Don’t bother, don’t care

Home Forums Dagböcker Don’t bother, don’t care

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • Author
    Gettodachoppa wrote:
    När jag läste det där fick du mig att tänka på filmen Papillon. Har du sett den?

Fantastisk film.

Warrior wrote:
    A jag tror det. Tack det är en komplimang isåfall! :)

övrigt:

ser ingen mening i att tävla av flera skäl:

1. ohälosamt med så lågt BF
    2. ingen tror att man är naturlig nästan ändå
    3. det är onödigt att tävla med andra, bättre tävla mot sig själv

jag fortsätter träna för mig själv o så… gillar vara beffig… o något deffad…

och ifall min tränings-filosofi visar sig vara utmärkt då kan andra kunna pröva den,
    och säga vad de själva tycker…

Tycker det är en ganska bra filosofi.

papillon är en riktigt bra film. angående tränings ”filosofi” så är det ett utmärkt upplägg warrior pojken :)

vad är ett bra protein för dig?

Och jag skulle säga att allt är ungefär samma ”skit” men att dom håller olika prisklass beroende på vilket märke dom har.

Warrior wrote:
    något som liknar vanligt kött…. TESTED WHEY är en slags blandning av kasein vassle o lite annat nyttigt

Kött? Carnivore är väll gjort på nötkött.

Annars kör med Body Science Casein milk protein, bra pris, bra sammansättning och sjukt gott…är nog bra nog för dig krigaren.

Ser ingen reel vinst med ”kött” proteinpulver kontra det vanliga utbudet.

Håller med gober om body science casein milk protein. riktigt gott, bra och ett bra pris.

Menade bara att vanliga mjölkbaserade prottepulver är precis lika bra som köttbaserade ditton.

enligt mig då förstås :) Kanske finns någon studie nånstans som påvisar en bättre effekt. Men jag tvivlar på att det är värt dom extra slantarna. Då köper jag hellre mer kyckling och fläskfilé och behåller mitt casein milk protein

Bara att kämpa på med byggandet och formen så löser det sig kompis. Prova att lägga in lite lagom intervall cardio i högt tempo och kortare tid istället. gett riktigt bra resultat för mig utan någon negativ inverkan på styrkan. Kost och styrka sköter du ju redan.

När är bilden ifrån kompis, gammal eller ny?

Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.