- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juli, 2010 at 19:09 #402474Anonym anvandareMember
Storpojke!
[img=http://i32.tinypic.com/35lhruc.jpg]
28 juli, 2010 at 19:15 #402475Anonym anvandareMemberKör ni på Sportlife? Vilken i såna fall?
28 juli, 2010 at 19:26 #402476Anonym anvandareMemberSnugglez wrote:Kör ni på Sportlife? Vilken i såna fall?Frrrrrrööölunda!
28 juli, 2010 at 19:56 #402477Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Frrrrrrööölunda!Helvete vilken paparazzi du är då
Snugglez: Som Gustaf skrev så kör vi på bodybuildingmeccat Frölunda, gör du också det?
Anyways. Jag tror både jag och Gustaf hade en ”ok” dag på gymmet, han borde definitivt inte vara missnöjd med sina marklyft men jag tror vi båda var rätt möra ifrån gårdagen.
Jag körde 5×5 på 140 igen, så jag gick inte bakåt igen som förra veckan. Hallelulja.
Nu växer vi tills fredag då det är dags igen!
28 juli, 2010 at 20:07 #402478Anonym anvandareMemberOstkaka och kesella för din del, jag tror jag fortsätter på friscomålsdieten! Jag är fan helt slut som artist nu, har kämpat för att hålla mig vaken tills nu då jag äntligen anser att klockan är ”ok du får gå och sova”
28 juli, 2010 at 20:16 #402479Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Ostkaka och kesella för din del, jag tror jag fortsätter på friscomålsdieten! Jag är fan helt slut som artist nu, har kämpat för att hålla mig vaken tills nu då jag äntligen anser att klockan är ”ok du får gå och sova”Som småbarnsförälder anser jag att mellan 00.00 till 24.00 är ”ok du får sova nu”-tid
Det blev ostkaka innan träning idag, något kilo kyckling efteråt. Nu kööör vi på fredag och sluta ronka så förbannat så fixar sig underarmen!
29 juli, 2010 at 16:09 #402480Anonym anvandareMember[http://www.aftonbladet.se/wendela/article7543033.ab]
Jag förlorar visst ett halvårs sömn tack vare min unge, hahaha. Vilken jävla artikel rent ut sagt. Ska man vara helt ärlig är det ju knappast JAG som går miste om mest sömn, det är ju inte mig hon vaknar och vill umgås med mitt i natten utan det är ju mamma med gottepåsarna
Det jag lärt mig efter 3 månader är väl att det är fan bara att köra på, sömn är överskattat och man blir äckligt seg av att ta massa powernaps mitt på dan bara för att man sovit lite kasst under natten. Det kan ju visserligen vara den ljusa årstiden som spelar in, vi får väl se om jag blir skitgrinig i höst istället. Men efter semestern ska jag bara jobba 3 månader till i år så jag räknar med att slippa det värsta. Fyfan. För första gången på ett gäng år ska jag inte behöva traggla mig ut i vintermörkret vid 6 på morgonen, helt klart värt att skaffa ett gäng barn bara därför
Anyways, jag fick tråkigt och gick och körde ben. Klarade 5x5x90 kg vilket betyder att jag ökat 20 kg de senaste två-tre veckorna. De kan fortfarande vara liiite djupare men jag är nöjd lik förbannat.
Imorrn blir det axlar och biceps med Gustaf och jag håller på att tända till ordentligt, 47.5 kg militärpress SKA upp.
Det är även tänkt att bli utgång och band imorrn, vilket jag sett fram emot hela veckan. Men sen nu dagen innan kommer som vanligt massa tankar kring om man ska gå ut. Numer tycker jag det är otrevlig stämning ute på stan, jag vägrar åka kollektivt hem, det är kasst för träningen, det är dyrt osv. Jag har blivit så kukgammal så det är skrämmande.
8 augusti, 2010 at 17:15 #402481Anonym anvandareMemberSitter här nere i Småland och bara tar det lugnt efter en minst sagt jäktig gårdag. Hade namngivningsceremoni för lillan och det var ett 40tal gäster som kom och stojade.
