David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 3,887 total)
  • Author
    TeTe wrote:
    Äh..du är inte liten Tycker du att BF tjejerna är stora menar du ;)

aa, han är en riktig liten sötis..och tandlös..och busig.. och nyfiken..och alldeles underbar

Japp, ett träningpass kan vi ta nån dag =) shit vad avis jag är på dig som ska dra iväg på semester :frust: kan du inte packa ner mig i din väska..plizzzz

Jo jag tycker att det börjar bli gränsfall . Det finns ju tjejer som tävlar i både BB och BF ;)

Jo tandlös är han kanske men ibland kan det ta ett bra atg innan tanden kommer upp och dessutom han kanske har flera samtidigt som kommer att dyka upp snart. Just wait då kommer han börja bitas hahhahahahahha =)

Du har för mkt muskler för min resväska :P

snuttan347 wrote:
    jo tack det gick JÄTTE bra så jag är överlycklig, det blir ingen operation då jag mår så pass bra i magen och mina provsvar är mkt bättre :)
    Så nu jävlar ska jag köra tungt o hårt :)
    Hur mår du ??
    kram

Idag har jag redan tränat på gymet(tack o lov) nu ska jag äta lunch.

Jag mår bra men har för mkt jobb just nu . Hoppas att det blir lugnare efter min semester. Jag komemr ha lite jobb med mig till och med :ph34r:

Kan inte släppa allt .

Härligt att du behöver inte operera dig =) fan va skönt!!!!

Vi får ta och träffas när jag kommer hem igen.

kram

Dagen träning än så länge

Bicep curl
    8 x max
    12 x 7
    14 x 3 ;)
    12 x 6

Bicepcurl ez stång jävla klenis
    22,5 x 10
    22,5 x 9
    22,5 x 8

Bicepculr m stångklen igen
    15 x 10
    15 x 10
    15 x 10

Pull ups
    3
    1

Bamse
    15 x 10
    20 x 7
    20 x 6

Pushdown
    10 x 15
    15 x 12
    15 x 10

Frenchpress
    17 x 6
    15 x 10
    15 x 8

Dips i maskin
    15 x 6
    30 x 7
    dog efter det:o

En arms pushdown
    3,75 x 12
    3,75 x 10
    3,75 x 9

så var den ikväll blir det cardio:nod

Tänkte skriva lite om sm i Västerås

På Lördag kom jag till Finalen , var så arg att jag missade förbedömningen.

Tävlingen var riktig bra !!! Så härligt att se all i så bra form, HERREGUD . Själv kände man sig genast pluffsig och tjock. Men skit samma =)

Denna gång kände jag mig något blyg vet inte varför =) Hur som helst jag var självklart med min babe Paula . Vi träffade Andreas Guiance mkt trevlig spanjor som skriver bara snälla saker om andra =) . ( jag vet vad han vill bli när jag är stor) hahah

Jag fick chansen att prata en kort stund med kingkong666 härlig kille måste jag säga. Sedan dagen big boy Pierre Chamoun fucking a vilken form he he och killen blir döv när han kliver upp på scen hahahha.

Träffa mizz NinaLätt snygg brud . Jag träffade Mia81+ Sambo shit hon kommer bli i riktig bra form på Lucia.

Calle+ Lina mkt trevlig par verkligen. Lycka till Lina på FF .

Daniel Gustavsson Stor kille som coachade Willy båda har nu lovat att träna Balett för att kick ass till nästa tävling.

Frida och Linn Frida var i bra form tyckte jag + Linn kommer nog överraska en del på scen .

Cinnabon Så jävla vacker tjej !!!! Kommer heja på FF.

johan-gustafsson.com super trevlig kille . Superman did return =)

Eva Birath Grymt kul att få festa med dig och Irene Andersson snacka om att tjejerna är grymma =) jösses vad vi skrattade.

Istvan vete fan vad jag ska skriva om dig =) du är knäpp och rolig. DIVA !!!! hahaha

Sam jr alltid trevlig , trots att ögat grät lite ;)

Lotten Vi måste ut och festa lite när jag kommer ner till Göteborg .
    du är bäst!
    Mantus alltid kul att träffa dig .

