- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 december, 2007 at 10:29 #796736Anonym anvandareMember
Sjysta bilder!
Skön löpsträcka!27 december, 2007 at 10:44 #796737Anonym anvandareMembertack ska be min kompis ta bilder, det e liten svårt att lixom visa det man vill visa i en spegel o jag fattar inte självutlösaren :S
27 december, 2007 at 18:06 #796738Anonym anvandareMemberidag blev det
uppvärmning
utfall med hantlar, 2vändor
armhävningar (på tå dessutom) pallade 20st
utfall på plats 12 på vardera ben.
armhävningar, denna gång 12..jobbigt..
fällkniven i 2min*benpress 80kg (12×3)
*framsidalår curl 30kg, 12s
sen varannat ben 20kg 10stx2
*baksidalårcurl 30kg (12×3)
*pushdown? triceps, 12,5kg (12×3)
*bicepscurl 6kg (12×3)
*latsdrag 30kg (12×3)
*latsdragliknande maskin 35kg (12×3)
*axelpress 10kg (12×3)
*bellyback vet ej hur många för jag hatar den övningen så jag kopplar bort allt.
*olika magövningar
*efterförbränning 20min
*stretchjag är superförkyld så jag är död nu. buhu.
har ätit bra idag
frukost: proteinshakemix (1 skopa whey-80 o 1 skopa Syntah6)
på tuben till sats: 2 äpplen o 0,5l vatten
efter träningen: rågbröd med mozarella, sallad, kronärtshjärta o soltorkadetomater o chailatte.
middag: proteinshake, dubbel
sen ska jag på chokladprovning ikväll, så ska väl äta nån. e inte alls förtjust i choklad utan jag är bara sällskap ikväll.27 december, 2007 at 18:37 #796739Anonym anvandareMemberCarrol87 wrote:tack ska be min kompis ta bilder, det e liten svårt att lixom visa det man vill visa i en spegel o jag fattar inte självutlösaren :SJa det vore intressant att se utgångsläget. Kul med fler folk som prioriterar lite konditionsträning också på detta forum!
Krya på förkylningen nu :up:
27 december, 2007 at 21:00 #796740Anonym anvandareMemberSka bli kul att se bilderna.
Tycker du att träningen är kul eller är det ett måste för dig, när du bl.a.jobbar så mycket ?
Glöm inte att du skall hålla länge, men kör hårt !Hur får du träning i ditt jobb, som du skrev på första sidan ?
Lycka till nu !27 december, 2007 at 21:35 #796741Anonym anvandareMemberCarrol87 wrote:tack ska be min kompis ta bilder, det e liten svårt att lixom visa det man vill visa i en spegel o jag fattar inte självutlösaren :SVad knäpper du dina kort med?
27 december, 2007 at 21:37 #796742Anonym anvandareMemberja jag ska bara ladda batterierna så ska min kompis ta bilder. hon tycker förövrigt att jag e sjuk men men
träning e det bästa som finns efter en hård jobbdag. jag får ut all adrenalin jag samlar på mig, skingrar tankar osv. sen har jag haft en svår och hård uppväxt så styrketräningen är väldigt mkt som terapi för mig
jag går för det första mkt i jobbet, c:a 7000steg på en 8h dag sen tillkommer allt jag går utöver så det blir en del. Sen jobbar jag med människor som är psykiskt sjuka och väldigt väldigt aggressiva så jag får en indirekt träning för en patient måste man ofta bära in i ett rum när den är hysterisk. o sen är det mycket hålla tillbaka personer som går till attack. blablabla. mkt springande ifall larmet går.
därav allt adrenalin efter en jobbdag27 december, 2007 at 21:37 #796743Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Vad knäpper du dina kort med?en digitalkamera canon nånting. har tappat bort instruktionsboken.
åh det e dodgeball nu, älskar hur de driver med gymmänniskor
27 december, 2007 at 21:46 #796744Anonym anvandareMemberHaha fastnade för trådens namn Fast var inne i helt andra banor
Tycker du att din kropp reagerarbra på att köra igenom så många muskelgrupper per pass?
Lycka till med träningen, tycker att du har bra utgångsform :up:
27 december, 2007 at 21:48 #796745Anonym anvandareMemberkör egentligen 2split som är specialutformat av min pt men jag har ett helkroppsprogram när jag har veckor då jag bara hinner till gymmet 1-2ggr
tar mig c:A 1-1,5h enkel resa in till stan här i sthlm. bor på ekerö så det e långt som fan.men tack för de fina orden sånt jag behöver istället för alla kompisars tråkiga kommentarer:/ ”såå ska inte en tjej se ut blabla..du e sjuk blabla. det e fult blabla”
haha trådens namn …tja, det ska vara hårda tag sen var o när det är hårda tag….
27 december, 2007 at 23:05 #796746Anonym anvandareMemberCarrol87 wrote:kör egentligen 2split som är specialutformat av min pt men jag har ett helkroppsprogram när jag har veckor då jag bara hinner till gymmet 1-2ggr
tar mig c:A 1-1,5h enkel resa in till stan här i sthlm. bor på ekerö så det e långt som fan.men tack för de fina orden sånt jag behöver istället för alla kompisars tråkiga kommentarer:/ ”såå ska inte en tjej se ut blabla..du e sjuk blabla. det e fult blabla”
haha trådens namn …tja, det ska vara hårda tag sen var o när det är hårda tag….
Ja det var ju en bra bit att åka isf.. Då får man ju göra det bästa av situationen
Haha håller med :whistle:
27 december, 2007 at 23:15 #796747Anonym anvandareMemberja men precis så jag tycker att jag e rätt duktig som i vanliga fall åker 5-6ggr veckan o tränar
28 december, 2007 at 09:34 #796748Anonym anvandareMemberJag som tycker det är jobbigt att gå den där kvarten det tar ^^
28 december, 2007 at 10:28 #796749Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Jag som tycker det är jobbigt att gå den där kvarten det tar ^^stackars stackars dig :p
28 december, 2007 at 11:34 #796750Anonym anvandareMemberibland är livet piss, var inställd på en 1,5mil löpning till jobbet men jag är så jävla förkyld att jag blir anfådd bara av att springa i trappen.. suck.
kom på en sak oxå imorse, min hostmedicin innhåller ju efedrin..så jag tycker den kan kompensera den träningen som inte blir av.annars har jag bara ätit frukost än så länge, minimjölk med weetabix. Helt OK o snart snart ska jag ta en proteindrink.
lunch blir…vet inte än. är inte sugen på nåt alls men ska koka lite linser o riva morötter tror jag.
middag blir på jobbet o då får jag se vad det blir
så, dagens mest intressanta vetande…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.