David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 3,887 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Idag har jag redan tränat på gymet(tack o lov) nu ska jag äta lunch.

Jag mår bra men har för mkt jobb just nu . Hoppas att det blir lugnare efter min semester. Jag komemr ha lite jobb med mig till och med :ph34r:

Kan inte släppa allt .

Härligt att du behöver inte operera dig =) fan va skönt!!!!

Vi får ta och träffas när jag kommer hem igen.

kram

JA absolut.vi måste ses o snacka lite:pop:

GUmman vi dietar ihop då till Maj, FAn va roligt! får pusha varandra! bara att köra på, nu finns det ingen återvändo!

Eva-Lotta wrote:
    GUmman vi dietar ihop då till Maj, FAn va roligt! får pusha varandra! bara att köra på, nu finns det ingen återvändo!

Kommer inte du köra Byggning?:)

Fan är det bara jag som jobbar fortfarande?:(

Ja då är det lördag jobbade till 01,15 inatt och är uppe o jobbar redan .

Fast jag måste få äta lite nu . :pop:

Hejdå nu drar jag till Lanzarote[/b]8)

Ha det riktigt bra nu bruden….sola mycket 8) och lata dig lagom!! :happy: [/b]

åhh va härligt.
    TREVLIG SEMESTER8)

fan va gött med semester ;)

Cinnabon wrote:
    Ha det riktigt bra nu bruden….sola mycket 8) och lata dig lagom!! :happy: [/b]

Lata mig jag ska forsoka gora det. Har ar det varmt och skont;)

snuttan347 wrote:
    åhh va härligt.
    TREVLIG SEMESTER8)

Hello I ´ll write in english as the keyboard sucks ass here .
    How are you? I´m doing great . I´m getting tanned:)

Binais wrote:
    Nä tyvärr, jag var nere i Amsterdam och kollade på Dutch Grand Prix (kunde inte missa battlen mellan Ronnie och Jay :) )

Min nästa tävling blir nu till våren och eventuellt hösten. Vi får se vad det blir för tävlingar.

Kör på, ska bli kul att se dej på scen. Jag vet hur mycket du har slitit :emo-thumb

I´m guesing that you are goign to comepete overseas right? Was the competition good organazied? Good luck with your diet and so i´m lookibng forward to see what you have improved. What about your brother is he going to step up on the stage anytime soon? It´s time for him to whop some ass ;)

I´m nervouse but i´m going to go for it:nerd:

Sa jag ar pa Lanzarote och det ar fint har. Jag kunde latt ha behovs andreas Guiance har som tolk 8) Shit va dom pratar fort!!!!

Solar och gor saker hela tiden. Har haft det svart att koppla av helt men det borjar jag kunna gora nu. Maten ar helt ok. Morgon promenad à stranden varje morgon 60 min gym vet dom inte fan vad det ar har nere. ni skulle sett jag garvade bara. Jaja cardio far det bli.

PAULA I MISS YOU GIRL [/b]:( :(

KOM HEEEEEEEM [/b]crybaby: :( :( ;)

:(

sluta tänk på jobbet bums, du har semester!!

Härligt med semester sörran! Men du….
    Kom inte in här mer under din semester,:nono: SKÄRPNING! snacka om att vara beroende ;)

Släng datorn i havet och njut av ögonblicket istället.

Ta kort på det där gymmet och berätta allt om resan för oss sen, work that booty.

Ha det grymt gumman ;)

Eva-Lotta wrote:
    Härligt med semester sörran! Men du….
    Kom inte in här mer under din semester,:nono: SKÄRPNING! snacka om att vara beroende ;)

Släng datorn i havet och njut av ögonblicket istället.

Ta kort på det där gymmet och berätta allt om resan för oss sen, work that booty.

Ha det grymt gumman ;)

Men :| jag kollar pa body medans jag kollar konton i foretaget ju . Maste lasa lite.

Det ar sa varmt har just nu idag har solen varit riktig starkt. Idag var vi pa Aqua land. Mina barn ska fa aka submarine imorgon. Sedan pa Lardag ska vi ivag o surfa vagorna uppe mot norr ar meter hoga =) me like !!!!!

ha det bra

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.