- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2006 at 10:55 #670989Anonym anvandareMember
4 days to go
:pop:3 oktober, 2006 at 11:32 #670990Anonym anvandareMemberPaula wrote:4 days to go
:pop:Japp det kommer bli riktig kul
3 oktober, 2006 at 16:55 #670991Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jajamen :p HUr mår du?jo tack det är ok, ska till läkaren i morron bitti o få domen om det blir operation eller ej: annars är det faktiskt toppen,har börjat träna lite hårdare igen8) så snart måste vi ta o köra ett pass, du ska få komma med till huddinge sjkhs gym en helg o köra :emo-thumb
Lycka till med allt3 oktober, 2006 at 17:27 #670992Anonym anvandareMemberDu ser ut att ha bra rygg och axlar, mer bilder tack! :emo-thumb
Jag tror säkert att du får upp din styrka snart igen, brukar vara så när man har tagit ett uppehåll, så det är bara att köra på!!3 oktober, 2006 at 20:53 #670993Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:jo tack det är ok, ska till läkaren i morron bitti o få domen om det blir operation eller ej: annars är det faktiskt toppen,har börjat träna lite hårdare igen8) så snart måste vi ta o köra ett pass, du ska få komma med till huddinge sjkhs gym en helg o köra :emo-thumb
Lycka till med alltOj fan Operation hoppas jag verkligen du slipper. Det tar TID att läka också.
Härligt att du kör på igen med träningen. Jag mår toppen nu när jag kan vara på gymmet.Jag följer gärna med o tränar
3 oktober, 2006 at 20:54 #670994Anonym anvandareMembermariia wrote:Du ser ut att ha bra rygg och axlar, mer bilder tack! :emo-thumb
Jag tror säkert att du får upp din styrka snart igen, brukar vara så när man har tagit ett uppehåll, så det är bara att köra på!!Tack Mariia, jag måste definetivt förbättra min rygg men det kommer jag lovar
3 oktober, 2006 at 20:58 #670995Anonym anvandareMemberIntervaller + 45 min cardio + mage
Jag är grymt slut i benen idag men jag otroligt glad !!!!
4 oktober, 2006 at 08:16 #670996Anonym anvandareMembercattahs wrote:hej igen.. hoppas allt är bra med dig och din familj och kämpa på du har en bra form att bygga på det lilla jag såg :emo-thumbTack tjejen
4 oktober, 2006 at 08:17 #670997Anonym anvandareMember50 min morgon cardio :nod
4 oktober, 2006 at 11:50 #670998Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ha ha ja äntligen säger jag bara gud va jag har längtat .Jag får ha tålamod med styrkan . Idag jhar jag grymt träningsvärk i biccarna
När kör du på dagarna? Jag såg sonens grymma ben
Halloj!
Jag har inte kunnat köra så mycket några veckor nu pga diverse anledningar 👿 och nu är han förkyld min lilla älskling! Annars så försöker jag träna runt ett tiden på dagarna! När kör du då?
Visst har han potensial lillbabe? Han kommer bli grym
Åh, vad jag längtar efter att få träna när jag läser din journal..jag är oxå en svagis nu men jag lever på hoppet om att muskelminnet finns kvar! Ge mig några månader och jag kommer fullkomligt explodera hehehehehe! Visst är det skönt att ha träningsvärk i benen?! Jag försöker köra lite mage här hemma på fitbollen men det är inte samma sak som att köra på gymmet! Jag vill andas in svettlukt och höra stänger slammra
4 oktober, 2006 at 12:48 #670999Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Halloj!Jag har inte kunnat köra så mycket några veckor nu pga diverse anledningar 👿 och nu är han förkyld min lilla älskling! Annars så försöker jag träna runt ett tiden på dagarna! När kör du då?
Visst har han potensial lillbabe? Han kommer bli grym
Åh, vad jag längtar efter att få träna när jag läser din journal..jag är oxå en svagis nu men jag lever på hoppet om att muskelminnet finns kvar! Ge mig några månader och jag kommer fullkomligt explodera hehehehehe! Visst är det skönt att ha träningsvärk i benen?! Jag försöker köra lite mage här hemma på fitbollen men det är inte samma sak som att köra på gymmet! Jag vill andas in svettlukt och höra stänger slammra
Tja
Jag kör oftast mellan 17-19,00 det beror på om min dotter har dans och sånt. Saker kan komma i vägen det känner jag till tyvärr. Hmm är Tigge förkyld nu , tråkigt. Sover han bra på nätterna ? Han är väll 8 månader eller sånt nu så det kan nog också vara tänderna som gör honom snorig. Oftast när små barn får tänder får de en speciell ”lukt” i munnen . När de får tänder kan de hända att vissa barn blir lösare i magen .
Jag blir bara på dåligt humör om inte jag får tid för mig själv på gymmet. Jag verkligen behöver den tiden att få tänka och njuta av att göra något själv.
Resten av min tid efter det är att ge barnen mat och läsa sagor och städa.
Vi ses på SM
4 oktober, 2006 at 13:13 #671000Anonym anvandareMemberIdag blir det kanske spinning
4 oktober, 2006 at 21:02 #671001Anonym anvandareMemberIdag får det bli endast morgon cardio
Imorgon blir det gymmet igen
4 oktober, 2006 at 23:08 #671002Anonym anvandareMemberToodiloo![/b]Ska bli kul att följa
5 oktober, 2006 at 19:48 #671003Anonym anvandareMemberTack Preciouse
Idag blev det biceps och nu ska jag ute i gå
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.