Dax att få en 30-årskris…

Home Forums Dagböcker Dax att få en 30-årskris…

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author

Blev ett slitigt pass ikväll, gick tungt! Men hade iaf sällskap av syrran, så på torsdag ska vi träna igen.
    Är i vecka tre på träningsschemat nu, så det är helkroppspass som gäller i några veckor till, sedan blir det tvådagarssplit.

Ja då är man mitt inne i vecka fyra av träningen då, fortsätter köra tre pass i veckan. Men nästa vecka som är sista veckan med helkroppspass så ska jag försöka klämma in fyra pass, är högsäsong på jobbet just nu också så det kan bli svårt när man har barn och allt, men jag ska försöka!

Kör vidare på samma tränigsupplägg som tidigare men jag har även lagt in benböj i schemat. Dock på ganska lätta vikter nu från början för att jag inte känner mig så säker i den övningen. Har kört fyra set på tio eller åtta reps, men bara runt 60kg på stången.
    Har kört lite vadpressar också.
    Axelpress har fått gett vika för ”hantellyft åt sidan” då jag känner att den ger mer effekt. Har haft en grymt skön träningsvärk i axlarna sista dagarna :)

Edit: kollade igenom schemat nu, och det är nästa vecka jag ska börja med tvådagars split :)

Länge sedan jag skrev här nu…

Har inte tränat någonting sedan i somras och vågen stannar numera på runt 122kg :( (ska väga mig imorgon)
    Efter en separation så tappade man suget och nu har jag mitt barn varannan vecka så det blir svårare att åka på gymmet då.
    Därför har jag beställt en del grejer så att jag kan bygga upp ett litet hemmagym, det är en av fördelarna att bo ensam i en stor kåk :)

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.