Varit härnere sedan tisdag och vi stornjuter verkligen. Dahlia blir söndergosad och omhändertagen av sin mormor och vi passar på att vila upp oss lite.
Gymmande har det blivit, i ytterst spartansk miljö. Det har blivit tunga rygg,axel,och armpass härnere. Dock inte några rekordpass, gymmet ekar tomt på folk så jag har saknat passning en del. Men däremot finns ordentlig dips och chinsställning med ett lånebälte som man kan hänga vikter på.
Snart dags att avsluta 5×5 i 5 veckor och gå på 3×3 i 3 veckor.´
Sedan tror jag att jag hoppar maxveckan och istället varvar med lite annorlunda övningar några veckor innan jag kör 5×5 igen. Snart når jag 100 kg strecket igen men vi får se om jag bryr mig om nån diet, träningen rullar på förbannat bra just nu så lite fett kan jag ta utan problem.Nu är det återigen dags för fika!
11 augusti, 2010 at 20:13 #402482Anonym anvandareMemberHemma igen.
Ben idag! Trots att jag lyckades med sånt som inte ska gå dvs ramla i en trappa så mådde benen bra. Fan vad nöjd jag är.
5×80 kg
5×80 kg
5×80 kg
5×80 kg
5×80 kgKände mig väldigt pigg i benen, och rätt fräsch efter vad som skulle varit tunga set. Tänkte att vafan, vi öser på lite.
2×110 kg
2x 110 kgInte helt nöjd, men däremot förvånad över att knäna kändes bra.
0x120 kg, bangade halvvägs, bara varit uppe på 120 en gång innan. Satte på bälte, mp3 och fokushatten.
1×120 kg, första repetitionen räknar jag inte, var inte nöjd med djupet riktigt, så ett djupt andetag och sen satt den. Väldigt nöjd och jag hoppas äntligen kunna lägga knäproblemen bakom mig.Får nog räkna detta som nytt PB, den där repetitionen på 130 känns som så länge sen
12 augusti, 2010 at 13:16 #402483Anonym anvandareMember”Dagsform”, samt min lilla trollunge!
15 augusti, 2010 at 09:38 #402484Anonym anvandareMemberSå var vi till sist här då, sista semesterdagen 2010. Jag kan erkänna att det inte känns särskilt jobbigt, dels för att jag ska jobba 3 månader sen är det ju pappaledighet, och dels för att vi lever ju trots allt i ett samhälle där man måste jobba för att tjäna pengar. Det är så det är, sen kan man tycka vad man vill om det.
Jag vet inte riktigt än hur träningen kommer läggas upp nu, vi lägger den lilla vid 19-20tiden, så är jag och tränar på eftermiddagarna efter jobbet blir det bara 2 timmar vi får tillsammans de dagarna. Det lutar nog åt att jag kör högst 2 ggr under veckan och sedan lördag+söndag. Sportlife ska ju börja med obemannad öppettid och då kommer jag köra innan jobbet dvs vid 06.00.
Funderar även på ny journal, starta om och vara lite duktigare rent allmänt på att skriva upp pass och lägga ut fler bilder. Jag har ju bilder och är inte rädd för att se ful ut på kort, det är bara det att jag aldrig trivts med att lägga ut bilder på mig på nätet. Men jag ska försöka sno med mig kameran till gymmet lite mer, börjar jag träna 06 så minskar ju antalet klåfingriga typer rätt ordentligt.
Jag var för övrigt ute och festade i fredags för andra gången i år, den här gången fick jag en sån där rent apjobbig bakfylla, vilket påminde mig om varför jag slutat med sånt där. På det stora hela vete fan om det var värt det, jag satt mest och fylletjatade om träning med nån brud som tyckte hon var tjock men såklart inte var det.
Nu vaknade mina troll, dags att leka flygplan, läsa barbapappa och dricka BCAA
21 februari, 2011 at 15:52 #402485Anonym anvandareMemberheeeeeejjja Gustav!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.