- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 december, 2009 at 22:05 #402294Anonym anvandareMember
Jag skulle kunna börja med att öht köra knäböj seriöst igen.
Äppelpaj….Det går att ordna det också, ska du ha massa nyttigheter i eller går det bra med the real thing?
10 december, 2009 at 22:08 #402295Anonym anvandareMemberMenar du att det går att göra en äppelpaj nyttig?
10 december, 2009 at 22:16 #402296Anonym anvandareMemberKlart det går! Man får väl ösa Bake Pro i degen istället för mjöl o blanda äpplena med keso!
12 december, 2009 at 10:47 #402297Anonym anvandareMemberBen igår med Sofia från jobbet. Gav henne en omgång Xplode då hon nästan somnade i soffan efter jobbet, jösses vilken fart det blev på henne
Vi började med lätt knäböj, ny övning för henne så vi använde den mest för att värma upp. Jag gick upp till 80 kg och det kändes riktigt riktigt bra, får ta o ta i lite här nästa gång.
Benpress:
10×150 kg
10×200 kg
10×250 kg
9x 300 kg fack yeUtfall med hantlar
4x 8 steg eller vad man ska säga, gick fram o tillbaka.Lårcurl
3xutökade set med 10 repsBenspark
3 utökade set
gjorde en 8a på fullt magasin, i övrigt har jag inte jättekoll på vikterna, men hade en fullständigt galen pump i låren när jag gick o drack vattenVäldigt skoj pass som visar hur bra det kan vara att träna med nån annan ibland. Fick henne att pressa sig rätt ordentligt, och då hon inte kört renodlade benpass innan så var hon riktigt slutkörd efteråt
Sedan blev det massa god mat, potatisgratäng och fläskfile och Idolfinal, wiibowling mm mm.
Nu är det gröt-tryckning innan bröst/biceps. Wrestlingdags!
12 december, 2009 at 11:34 #402298Anonym anvandareMemberLaddar med pra grejjer!
[youtube=AHu4Gar7pjU]
[youtube=lPpUFBVSyWs]
Och
[youtube=NTvke0Sa78A]
Join the rhythm of machine
Feel the power while you learn
Join the rhythm of machine
Sweat and pain is all you earn
!!!!13 december, 2009 at 19:16 #402299Anonym anvandareMemberIgår var det lördag med allt som hörde till:
Bröst/Biceps
Sned Bänkpress
10×30
10×40
10×40
8×50
8x 65 kg PBFlyes:
4×10 12.5 kg blandad lutningHantelpress,plan
3×10 30 kg igen!
2×4 32.5 kg ville inte köra tyngre utan passning, men nästa gång ska jag försöka starta på dessa. PB för övrigtKryssdrag i maskin
4×10 20-35 kg
50 reps på 12 kg pumpapumpaBiceps
Hantelcurls
6×20 kg
4x 20 kg
4x 20 kg
10x 15 kgSkivstångscurls med fokus på kontakt
3×10 kommer inte ihåg vikt, men det var långsamt o fintPull-Ups med toppkontraktion
10
10
10
8
6Koncentrationscurls, kontakt igen
3×10 varje arm, 12.5 kgBra pass, jättenöjd med hur bröstpassen går så det ändras inte så mycket där nu.
Tänkte köra marklyft/bålpass idag men flickvännen upplyste mig om att jag varit där samtliga dagar utom torsdag, så det blev vilodag idag14 december, 2009 at 06:40 #402300Anonym anvandareMembertotalt 7 arbetsdagar kvar i år! nu är det fan bara att nöta på så dagarna går fort. Ledig mellan den 23e tillochmed 6e och en av dessa dagar är inplanerad till att bara ligga på soffan och inte resa mg på hela dan
Idag är det antingen axlar/tricep eller rygg på schemat, har inte riktigt bestämt mig än. Tror vad det blir för lunch idag får avgöra.
WWE TLC:
Sheamus defeats John Cena for the WWE Title. Vad i helvete?15 december, 2009 at 06:47 #402301Anonym anvandareMemberHerreminje vad långsam jag är på morgnarna just nu.
