- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2009 at 21:38 #674814Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hoppas att du får njuta riktigt mycket av all din goda mat i morgon.. Du får väl dela med dig vad det slank ner för smarrigt….
Ha ha, jag skall se om jag vågar lägga upp listan med käk jag ätit imorgon
Jag kommer försöka hålla mig till någurlunda bra mat dock.Lina wrote:Du kämpar på bra David :emo-thumb Blir kul att se dig på scenen!
Förstår att du inte tänker på mycket annat än morgondagen nu, hahaDu har rätt. Nya barriärer som jag blivit tvungen att lära mig tackla. Mycket svårare än något annat jag gjort.
Det skall bli kul att se dig med igen, solstrålen!Bloggen är uppdaterad
Nu ropar Vanessa för hon är klar med bulldegen! inte äta deg minns jag min mamma alltid sade
God kväll!
1 februari, 2009 at 21:44 #674815Anonym anvandareMemberÄardagen var kanon! vill ni läsa om vad som slank ned så har jag skrivit i bloggen och lagt upp bilder!
Trööööck!
1 februari, 2009 at 21:47 #674816Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Äardagen var kanon! vill ni läsa om vad som slank ned så har jag skrivit i bloggen och lagt upp bilder!Trööööck!
Fy satan vilket tryck!
HärligtKämpa på nu David!
2 februari, 2009 at 21:26 #674817Anonym anvandareMemberDen bilden var det tryck i, bara att ösa på :up:emo-thumb
4 februari, 2009 at 08:38 #674818Anonym anvandareMemberDaniel Lindqvist wrote:Fy satan vilket tryck!
HärligtKämpa på nu David!
Ha ha, fick en chock själv! Tack.
Anakin wrote:Den bilden var det tryck i, bara att ösa på :up:emo-thumbDet skall jag göra!
Bloggen uppdaterad
5 februari, 2009 at 23:05 #674819Anonym anvandareMemberBloggen är ej uppdaterad:)
Bild från discopasset:up:
Godnatt!
/D
7 februari, 2009 at 01:50 #674820Anonym anvandareMemberNu har jag äntligen uppdaterat min blogg. Jag håller just nu på att väntar på att youtube skall ta emot min film. Ser att klockan är riktigt mycket och känner att min ögon håller på att falla ihop.
Lägger upp filmen i bloggen i morgon bitti om den innte är klar snart. Ser iofs att det inte är så många vakna:)
/D
7 februari, 2009 at 19:13 #674821Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg. Jag håller just nu på att väntar på att youtube skall ta emot min film. Ser att klockan är riktigt mycket och känner att min ögon håller på att falla ihop.Lägger upp filmen i bloggen i morgon bitti om den innte är klar snart. Ser iofs att det inte är så många vakna:)
/D
Mannen, verkar kora pa bra som vanligt och du biter ihop trots dieten, only the strong will survive. you can do it man. trevlig helg och hälsa Vanni. Mvh cesse
10 februari, 2009 at 22:21 #674822Anonym anvandareMemberBloggen uppdaterad och snart en axel video med…. mig[/b]
10 februari, 2009 at 22:32 #674823Anonym anvandareMemberLite gratis”reklam” för GASP?
11 februari, 2009 at 14:45 #674824Anonym anvandareMemberSnygg tröja och bred rygg:up:emo-thumb
11 februari, 2009 at 15:22 #674825Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Lite gratis”reklam” för GASP?Stabilt :emo-thumb
11 februari, 2009 at 22:04 #674826Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Snygg tröja och bred rygg:up:emo-thumbJa jag köpte den på mässan SM förra året, tyckte den var lite dyr när jag pröjsade 300 spänn för en ”T-shirt” men såg häromdan att den kostade 1000 spänn i en butik Ryggen har tack och lov blivit bättre, tack!
sebbeboy wrote:Stabilt :emo-thumb:emo-thumb
[http://davidfrykman.blogg.se/ Bloggen Uppdaterad][/b]
11 februari, 2009 at 22:08 #674827Anonym anvandareMemberHoppas dieten går fortsatt bra David, jag följer dina framsteg : ).
Hälsa frugan! : )
// Filip
11 februari, 2009 at 22:22 #674828Anonym anvandareMemberTjenare Alm!
Jag förstår att inte alla läst bloggen men som jag skrev där så har jag varit tvungen att avbryta dieten mot SGP. pga omständigheter inom jobbet som gör att det var svårt att fokusera på dietandet. Målet har alltid varit att tävla under 2009 så det räknar jag kallt med fortfarande. Jag har fullt stöd från familjen så när läget kommer så blir det av.
Träningen går hur bra som helst så kanske jag kan hinna med någon förbättring också. Ha det bra!
/D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.