsta :D

Jo det var ett tag sedan, vem är du?

Älgen wrote:
    du vet att jag har ögona på dej så inge fusk david:emo-thumb

Tack, det uppskattas otroligt mycket!

Steppen1983 wrote:
    STORT LYCKA TILL GROVING :), du kommer fixa det, du har bra stöd fran din familj samt en redig jävla vilja. COME ON DICELMAN let´s go to war now. MVH cesse

Tack Cesse ditt energiknippe! Blir alltid glad av ditt pepp!

Jag har uppdaterat min blogg nu. hej svejs

[http://davidfrykman.blogg.se http://davidfrykman.blogg.se]

David Frykman wrote:
    Jag har uppdaterat min blogg nu. hej svejs

[http://davidfrykman.blogg.se http://davidfrykman.blogg.se]

Da ska vi ta och läsa lite i den. Hoppas pa ett pass med dig och Vanni i höst da jag är back in Linköping.:emo-thumb

Hej!

Jag läste allra första sidan på den här journalen

Kör du alltid bicepscurl före hammercurl?
    Du börjar inte med hammercurl först…?

Steppen1983 wrote:
    Da ska vi ta och läsa lite i den. Hoppas pa ett pass med dig och Vanni i höst da jag är back in Linköping.:emo-thumb

Absolut skall vi köra ett pass tillsammans! Skicka PM eller mejl när du kommer till Stockholm… om inte vi har vägarna förbi Linköping.

scenic wrote:
    Hej!

Jag läste allra första sidan på den här journalen

Kör du alltid bicepscurl före hammercurl?
    Du börjar inte med hammercurl först…?

Nej jag ändrar ordningen på övningarna var tredje eller fjärde vecka. Biceps släpar tycker jag, speciellt tjocklek så jag skall börja med start hammers och lutande hantelcurls så får vi se om det händer något :)

Ha det bra!

Bloggen uppdaterad[/b]

Bra blogg mannen :). Shit vad det kanns efter benpasset igar, borjar sakta kanna att min kansla kommer tillbaka att peppa pa sa som forr. bara kora. Be strong mannen och forsok att halla ihop, du kan. Hälsa Vanni. MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    Bra blogg mannen :). Shit vad det kanns efter benpasset igar, borjar sakta kanna att min kansla kommer tillbaka att peppa pa sa som forr. bara kora. Be strong mannen och forsok att halla ihop, du kan. Hälsa Vanni. MVH cesse

Det låter bra Cesse! Jag kan tänka mig att du är en jäkel på att peppa… som killen i blood & guts… man gör två reps till med en sån snubbe skrikandes i örat :)

Bloggen uppdaterad! Godnatt![/b]

/D

David Frykman wrote:
    Det låter bra Cesse! Jag kan tänka mig att du är en jäkel på att peppa… som killen i blood & guts… man gör två reps till med en sån snubbe skrikandes i örat :)

Bloggen uppdaterad! Godnatt![/b]

/D

Hehehe du tog orden ur min mun, min favvotraningsfilm genom tiderna. har nog satt den sa manga ganger for att peppa mig infor vissa pass sa det ar galet, helt underbart, sa du vet vad om vantar. Trevlig kvall :):up:

Bloggen uppdaterad![/b]

Godnatt!

Dieten knatar på…

Har uppdaterat bloggen nu!

Ha det gott alla träningsintresserade!:up:

Hej! jag gjorde en lista på kosttillskott som jag använder i min blogg! Check it out!

Imorgon får jag äta:yahoo:

Later folks.

David Frykman wrote:
    Hej! jag gjorde en lista på kosttillskott som jag använder i min blogg! Check it out!

Imorgon får jag äta:yahoo:

Later folks.

Hoppas att du får njuta riktigt mycket av all din goda mat i morgon.. Du får väl dela med dig vad det slank ner för smarrigt…. :)

Du kämpar på bra David :emo-thumb Blir kul att se dig på scenen!
    Förstår att du inte tänker på mycket annat än morgondagen nu, haha

Viewing 15 posts - 3,841 through 3,855 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.