Ett stort + till BODYforumet för alkoholdiskussionen, alltid skoj att förlora sig i en lång diskussionstråd som inte spårar ur. Tyvärr är jag alldeles för dålig på att skriva smarta inlägg så jag håller mig till att läsa.
Passet igår gick bra, inget superfancy så inget direkt att skriva hem till mamma om. Nytt PB i Axelpress är 3×10 22.5 kg. Sedan försöker jag bli bra på dips, att göra ett gäng på kroppsvikt är inga problem, nu ska de bara bli snygga också
6 arbetsdagar kvar!
15 december, 2009 at 19:47 #402302Anonym anvandareMemberJuletider är stresstider och underbara tider.
Vilket märks, speciellt på arbetet. Idag så spårade månader av irritation och inbördes gnäll o skitsnack ut i ett litet men ack så välbehövligt utbrott ifrån en kollega. Det var mer än berättigat tycker jag, då situationen är ganska kass just nu. Det som är synd är att människor inte kan stå för sina åsikter utan helt plötsligt byter sida för att en chef är närvarande, vilket slutar med att jag och en herre till blir de svarta fåren som enbart gnäller och skapar dålig stämning.
Jag säger bara Feliz Navidad, imorrn är en ny dag och snart får alla välbehövlig vila ifrån varann.Mitt ryggpass idag var ganska skräpigt, jag tänker inte hitta på några ursäkter. Det var ostrukturerat och hafsigt. Därför ställer jag in resten av passen fram till lördag och ska ägna mig åt annat, som att hämta tvätt, fixa nytt leg, fixa lämp till slut, spela wow, se på wrestling och spela wii.
När jag läser om doping osv osv blir jag sugen på att titta på hyllningsavsnittet till Chris Benoit, där man får 90 minuter av vilken fantastisk kille han var, och storyn om hur han kämpade sig fram i 10+ år bara för att vinna en titel, som han förlorade kvällen därpå. Se stora män gråta sig till bitar över deras förlorade vän. Först kan man se på det och bli berörd, sedan kan man läsa polisrapporten om hur han i ett utbrott först ströp sin fru, sedan hade ihjäl sin son, för att sedan hänga sig i en viktmaskin. Sedan kan man förundras vilken fantastisk värld vi lever i, och gå o hämta tvätten.
Vad jag vill ha sagt, är som vanligt fullständigt oklart. Over and out.
15 december, 2009 at 21:12 #402303Anonym anvandareMemberMål 2010
1/1 till och med slutet av mars:
Blir perioden då jag ska ägna mig åt en sk deff. Dagsvikten ligger på 98 kg och efter julen lär jag väga en bra bit över 100 kg.
Målvikten är preliminärt satt någonstans mellan 85-90 kg, och kan ändras ifall spegeln säger något annorlunda.
Varför jag väljer denna perioden är som jag skrivit innan att vårt första barn är beräknat till den 27/4. Självklart kommer träning mm nerprioriteras en hel del när vårt lilla troll är här, därför vill jag ha en hyfsad form då, så att jag inte blir smällfet o lat resten av året, och jag har hört att rubbad nattsömn mm mm inte är ultimat för en deff26/4 tillochmed 31/12:
Kommer förmodligen ägnas åt att försöka bygga, om än i mindre skala än innan, lika mycket pengar kommer realistiskt sett inte kunna läggas på massa mat varje månad.
Än så länge siktar jag på 2-3 pass i veckan, får klura ut en bra split på det hela lite längre fram.Det var väl allt jag ville få ur mig nu. Dock gick jag precis och bajsade och i vanlig ordning tänker man en hel del då. Först hade jag satt start på diet i första februari, men det är nog egentligen lika bra att köra från januari, då min söta sambo förmodligen kommer behöva ha mig hemma mer än på gymmet sista månaden, och det är jävligt dumt att ligga o svettas i nån maskin ifall man behöver åka till BB.
Visst, jag kör från januari. Nu fick jag att göra!16 december, 2009 at 21:35 #402304Anonym anvandareMemberSnöhelvete.
Halkade till rätt ordentligt imorse på väg till jobbet och fick knät i en väldigt underlig vinkel. Det gör fortfarande ont. Får väl ge det natten också sen får vi se vad man får ta sig till.