Melancoolio och Johan V

Fan Listan kommer bli lång men det var så kul att träffa så många underbara människor. =)

90 min cardio avklarad :up:

JAG VAR SÅ SVETTIG ATT DET SÅG UT SOM JAG HADE PINKAT NER MIG 😮

haha
    det är bra, så där ska det se ut!! jag blev lite misstänksam… att du fuskar när du orkar ringa mitt i passet :pop:

Paula wrote:
    haha
    det är bra, så där ska det se ut!! jag blev lite misstänksam… att du fuskar när du orkar ringa mitt i passet :pop:

Men vafan gumman det är tråkigt att trampa bara 😮

Bild Kolla hur Daniel har övat mkt bra på att le för domarna och Paula .

Vanessa Frykman wrote:
    Jo jag tycker att det börjar bli gränsfall . Det finns ju tjejer som tävlar i både BB och BF ;)

Jo tandlös är han kanske men ibland kan det ta ett bra atg innan tanden kommer upp och dessutom han kanske har flera samtidigt som kommer att dyka upp snart. Just wait då kommer han börja bitas hahhahahahahha =)

Du har för mkt muskler för min resväska :P

iiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så jag har en liten bitmachine att vänta nu :frust: När ska han bli en lugn, behaglig, lydig, söt liten bebis då?

De tjejer som är stora nog för BB i BF är ganska få hitills..och ska så förbli tycker du inte? NÄr är det tänkt att du ska komma upp på scen nu då? *väntar*

Själv har jag kommit iväg tre ggr den här veckan o min kropp skriker o knakar av träningsvärken jag har..ÖVERALLT :( åh..så härligt det känns hehehehe

vad står ni gangstas och dealar om :P

Paula wrote:
    vad står ni gangstas och dealar om :P

Båda ville ha Daniel friterad banan han fick med sig från restaurangen:pop:

Bra att du är igång och rockar biccarna på gymmet igen 8)

Det var många du träffade på sm. Själv så är jag för blyg för att gå fram och hälsa på folk :nerd: :fun:

melancoolio wrote:
    Bra att du är igång och rockar biccarna på gymmet igen 8)

Det var många du träffade på sm. Själv så är jag för blyg för att gå fram och hälsa på folk :nerd: :fun:

Jodå jag träffade många . Jag är otroligt glad att vara igång igen det är sååå skönt!

Hur går det för dig ?

Vanessa Frykman wrote:
    Jodå jag träffade många . Jag är otroligt glad att vara igång igen det är sååå skönt!

Hur går det för dig ?

Jag körde en nakenchock i min journal för att sedan ta ett lite minibreak. Annars så går träningen ganska bra…dock verkar min kropp ha svårt att fatta hur den ska överföra min träning till resultat i form av muskler :D

Ska allt hålla ett vakande öga på dig här :nerd: :nod

TeTe wrote:
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så jag har en liten bitmachine att vänta nu :frust: När ska han bli en lugn, behaglig, lydig, söt liten bebis då?

De tjejer som är stora nog för BB i BF är ganska få hitills..och ska så förbli tycker du inte? NÄr är det tänkt att du ska komma upp på scen nu då? *väntar*

Själv har jag kommit iväg tre ggr den här veckan o min kropp skriker o knakar av träningsvärken jag har..ÖVERALLT åh..så härligt det känns hehehehe

Mina planer är att tävla på NOGP. Men jag blir nervös av bara tanken :(

Tigge kommer bita all han kommer åt hahahhaa du bör köpa en ticha till honom där det står Akta jag bits och kan själv:D Man ser vart han har fått sina kinder ifrån :p

Härligt med träningsvärk fan. så skönt!!!!!!

Ha en kanon helg!!

melancoolio wrote:
    Jag körde en nakenchock i min journal för att sedan ta ett lite minibreak. Annars så går träningen ganska bra…dock verkar min kropp ha svårt att fatta hur den ska överföra min träning till resultat i form av muskler :D

Ska allt hålla ett vakande öga på dig här :nerd: :nod

Ja vi ligger i samma situation där. Jag kör på men fan vill se mer resultat i form av muskler =)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.