- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juni, 2008 at 10:51 #419219Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Ibland e det bra att vara smart :up:
Jag skulle faktiskt vilja påstå att det är bra hela tiden.
10 juni, 2008 at 11:00 #419220Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Jag skulle faktiskt vilja påstå att det är bra hela tiden.Mjo kanske det
15 juni, 2008 at 21:02 #419221Anonym anvandareMemberfo shizzle fo sure
mi is back from tha festival
monday = recovery
tisday = hard core super heavy yeah yeah mma combat träning.20 december, 2008 at 23:34 #419222Anonym anvandareMemberFy fan. Jag måste bli motiverad igen. Ta tag i mitt jävla miserabla liv. Har gått ner ifrån lata 78-80 till 69-70 på fyra månader. Och jag har inte tränat bort 10kg. Jag har inte jobbat bort dom. Jag har suttit hemma framför datorn, gnällt och tyckt synd om mig själv och struntat i att äta. Jag blir en idiot när jag mår dåligt.
173cm, 70kg. Och liten kuk.
Det var då fan…
20 december, 2008 at 23:45 #419223Anonym anvandareMemberOch så bor du i en inverterad metropol! Du har det faan inte lätt!
Liten men färgglad!
20 december, 2008 at 23:47 #419224Anonym anvandareMemberLite träning bara så blir du snart lång och får stor snopp igen!
21 december, 2008 at 00:19 #419225Anonym anvandareMemberDu är alltid välkommen till Sthlm för att få lite inspiration!
Du orkade ju t.om. gå upp med mig på morgonen och köra lite mark! Så det är bara att hojta till när du är i stan så kör vi lite pass!
Och för det andra, snyt dig! Du bor ju för fan ovanpå ett gym!
21 december, 2008 at 00:33 #419226Anonym anvandareMemberTobias Borg wrote:Fy fan. Jag måste bli motiverad igen. Ta tag i mitt jävla miserabla liv.Får se hur min ekonomi och din ledighet ser ut framåt vårkanten, jag kanske har två kameler över och kan ta mig ner till världsmetropolen och hänga lite med dig. De där trollskogarna får sig en omgång glas, och samtidigt kan vi göra en rolig träningsfilm eller något.
Vad hände med Stockholmsvisiten nu till jul? Du vet att jag fyller år den 26:e, och huset står alltid öppet för dig om du vill ha lite tårta och gott sällskap.
29 december, 2008 at 17:54 #419227Anonym anvandareMemberTack för dom snälla orden grabbar. Har faktiskt kört ett pass idag med två kompisar. Första gången på länge jag tyckte att det var kul att träna. (även om jag är sjukt, sjukt klen)
Ska ta några bilder nu, och jämföra med dom jag postat innan.
29 december, 2008 at 18:22 #419228Anonym anvandareMemberOj oj. Jag blir glad över min kamera ibland. Bilden nedan är tagen med ISO 6400. Sinnessjukt. Blev inte så nöjd med fysiken på kortet, men när jag insåg vilket ISO jag hade så var jag tvungen att posta ändå
Ja.. Klenfeta 70kg. Med mat i magen. Haha, måste ta tag i det här nu, ser ju för jävligt ut och jag är svagast av dom svaga.
5 januari, 2009 at 13:00 #419229Anonym anvandareMemberVar nere på gymmet idag med min gode vän Oskar och körde lite bröst/biceps.
Hantelpress
20*10kg
12*15kg
12*15kg
12*15kgBänkpress
???*20kg (uppvärmning m. stång)
10*40kg
8*40kg
8*40kg
10*40kgSkivstångscurl
15*20kg
12*20kg
12*20kg
10*20kgDetta räckte för mig idag faktiskt. Det märktes att det var 3:e passet på typ 1år. Men det kändes bra. Fick kontakt på dom rätta ställena och så vidare.
MMA-träningen drar igång den 12:e. Det tillsammans med kompletterande styrketräning borde sätta fart på styrkan och uthålligheten. Bara att hoppas på det berömda ”muskelminnet” för så här klen jag kan fan inte fortsätta vara.
Oskar får för övrigt ta och regga sig här nu, vet att han hänger lite på forumet i bland.
5 januari, 2009 at 14:44 #419230Anonym anvandareMemberDu ser ganska o-klen ut för att ha tränat så lite på sistone.
5 januari, 2009 at 14:54 #419231Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Du ser ganska o-klen ut för att ha tränat så lite på sistone.Tack antar jag.
Ja, jag är nere på grunden nu antar jag. Men jag har sjukt smal ram, ser bättre ut på bild än i verkligheten. Fråga Andy och Marcus, dom vet.Jag är liten.
5 januari, 2009 at 14:56 #419232Anonym anvandareMemberTobias Borg wrote:Tack antar jag.
Ja, jag är nere på grunden nu antar jag. Men jag har sjukt smal ram, ser bättre ut på bild än i verkligheten. Fråga Andy och Marcus, dom vet.Jag är liten.
Hehe, for the record var det menat som en komplimang. Se min signatur.
6 januari, 2009 at 18:39 #419233Anonym anvandareMemberIngen träningsvärk – wuut?
Körde ju inte svintungt igår, men jag borde fan känna lite idag. Jag fick bra kontakt och körde mig trött i musklerna. Inte fan kan jag ha vant mig på bröstpass nummer 2?
Skitsamma, man växer ju inte av värken ändå. Men det är ett kvitto på ansträngning.Dessutom fick jag för mig att raka mage + bröst igår när jag duschade. Dåligt av mig. Väldigt.
För det första; jag ser ut som en 12 åring. Jag passar bättre i bröstvärldens motsvarighet till moppemusch.
För det andra; jag blir lätt disträ när jag duschar. Det blev jag igår med. Vilket resulterade i en så gott som avhuggen bröstvårta. Eller ja, jag trodde det först i alla fall. Det sved som fan och vattnet fick det att se ut som om 1-2 liter blod forsade ut. Jag blev rädd. Men nu är det ganska bra faktiskt. Får inte ha för tajta tröjor på mig bara:DSå, ett tips ifrån den som vet; Raka inte bröstvårtan – det gör ont!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.