Det gör ont men går ändå

Home Forums Dagböcker Det gör ont men går ändå

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 104 total)
  • Author

Kör på! Det kan inte annat än att gå åt helvete som jag brukar säga :)

Haha, sitter nu på en annan dator och ser hur hemska mina bilder blev. Jaja, skit sak samma.

Tänkte skriva upp käket för idag.

Frukost: 09:30
    2 mackor, 4ägg och en kopp kaffe.

Efter träning: 11:45
    1dl proteinpulver, 1dl havregryn och 2dl mjölk. Smarrigt.

Middag: 13:00
    1,5dl ris (okokt) och en kotlett.

Mellanmål 14:00
    1 banan

Middag: 17:00
    1,5dl ris (okokt) + 1 kotlett.

Mellanmål 2: 21:00
    1,5dl proteinpulver, 1,5dl havregryn och 2-3dl mjölk.

Kvällsmat:00:00-00:30
    Vet ej än, troligvis några mackor.

Inte den bästa kosten i världen, jag blir mätt + att jag slipper spendera så mycket tid vid spisen.

Fritiof Gure wrote:
    Gå ner ca 10-15 så ska du få se på grejer. :)

Vad är det för ris du äter?

Har du någon som helst koll på hur du har fördelat kalorierna och hur många kalorier du petar i dig?

Och det finns inget som heter ”period” i detta sammanhang, det heter bara lat och ickelat :D. Så fortsätt vara motiverad och sluta inte förens du är klar. För varför göra ett jobb halvgjort, right? :)

Jag siktar på 70-75kg till sommar fast med lite mer muskler än vad jag har nu.
    Riset jag äter? Ja, vanligt jävla långkornigt ris ifrån Hemköp. Fina grejor det.

Och nej, jag har inte någon koll alls direkt. men jag tror inte att man behöver göra det så jävla krångligt. Går du inte ner = ät mindre, går du inte upp = ät mer.

Men har du några förslag till en stackare som går 2-skift hur han kan äta så effektivt som möjligt med så lite tid som möjligt bakom spisen blir jag djupt tacksam:D

Och jag håller med dig, varför sluta half way there? I’m going motherfucking hardcore!

Dagens; (mjölksyra FTW)

Benpress
    35+*70
    130*20
    130*20
    130*20
    130*20

Lårcurl (hammer strength maskin)
    15*25
    10*35
    15*25
    8*35

Benspark hammer strength maskin)
    15*20
    15*20
    10*20

Sittande vadpress
    15*20
    10*30
    10*30
    8*40

Sen gjorde jag även några övningslyft i marken för att slipa på tekniken och lite bicepscurl med alldedes för höga vikter.

Rätt ok pass faktiskt, kunde kört på en stund till ifall jag hade haft tid.

I morgon blir det rygg.

70reps fyfan säger jag bara !!!

Quote:
    Men jag tror inte att man behöver göra det så jävla krångligt. Går du inte ner = ät mindre, går du inte upp = ät mer.

I like.

:up:

Vanessa Frykman wrote:
    70reps fyfan säger jag bara !!!

Nej fyfan, så hardcore är jag inte. Ett skrivfel är det tal om, inte någon übermatcho Tobbe.

35+*70 (uppvärming, räknade inte så noga. Tills syran kom iaf)
    20*130
    20*130
    20*130
    20*130

Så ska det vara. Repsen först på alla övningar.

Marcus Syvertsen wrote:
    I like.

:up:

Me 2:D

Generellt sett är det bara jävligt onödigt att krångla till det.

Jag är glad att du är tillbaka herr Tobbe. :)

lovelysmile wrote:
    Jag är glad att du är tillbaka herr Tobbe. :)

Tack detsamma! It’s good to be back. Livet leker på alla sätt. Hade jag haft en stor kuk så hade cirkeln varit komplett.

Robert Svensson wrote:
    Jag med. Men jag är jävligt avundsjuk på din projektor Tobbe! :p

Tills du inser att lampan har en drifttid på 2000h. En ny lampa kostar 4k+.

Fast det är det fan värt:D Ska köpa större duk snart ifall allt går enligt planerna, den nuvarande är 2m bred men jag ska nog köpa en på 3m. Projektorn klarar ju 200″ så varför inte fläska på? Filmnörd FTW.

Helvete. Sent skift tar knäcken på mig, är riktigt jävla sliten idag:( Tror att ett lätt axelpass blir bättre än det inplanerade -mu-ska-jag-fan-lyfta-ceepee-tungt-i-marken-för-att-jag-har-mindervärdeskomplex-ryggpasset.

Tre dagar i rad kanske helt enkelt inte passar mig.. Synd i så fall, schemat är tight.

Jag suger. Usch. Dessutom gick träningen dåligt.

Ryggresningar
    KV*Max
    KV*Max
    KV*Max

Chins – Jag suger på chins, men I keep on fighting! (to the end, we keep on fighting, bla bla)
    KV*5
    KV*5
    KV*4

”Iso-Lateral High Row”
    15*?
    10*?
    10*?

Marklyft
    10*40kg
    10*40kg
    Sket i det sedan, jag kände att jag inte alls har koll på tekniken.

Skivstångsrodd
    10*40kg
    10*40kg
    10*40kg

Skitdåligt pass, kände mig inte alls i form. Men jag gick dit åtminstånde. I kväll blir det pizza på jobbet och i morgon blir det vila, mmm, vila.

När jag har dåliga pass så brukar jag ha grymt bra med träningsvärk dagen efter . Skumt men så är det.
    Ha en bra dag !

Vandraren wrote:
    Tack detsamma! It’s good to be back. Livet leker på alla sätt. Hade jag haft en stor kuk så hade cirkeln varit komplett.

Där! :D Precis darför man saknat dig här på Body. You’re SO frickin’ welcome! :happy:

Fröken Frykaman hade rätt, träningsvärken kom som ett brev på posten.

Dock är jag fortfarande sjukt sliten efter min ”vilodag”, har sovit för lite och ätit för dåligt. Körde 20min på crosstrainer idag och var nära på att dö.

Ska vila idag och förhoppningsvis så blir det ett motherfucking hardcore super hero heavy weight yeah yeah buuddy light weight baby nutting but a peanut pass i morgon.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 104 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.