Tror jag vet varför jag kände mig så slut igår på ryggpasset, vaknade idag och var tjockförkyld. Knaprat c-vitamin hela dagen och massa vitlök
Lika bra att det kommer nu och inte om en vecka iallafall.20 december, 2009 at 14:11 #402305Anonym anvandareMemberBröst
SnedBänk
10×30
10×40
8×50
8×50
6×67 kg PBBänkpress:
1x 80 kg
1×97 kg
1x 97 kg PBHantelflyes
3×10 12.5
2×8 15Hantelpress
32.5 kg x 8 PB
32.5 kg x 6
3×10 30 kgCablecross
4×10-12 20-35 kgBiceps:
Hantelcurls
8×20 kg PB
6×20 kg
2x 22.5 kg
6×20 kg
10x 15 kgOmvänd skivstångscurl
3×10 15 kg på stångPull-Ups
2×10 KV
6x kv + 10 kg
6x kv + 10 kg
4x kv +10 kg27 december, 2009 at 22:00 #402306Anonym anvandareMemberHemma. Sönderäten. Trött. Mör.
Efter inte en, utan fyra dagar med släkt och mat, och mat, och mat är vi äntligen hemma. Kört i ett otrevligt rusk hela vägen hem.
Tanken var att jag och flickvännens bror skulle träna på juldagen. Det gymmet var stängt såklart. Däremot fick vi till det ordentligt på annandagen då tjejens mamma ringde upp innehavaren av det enda gymmet i lilla Torsås, som förklarade att det inte var några problem att jag skulle träna där ett par ggr om året bara jag ringer i förväg. Så jag blev insläppt och fick träna i det lilla lilla men rätt så bra utrustade gymmet.
Rätt gött med gratis träning, även om det kanske kommer röra sig om 4 ggr om året. Jag lovar att om och när jag eventuellt tävlingsdebuterar, vare sig det rör sig om fia med knuff eller träningsrelaterat så blir det för Torsås AK
Körde ett oplanerat ryggpass där. Eftersom jag ska sluta fuska är det slut med kronlyften, istället blev det riktiga mark. 135 kg blev det som tyngst om jag uppfattade de väldigt gamla vikterna rätt. Nytt PB, och mer fanns även om jag själv tycker jag lyfter som en kratta.
Imorrn äre måndag, jag är ledig, och nu ska vi pumpa skrot året ut!
28 december, 2009 at 09:10 #402307Anonym anvandareMemberAlright. Ska gå och köra bröst/biceps om en stund. Jag ska vara tråkig och ställa in mig på att det kanske blir ett sådär bra pass efter all julmat mm.
Känner verkligen inte för att äta någon monsterfrukost iallafall, det får bli en lagom size på den.Min egen säng är för övrigt helt jävla fan-fucking-tastic och slår luftmadrasser på käften.
28 december, 2009 at 12:37 #402308Anonym anvandareMemberLutande Bänkpress i smith:
10x 37 kg
10x 47 kg
8x 57 kg
6x 67 kgHantelpress:
10x 32.5 kg PB!
8x 32.5 kg
10x 30 kg
10x 30 kg
6x 30 kg flåsflåsHantelflyes lutande
3×10 10-15 kg
Fast dessa ska ju stå innan pressarna men orkar inte ändraCablecross
3×10 4 plattor
och sedan
1×25 i sittande ccFick fara upp och hjälpa en äldre herre som stod åt fel håll i cablecrossen och gjorde helt tokiga rörelser. Hans reaktion ”jag tyckte det kändes lite konstigt”…
Biceps:
Skivstångscurl
10x 10 kg + stång
10x 12.5 kg + stång
Bytte till raka stänger istället
20 kg + stång x 8
22.5 kg + stång 8 reps, 6 repsPull-Ups
2×10 KV
1×8 + 5 kg
2×6 7.5 kg
Avslutade med lite cablecurls.
Passet gick bättre än vad jag förväntat, tjoho. Och jag vägde in på 1 kg mindre än innan all julmat, undrar vad som gick fel -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.